Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

inge
Getrouwd! Vanalles te koop (oa trouwkleed Linea Raffaelli) en gratis (info) aangeboden!
Dag allemaal, Ik ben intussen gelukkig getrouwd! 3 weekjes al, wat vliegt de tijd. Onze huwelijksreis kan ik zeker aanraden: Zuid-Afrika met het Nederlandse NRV: elke dag champagne op de kamer en vaak een upgrade naar een mooiere kamer. Maar voor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 30 22-11-2010 16:43:03

Patricia
OPENINGSDANS AUDACITY SAVE
Hallo Bruidjes,   Ik ben voor mijn openingsdans een leuke mix aan het maken met het programma AUDACITY. Een echt plezier zeg!! Maar nu zit ik met een probleem. Het zijn mp3-files en ik kan deze niet opslaan. Heb hiervoor een Lame-encoder gedownl...
Openingsdans Reacties: 3 22-11-2010 14:10:11

johan
dringend! traiteur pasta's!
Hallo, wij zijn dringend op zoek naar een goede, maar budgetvriendelijke traiteur. We willen graag Italiaanse pasta's op onze trouw. Wij trouwen in Genk - Diepenbeek. Kent iemand er ééntje? Laat het dan aub even weten! Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-11-2010 14:03:37

anke
rembo styling opnieuw
dag dames   ik postte gisteren ook al over mijn gekochte trouwjurk.ik heb er dus nog steeds geen foto van gevonden.ik heb nu wel de naam.ik belde vanmorgen naar bruidshuis ellen,waar ik het heb gekocht.en daar wist ze me te vertellen dat het o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 22-11-2010 13:26:00

Katrien
Paspop
  Hoi, Wij zijn reeds 2 maanden geleden getrouwd en ik zou graag mijn bruidsjurk een plaats geven in onze dressing. Daarvoor ben ik op zoek naar een paspop.   Iemand enig idee waar ik die kan halen?   Groetjes!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 22-11-2010 12:56:18

Nele
wanneer kan ik achter bruidsjurk gaan kijken ( ben zaterdag gaan kijken)
Hallo allemaal,   Zoals ik jullie verleden week heb meegedeeld ging ik nu zaterdag met mijn beste vriendin eens een kijkje nemen . Ik heb de droomjurken gevonden in Youniek Bruidsmode. Het zijn 2 kleedjes waar ik in twijfel maar ze staan me be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 22-11-2010 12:34:00

Gitte
cape,stola of bolero
Hallo bruidjes in spé, Wij trouwen in oktober en ik zal dus wel iets nodig hebben voor over mijn kleed. Nu mooi zijn die dingen niet echt vind ik en eigenlijk vind ik het ook duur voor iets dat ik niet mooi vind. Ik vraag me dus af of ik niet i...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 22-11-2010 12:15:02

Liselotte
Kleedje!
   Dag liefste bruidjes!   Ik ben zaterdag met mijn zus en mama op kleedjesjacht geweest... en rarara... ik heb mijn droomjurk gevonden!!!! Ohhh, zoals ze zeggen: je hebt het aan en zegt: "dat is het!"   Ik dacht dat ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-11-2010 11:46:17

Liselotte
Kleedje!
   Dag liefste bruidjes!   Ik ben zaterdag met mijn zus en mama op kleedjesjacht geweest... en rarara... ik heb mijn droomjurk gevonden!!!! Ohhh, zoals ze zeggen: je hebt het aan en zegt: "dat is het!"   Ik dacht dat ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-11-2010 11:46:08

Patricia
OPENINGSDANS AUDACITY MIX
Beste bruidjes,   Ik heb het programa AUDACITY gedownload en al 1 liedje erin geplaatst en geknipt. Telkens als ik mijn tweede liedje wil toevoegen, mixt hij dat over het eerste erdoorheen. Dus zijn de twee liedjes in elkaar gevloeid. Kan iemand...
Openingsdans Reacties: 5 22-11-2010 10:05:07

Lindy
Dessertbuffet of Bruidstaart?
Hallo Wij hebben onze feestzaal vastgelegd met bijpassende formule, enkel twijfelen wij nog of we voor het buffet gaan (fruit, chocomouse etc...) of voor een bruidstaart. Iemand ervaring mee? Mijn gedacht, huwelijk zonder bruidstaart is raar? Als ...
Ideeën Reacties: 19 22-11-2010 9:46:28

Benny
Dj gezocht!
kent er iemand nog een goede dj voor een trouwfeest.   Dit in de omgeving Geel.    
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 22-11-2010 9:43:26

Nathalie
Nog 200 dagen te gaan - dilemma 's middags
Hey mede bruidjes,   Ik wilde jullie gewoon even laten weten dat mijn teller op 200 dagen staat. Echt leuk!! Ik kijk er enorm naar uit. Gisteren zijn we nog samen naar de Huwelijksbeurs in Brussel geweest. Echt de moeite om enkele ideën o...
Voorbereiding Reacties: 4 22-11-2010 9:09:45

Kim
Zoekt SUPER originele, mooie uitnodigingen!
Ik ben zelf grafisch vormgever .. en wat is het moeilijk om onze eigen trouwkaarten te ontwerpen!! .. Ik weet het écht niet, foto's of geen foto's, .. Het enige dat ik weet is dat het vrij modern mag zijn en dat 'k graag wil werken met onze "kl...
Ideeën Reacties: 7 22-11-2010 0:25:25

Shari
ik heb nog steeds wat spulletjes te koop!
twee witte paraplu's, enveloppendoos, lange witte handschoenen,....   Kijk hier: http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/trouw-accessoires-52735916.htm   Je kan altijd mailen naar sharieke@yahoo.com    
Ideeën Reacties: 0 21-11-2010 22:04:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...