Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
coole locatie in en rond Antwerpen
Hallo allemaal, wij zijn op zoek naar een leuke locatie om ons avondfeest te houden. Er zullen ongeveer een 230 gasten zijn. We houden wel van 'andere' locatie dan de typische feestzaal. Zo denk ik bvb aan een oude loods, fabriekspans, loft, kelder, ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-11-2010 19:02:24

lindsay
originele manier om getuige te vragen
hoi,   ik weet eindelijk wie mijn getuige gaat worden, was bij mij een moeilijk beslissing aangezien ik nie echt veel vriendinnen heb ofzo. nu zoek een originele manier om de persoon te laten weten dat zij getuige mag zijn. iemand een idee?...
Ideeën Reacties: 6 17-11-2010 18:54:21

marijke
trouwen en juist jarig zyn op die dag!!!!
hallo   by my kort het dus heel erg!!trouwen op 22 april 2011,op myn 40ste verjaardag!!   zou ik dit tevens melden op onze uitnodigingen,ja of nee! zelf zou ik het niet doen,aangezien ons huwelyk het belangrykste is!! maar er zyn...
Voorbereiding Reacties: 8 17-11-2010 18:46:13

Ilse
opzoek naar creatieve en persoonlijke misboekjes om inspiratie op te doen
hey hey, in september 2011 trouwen wij voor de kerk. nu ben ik al eens wat inspiratie aan het opdoen voor het opstellen van een persoonlijk misboekje. Ik merk op het forum dat hier heel wat creatieve zielen aanwezig zijn. en ik vroeg me af of zij hu...
Religie Reacties: 0 17-11-2010 18:40:09

An
Inclusion @ Lennik
  Hallo,   Ik ben vandaag langsgeweest bij Inclusion in Lennik (Vlaams-Brabant), waar ze heel mooie spulletjes hebben ter decoratie, bedankjes, juwelen,... Ze verkopen er handgemaakte kaarsen, fotoalbums in handgeschept papier, ring...
Ideeën Reacties: 0 17-11-2010 16:45:06

An
Inclusion @ Lennik
Inception @ Lennik   Hallo,   Ik ben vandaag langsgeweest bij Inclusion in Lennik (Vlaams-Brabant), waar ze heel mooie spulletjes hebben ter decoratie, bedankjes, juwelen,... Ze verkopen er handgemaakte kaarsen, fotoalbums in handge...
Ideeën Reacties: 2 17-11-2010 16:44:03

Kirsten
bloemist oudenaarde
Hey allemaal,   voor het bruidsboeket en onze kerkversieringen zouden we op zoek gaan naar een bloemist in Oudenaarde. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Aanraders of afraders? Hoe zat het met het budget?   Dank je  en nog v...
Bruidsboeket Reacties: 2 17-11-2010 16:35:09

Kirsten
fotoshoot locaties in Brugge
 Hallo,   hebben mensen onder jullie ervaring met mooie binnen-en buitenlocaties voor een fotoshoot in Brugge?   Alvast bedankt! groetjes, Kirsten
Locaties - Fotografie Reacties: 2 17-11-2010 16:33:35

Kirsten
make-up regio oudenaarde
 Hallo,   voor mijn grote dag denk ik er aan om make-up te laten doen. Kunnen jullie mij iemand aanraden in de buurt van Oudenaarde. Het mag aan huis zijn maar hoeft helemaal niet. Hoeveel kost dit meestal ongeveer?   Alvast bedankt, ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 17-11-2010 16:32:33

eline
hallo
weten julie mooie liedjes voor openingsdansen xxxxxxxx
Openingsdans Reacties: 2 17-11-2010 15:58:09

Claudia
Prijsschatting
Hallo allemaal, mijn verloofde en ik hebben net een huis gekocht dus voor onze trouw moeten we ook wat letten op budget. Kan iemand zeggen of volgende prijzen realistisch gedacht zijn? - bruidsboeket: 75 euro - altaarstuk: 150 euro - misboekjes: 7...
Bruidsboeket Reacties: 9 17-11-2010 15:58:04

eline
hallo bruidswinkels aken
welke bruidswinkels heeft ladybird in aken (duitsland)en is het merk goed koper dan in belgie of nederland en zijn er nog goedkope bruidswinkels in aken xxxxxxxxx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-11-2010 15:55:41

alies
Huwelijksviering
Hallo   Wij hebben ook gekozen voor een alternatieve viering. We hebben al heel wat tekst en de ideeën zijn er ook al, maar we vinden het niet gemakkelijk om er één mooi geheel van te maken. Zelf zijn we nog nooit naar zo'n soor...
Ceremonie Reacties: 3 17-11-2010 15:11:26

vanessa
iemand huwelijksaccessoires te koop?
Heeft er iemand huwelijksaccessoires (tweedehands) die hij wegdoet/verkoopt? Ik denk bijvoorbeeld aan een enveloppendoos, ringkussen of doosje, versiering, ... Je mag mij altijd contacteren.  Ik vind het zoveel geld om alles nieuw te kopen. v...
Voorbereiding Reacties: 1 17-11-2010 15:04:59

Graziella
Foto's van onze trouw !! + extra vraagje !!
  Beste Bruidjes !!!   Anderhalf jaar lang heb ik mijn lief en leed omtrent het organiseren van onze trouw hier met velen gedeeld !!!! Nu zijn we 146 dagen getrouwd en kom ik even met een hééél rare vraag op de proppen !!! H...
Voorbereiding Reacties: 0 17-11-2010 14:45:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...