Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ann
eglantine
hallo! nog mensen die een kleedje hebben van de 'eglantine' collectie 2011?   grtjs x
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-11-2010 20:46:56

marijke
een verwittigde vrouw is FARAH LOVE niet waard!!!!!!!!
amai amai,wat een dagje!! zoals ik tevoren al geschreven had,was ik enorm bang voor myn aankoop die gedaan had by farah love!! bydeze werd het vandaag nog is bevestigd!!   een hond wordt nog niet zo behandeld!!sorry dat ik dit effe zeg!! z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 30-11-2010 20:32:45

Ellen
Festina Lente
Hallo! Iemand ervaringen met (huwelijks)feesten op de boot Festina Lente? Wij hebben hierop voorlopig telefonisch een optie genomen en moeten vrijdag gaan kijken... Zou het dan toch lukken om een super locatie te vinden voor ons feest? AAAAAAH stre...
Locatie Reacties: 1 30-11-2010 20:32:17

Sofie
Honeymoon!
Joepie! Vandaag onze huwelijkreis geboekt. Daar warm je vanop in deze barre weersomstandigheden :) We gaan naar Costa Rica. Eerst een weekje rondtrekken en daarna een weekje in een 5 sterren Riu hotel. Ik kijk er al naar uit. Terug iets om van mijn...
Ideeën Reacties: 5 30-11-2010 19:57:39

Véronique
betaalbare bruidsjurk
Hoi Bruidjes in Spé, Waar vinden we een betaalbare trouwjurk omgeving Antwerpen Voorkempen?Wat was jullie budget en wat hebben jullie gevonden? groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 30-11-2010 19:39:45

M.
trouwen voor de wet
Dag iedereen!   Ik heb ergens gelezen dat je minstens 6 maanden ingeschreven moet zijn in de gemeente waar je zal trouwen . Nu zijn mijn vriend en ik volop bezig met een huis te zoeken in een andere gemeente.  Stel dat we ons droomhuis vind...
Ceremonie Reacties: 5 30-11-2010 16:36:06

julie
Nog 178 dagen!!!
Hoi ben gestart met 385 dagen en nu nog maar 178. Lijkt soms nog zoveel, lijkt soms nog zo weinig!!!   Hoe lang was het van jullie toen je de eerste keer op de site kwam en hoe lang nu nog?   Grts!!
Voorbereiding Reacties: 15 30-11-2010 16:16:21

Kim
Fotograaf
Heeft iemand ervaring met de fotograaf JS Photo? Groetjes  
Fotografie Reacties: 0 30-11-2010 14:38:56

kelly
trouwkostuum
Alles was geregeld ivm kledij tot ik de foto's in handen kreeg van ZIJN kostuum, afschuwelijk en past totaal niet bij mijn kleed, ik had nochtans duidelijk vermeld ECRU, maar ze hadden niet beter gevonden dan een wit hemd! Grrr.. Ze waren met acht ma...
Kledij - Bruidegom Reacties: 15 30-11-2010 13:54:25

Tabita
Outfort - Hoboken
Hallo iedereen,   heeft er iemand ervaring met de feestzaal van Outfort?   De offerte leek ons redelijk betaalbaar, en het leuke is ook dat je er ook uw 'viering' kan laten doorgaan...   We willen natuurlijk nog eens langsgaan om...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 30-11-2010 13:44:53

julie
Stefaan Vandenbroecke - Zanger huwelijksmis
Zondag hadden we een afspraak met Stefaan Vandenbroucke, onze zanger voor de huwelijksmis. Hij zal de muziek verzorgen met Inge Zutterman. Deze mensen zingen echt prachtig! Alle mensen die nog op zoek zijn naar muziek voor de kerk, stop met zoeken. S...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 30-11-2010 13:16:36

Aurelie
Bruidsboeket - Kortrijk - prijs
Dag bruidjes,   Na de feestdagen zal onze grote dag er vlug zijn, we zijn dan ook de laatste details aan het regelen ! Eentje hiervan is mijn bruidsboeket ... Ik wil hierop een nogal traditionele traan met witte bloemen (rozen, lelies, enz) en g...
Bruidsboeket Reacties: 6 30-11-2010 12:51:13

julie
Wettelijk huwelijkstress :-)
Gisteren was het dan eindelijk zover. Zondag was het nog officieel 6 maanden voor ons huwelijk. Dus vanaf gisteren kon ik dit gaan vastleggen. Ik had enorme stress, ik had de planning al gemaakt en hoopte zo hard dat ik ons gewenste uur zou krijgen. ...
Voorbereiding Reacties: 18 30-11-2010 12:50:41

marta
huwelijksreis in juli
zijn er bruidjes die ook eind juli en dus pal in het hoogseizoen op huwelijksreis gaan? naar waar en wat voor een budget trek je daarvoor uit? ik ben al bij meerdere reisbureaus gegaan en begin toch een beetje te wanhopen als men me vertelt dat ik ni...
Huwelijksreis Reacties: 6 30-11-2010 11:10:52

Babs
Ceremoniemeester gezocht
Hoi,   Na lang twijfelen hebben we dan toch beslist om voor de kerk te trouwen. Voor mij betekent dit dat ik echt graag een ceremoniemeester wil op onze dag. Dit lijkt me gewoon heel wat zorgelozer. Mijn vriend ziet hier echter het nut niet ...
Ceremonie Reacties: 8 30-11-2010 11:08:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...