Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katleen
Nog 10 maanden te gaan, nog bijna alles te regelen...
Hallo collega trouwers   Vandaag is het nog exact 10 maanden voor de grote dag aanbreekt. Buiten de feestzaal en het gemeentehuis ligt er nog NIKS vast. Ik kom precies niet goed op gang en weet ook niet zo goed waar ik eerst aan moet beginnen....
Voorbereiding Reacties: 17 24-11-2010 16:36:13

Jana
't Hof van Welde
Hallo,   Heeft er iemand ervaring met de feestzaal 't Hof van Welde in Nossegem? Wij zijn daar gaan kijken en waren eigenlijk meteen verkocht, heel vriendelijk, super mooie zaal. We zijn er zelf al 2 maal naar een feest geweest en was altijd ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-11-2010 16:07:25

stefanie
Betaalbare trouwjurk regio limburg
hallo bruidjes!! ben op zoek naar een betaalbare, hiermee bedoel ik max 800 euro, trouwjurk! Weet iemand waar ik moet zijn? groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 24-11-2010 15:48:33

Nancy
avondfeest in LeCirq, maar locatie viering en receptie?
Hoi mede-bruidjes,   Mijn aanstaande en ik worstelen al een tijdje met een probleem! Voor ons avondfeest hebben we LeCirq in Hoogstraten vastliggen, daar hebben we in ieder geval superveel zin in! Ik vind LeCirq een echte goede locatie voor het ...
Locatie Reacties: 5 24-11-2010 14:55:00

Ce
Foto's bekijken
Hallo,   Dom vraagje : Ik zie geregeld berichten van bruidjes die foto's posten van hun trouwdag. Hoe kan je die dan bekijken?   groetjes Cé
Locaties - Fotografie Reacties: 3 24-11-2010 14:30:16

Ella
broekpak voor trouw gemeente
Hallo iedereen,   Ik ga binnenkort trouwen maar voor de trouw in het stadshuis ben ik eigenlijk opzoek naar een kostuum ipv een kleed. Ik wil het graag simpel houden dus zoek een wit klassiek broekpak voor vrouwen. Enig idee waar ik zo'n kos...
Kledij - Suite Reacties: 5 24-11-2010 14:08:31

Kristel
DJ feedback
Beste mede-bruidjes,   Wie heeft er van jullie al ervaring met een DJ van Powerstation?     groetjes K
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 24-11-2010 12:58:27

Jana
Maxim's couture
Hallo, Ik heb bij de winkel Maxim's couture op de website verschillende mooie kleedjes gezien dus ik denk dat ik daar een afspraak ga maken om te passen. Bij de foto's op de website staat bij de eerste reeks 'Linea Raffaeli' bij maar bij de volgende ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 24-11-2010 12:00:47

Aurelie
BH...
Dag Dames!!    Sinds een maand en half ben ik op zoek naar de juiste BH....   Ik zit namelijk met een speciale maat (70D) en door een gastric bypass operatie zijn mijn borsten zwaar gaan hangen (dit wordt volgend jaar verholpen maar ni...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 24-11-2010 11:43:39

Aurelie
Vrijdag 13...
Alle wij zet er zoals ons de grote stap op vrijdag de 13de mei 2011 ??     En misschien nog grappiger... nog iemand in de buurt van Kortrijk      Lieke  
Voorbereiding Reacties: 9 24-11-2010 11:37:59

Ellen
vraagje
Gewoon even uit nieuwsgierigheid :o)! Wie trouwt er nog op 30 juli 2011?   groetjes 
Voorbereiding Reacties: 10 24-11-2010 11:31:08

cynthia
prijzen dj
wat zijn de pijzen die jullie voor jullie dj betalen?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 15 24-11-2010 10:05:55

cynthia
mijn trouwjurk gekozen
ben gisteren met een vriendin gaan kijken voor een jurk en heb er een gevonden. Bij Jagre in antwerpen zeer vriendelijke mensen En je vind er ook wel wat minder dure klede mijne was 660 plus 100 bij komende kosten wat volgens mij goed meevalt. nog...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-11-2010 9:44:47

marijke
Bang bruidje!!
hallo, zit hier met een groot vraagteken!!! heb myn trouwkleed gekocht by farah love in zwyndrecht!!nu wou ik is weten of jullie er goeie ervaringen meehebben!! aangezien ik hier gisteren heel veel slechte dingen gelezen heb!!waar ik deze nacht to...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 23-11-2010 23:32:23

Inge
Mijn trouwjurk is gekozen
Gisteren ben ik samen met mijn schoonzusjes naar de Prima Donna in Deerlijk geweest. Mijn schoonzus had daar haar trouwkleed gekocht en die mochten we gaan bewonderen :-),en mijn schoonzus heeft ervoor gezorgd dat ik meteen die dag ook een paar jurk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 23-11-2010 23:26:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...