Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
voorbeelden bruidstaart
Weet er iemand een site met voorbeelden van een kerst-bruidstaart of winterse bruidstaart?  
Voorbereiding Reacties: 3 19-11-2010 17:54:26

Els
Zelf bruidsjurk maken
Dag iedereen   Mijn mama zal zelf mijn bruidsjurk maken. We zijn wel nog op zoek naar een winkel die hiervoor de gepaste stoffen heeft. Kent er iemand zo'n winkel, waar je dus 'bruidsstoffen' kunt kopen in regio West-Vlaanderen (Roeselare - Kort...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 19-11-2010 15:59:29

Maartje
Beleefdheidsvorm uitnodiging
Een klein vraagje ..   Is er een regel voor welke naam er eerst staat op de uitnodiging?   Eerst de naam van de man en dan die van de vrouw, of andersom?   Bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 6 19-11-2010 10:40:59

nancy
MISBOEKJE
Hallo, Volgend jaar trouwen wij. Wij zijn ondertussen begonnen met de voorbereidingen en het samenstellen van ons misboekje. Moet toegeven dat het toch heel erg moeilijk is om een misboekje in elkaar te puzzelen. Is er iemand die zijn misboekje wil d...
Ideeën Reacties: 3 19-11-2010 10:11:38

Kelly
Bruidsschoenen
Ik ben ondertussen aant rondkijken voor bruidsschoenen, en omdat ik een kleed heb in 2 kleuren (ivoor en taupe/grijs detail hier en daar) ben ik op zoek naar bruidsschoenen in dezelfde kleur als mijn vestje en band (taupe/grijs). Nu vond ik op intern...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 19-11-2010 10:06:39

Inez
Sluier & tiara
Hallo allemaal,   sinds kort is er op Vijf TV een nieuw programma - Mijn trouwdag. Deze week heb ik er een bruid gezien met een supermooie sluier (met steentjes) en tiara. Is er iemand die een idee heeft waar ze zo'n lange sluier verkopen? ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-11-2010 10:03:32

wendy
tips vragen getuigen
hallo,   We zouden graag ons getuigen vragen rond de kerstperiode, is altijd leuker om dan een pakje te geven! :-) Heeft iemand leuke tips om de getuigen op een originele en toffe manier te vragen?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 19-11-2010 8:58:50

Celesta
Gezocht: gothic, metal, punk, alternatieve bruidjes!
Hoi beste medebruidjes,   Ik vroeg me af of er nog gothic, metal, punk... bruidjes zijn op dit forum.   Groetjes, Celesta
Ideeën Reacties: 7 18-11-2010 23:09:06

sabrina
perles d'amour - trouwringen
Hallo   WIj zijn nog steeds op zoek naar trouwringen. Ik heb gehoord dat perles d'amour een grote collectie heeft waarmee ze tot bij jou komen, of je kan bij hen  gaan, en deze zijn veel goedkoper.   Heeft iemand hier ervaring mee,...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 18-11-2010 22:00:58

stephanie
trouwringen
Hey bruidjes,   Ik ben bijna door de voorbereidingen. We zijn nu aan het uitkijken naar de trouwringen. Iemand suggesties, waar je mooie ringen kan laten maken? Nog een tweede vraagje: in welke volgorde worden de namen vermeld in de ringen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 18-11-2010 21:34:07

eline
lichaamsverzorging
Hallo dames   Welke lichaamsverzorgingen doen jullie voor jullie huwelijksdag? Ik dacht aan manicure, epilaties, massages,...? Wat doen jullie zoal en doe je dit enkele dagen ervoor?   Ik had gedacht om een week van te voren te gaan vo...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 18-11-2010 17:05:08

Niki
Genodigden receptie - genodigden receptie+diner+avondfeest
Hoi allemaal,   Hoe pak je het het beste aan wanneer je genodigden hebt voor enkel de receptie en genodigden voor receptie+diner+avondfeest? Onze receptie zou 1uur duren MET hapjes...     Alvast bedankt voor de hulp!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-11-2010 15:05:55

Ann
Binnenlocatie fotoshoot
Hallo,   wij trouwen op 17 december en willen nog voor die datum foto's maken om ze dan te gebruiken voor een kader voor de ouders enzo... Daar wij dus maar een 4-tal weekjes meer hebben zijn wij dringend op zoek naar een binnenlocatie regio I...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 18-11-2010 13:39:01

Sofie
Uitnodigingen
Hallo iedereen, Even een vraagje, hoe zetten jullie de ouder op de uitnodigingen? Dat is iets waar ik maar niet aan uitgeraak. Wij hebben een tekstje en dan onze naam en plaats van het kerkelijk huwelijk, maar waar zet je de ouders dan? We he...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-11-2010 12:52:42

Charlotte
Kapel regio Roeselare - Kortrijk
Hallo iedereen!   Wij trouwen volgend jaar op 01/06 en zoeken nog een leuke locatie voor de misviering. De meeste kerken vind ik nogal groot en ook behoorlijk ongezellig, vooral als ze niet vol mensen zit (wat heel waarschijnlijk zal zijn, ge...
Locaties - Viering Reacties: 6 18-11-2010 12:31:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...