Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

leen
fotograaf gezocht voor enkel stadhuis Bilzen op 23 december 2010
Beste,   wij trouwen op 23 december, en zoeken een fotograaf voor enkel het stadhuis, zelf trouwen we in intieme kring, en willen het simpel houden, maar toch is het fijn voor een herinnering voor later te hebben...ons budget is heel beperkt, ...
Fotografie Reacties: 4 25-11-2010 15:04:08

Steffi
kapster aan huis
wie kent er iemand regio antwerpen dat graag bruidskapsel doet en niet teveel vraagt,w want ik heb de prijzen eens bekeken en ik vind dat sommige kappers toch wel overdreven prijzen hebben :)   ALLE ideeën zijn welkom ..  Grtjes steffi...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 25-11-2010 14:25:54

Steffi
misboekje
na 3 dagen (hele dagen) knippen plakke typen, mooie foto's zoeken,... eindelijk af.. Heb ik er mijn werk van gemaakt :p Blij en voldaan ;)   hoe staat het met andere bruidjes van mei?  zitten jullie ceremonies al in elkaar? :)   kent e...
Ceremonie Reacties: 12 25-11-2010 14:04:14

Ellen
Tips bruidskapsel
Hey,   Wij trouwen in juli, misschien nog een beetje vlug, maar ben al op zoek naar een goed bruidskapsel. Ik heb momenteel kort haar en het laten groeien is zeker geen optie.  Jammergenoeg vind ik weinig voorbeelden van korte bruidskapsels...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 25-11-2010 12:53:14

Evelien
Stadhuis Hasselt
Dag bruidjes,   Is er iemand hier getrouwd/ gaat er iemand hier trouwen op het stadhuis in Hasselt? Hoelang op voorhand kan je daar je datum vastleggen?   Ik ben nooit in Hasselt op een uur dat het stadhuis open is... Kotstudent zijn ...
Juridisch Reacties: 8 25-11-2010 10:59:08

Evelien
Wit jurkje knielengte voor gemeentehuis
Hallo allemaal!   Wij trouwen op 2 dagen: vrijdag 8 juli voor het gemeentehuis, zaterdag 9 juli voor de kerk. De zaterdag draag ik mijn prinsessenkleed (dat ik nog moet zoeken!) maar ik zou op vrijdag een korter wit kleedje willen aandoen. Ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 25-11-2010 10:53:26

Natascha
suitekleed te koop
Hallo Ik heb een suitekleed te koop. Je kan het terugvinden op kapaza.be Ik heb het in juli 1 maal aangedaan en nadien laten reinigen.   http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/suitekleed-met-stola-52879126.htm   Als je nog vragen hebt, l...
Kledij - Suite Reacties: 0 25-11-2010 9:13:22

Natascha
suitekleed te koop
Hallo Ik heb een suitekleed te koop. Je kan het terugvinden op kapaza.be Ik heb het in juli 1 maal aangedaan en nadien laten reinigen.   http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/suitekleed-met-stola-52879126.htm   Als je nog vragen hebt, l...
Kledij - Suite Reacties: 0 25-11-2010 9:13:21

evy
droomjurk besteld
vandaag ben ik mijn droomjurk gaan bestellen ik ben kei gelukkig heb mijn kleed besteld bij youniekbruidsmode, zeer vriendelijk    
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-11-2010 1:14:56

jeff
bedanken!
Tijdens het avondfeest, willen wij de gasten een foto meegeven van ons als bedanking. we zouden een foto op voorhand nemen hiervoor! Iemand een idee, bij wie we ze online kunnen bestellen?? of zelf ineensteken, idee? Dank je wel voor de reacties! ...
Voorbereiding Reacties: 5 24-11-2010 23:23:09

Sabine
DJ Koen Hendrickx Hof van Welde
Hallo   Heeft er iemand ervaring met DJ Koen Hendrickx die momenteel speelt in het Hof van Welde in Nossegem? Alvast bedankt voor de reactie! Groetjes  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 24-11-2010 21:17:23

lies
Hulp openingsdans
Dag bruidjes en bruidegommetjes,   kan iemand dansleraren -of scholen aanraden in de buurt van Tienen (Leuven, Diest, Sint-Truiden,...) waar ze ons kunnen helpen met onze openingsdans? Het liedje hebben we gekozen, nu zouden we enkel wat hulp ...
Openingsdans Reacties: 7 24-11-2010 21:07:06

Martine
nagels
Hallo allemaal,   Kan er mij iemand een goed adres geven voor gelnagels in de omgeving Mechelen? Ik heb er 1 gevonden op het internet : Nail Essentials Is deze goed?   Bedankt voor uw reacties.   Groetjes Martine.
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 24-11-2010 20:42:29

sabrina
vrijdag 4/2/11
Hallo bruidjes Wie trouwt er nog die dag? en mss in de omgeving van Kruibeke? Hoever staan jullie met de voorbereidingen. Ik denk dat we redelijk op schema zitten : - gemeenthuis ok - zaal ok (eten moet nog wel vastgelegd worden) - kleed ok - ...
Voorbereiding Reacties: 0 24-11-2010 18:58:36

Anika
nog 135 dagen de eerste nachtmerries duiken op...
Met nog 135 dagen op de teller is dan zo ver... Iets waar ik had gehoopt gespaard van te blijven, duikt op: nachtmerries!    In mijn dromen regent het dan dat het giet, draag ik niet de juiste schoenen, blijkt mijn broer niet naar het feest...
Voorbereiding Reacties: 14 24-11-2010 17:22:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...