Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Babs
Ceremoniewagens regio Kortrijk (West-Vlaanderen)
Hoi,   Wij zijn nog steeds op zoek naar een bruidswagen regio Kortrijk. Op internet vinden we echter maar moeilijk firma's. We hadden graag eens gehoord welke bedrijven jullie kennen.   Bedankt!   Babs
Voorbereiding Reacties: 3 28-11-2010 19:23:26

Eline
Trouwfeest
Hey allemaal,   Ik ben hier nieuw op het forum en aangezien wij ook op trouwen staan, zijn alle tips welkom! Wij trouwen pas binnen 2 jaar, maar zijn wel al aan het uitzien naar locaties; Kent er iemand een goede feestzaal, met eigen traiteu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 28-11-2010 18:32:53

natasja
06/05/2011
hey wie trouwt er ook op 06/05/2011? hoe ver staan jullie? en waar trouwen jullie x
Voorbereiding Reacties: 5 28-11-2010 17:55:04

Leen
Vertel ons welk kleedje je hebt/had!
Hey iedereen!   Ik doe niks liever dan naar foto's van trouwkleedjes kijken, maar ik vraag me soms af wat voor kleedjes "Vlaamse vrouwen" dragen.  Dus laat hier weten van welk merk je jurk is, welk model of nummer het is en waar je het geko...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 44 28-11-2010 15:42:40

Wendy
bruidjes van 23 december 2010? :-)
Hoever staan jullie en wat is jullie thema?   Wij hebben alles al geregeld enkel nog horen om een chalet hier in de wijk te huren waar we kunnen drinken en feesten. Ons thema is kerst. Verder laten we een limousine komen en komt Hani (visagis...
Voorbereiding Reacties: 1 28-11-2010 15:14:23

caroline
vervoer
hoi lieve mensjes allemaal,   hier ben ik weer, wilde eens graag jullie mening horen...   We zijn nog steeds aant zoeken achter vervoer voor de suite (28) personen...mijn papa werkt bij de lijn en stelde voor om een lijnbus aan te klede...
Ceremonie Reacties: 6 28-11-2010 14:34:36

Widiii
Trouwvervoer- Paardenkoets!
Hallo allemaal,   Ik ben nog op zoek naar een dienst die paardenkoetsen verhuurt op bruiloften. Een witte! Het is maar voor 2-3 uur maximum.   Regio limburg.   Groetjes,    
Bruidsboeket Reacties: 5 28-11-2010 14:05:03

Charlotte
2 trouwkleedjes op 1 dag
Hallo allemaal, nog een vraag die me te binnen schiet!   Wij hebben het wettelijk en kerkelijk huwelijk op dezelfde dag. Maar normaal gezien zullen tussen het stadhuis en de kerk behoorlijk wat uren tussen zitten. Om 11u het stadhuis en rond 1...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 28-11-2010 12:43:59

Charlotte
Kostprijs diensten ceremoniemeester
Dag bruidjes en bruidegommen,   Ik heb een vraag, misschien beetje een vreemde, maar toch... De ouders van mijn verloofde kennen iemand persoonlijk die vroeger ceremoniemeester is geweest, en dit nu nog een keer per uitzondering voor ons zou w...
Ceremonie Reacties: 3 28-11-2010 12:26:05

An
Openingsdans
Wij trouwen pas volgend jaar zomer.. maar toch ben ik al alles in zoverre aant regelen dat de laatste maanden geen "stress" maanden zullen worden Ik was benieuwd naar welke liedjes (en hoeveel?) jullie in de kerk zullen gebruike...
Openingsdans Reacties: 10 28-11-2010 11:01:28

Brenda
pre huwelijksreis gevolgd door huwelijksfeest zonder veel stress
Onze trouw ligt in ons hoofd in grote lijnen vast, alleen moeten we nog de geschikte locatie vinden maar daar beginnen we een van de komende weken aan. We hebben dus echt zin om voor onze trouw op verlof op te gaan want ons huwelijksfeest zien we ei...
Huwelijksreis Reacties: 1 27-11-2010 23:00:09

ann
kleedje gevonden !!!
hallo!   vandaag gaan kijken bij couture anny in gent!  ik heb mijn kleedje gevonden! mooi mooi mooi!   spannend! nu nog zolang wachten! en zwijgen!!!!!  mijn zoettie is al heel nieuwsgierig! maar , ik zwijg!!!   succes nog ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-11-2010 20:35:35

Myriam
Dagindeling trouwdag
Hey allemaal!  Over precies 7 maanden is het zover!  Op vrijdag 1 juli 2011 zullen m'n vriend en ik trouwen.   Op dit moment ligt de feestzaal vast, ook de ceremoniewagens zijn gereserveerd.  M'n kleed is bijna gekozen en voor d...
Voorbereiding Reacties: 3 27-11-2010 20:22:02

Kendra
Grote maten kostuum
Hoi,   Ik heb wel zelf nog niet mijn trouwkleed maar ik begin al eens te denken aan het kostuum van mijn aanstaande en ik ben toch een beetje bang dat het niet makkelijk zal zijn om iets te vinden. Mijn vriend heeft nogal een grote maat en ik be...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 27-11-2010 19:45:04

M.
checklist
Zou iemand zijn checklist naar mij kunnen doorsturen aub? Ik ben bang dat ik iets zou vergeten....   luyckx.mieke@gmail.com    
Voorbereiding Reacties: 6 27-11-2010 18:52:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...