Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tinneke
Ambetante voetjes
Hallo again ;-)   In het kader van mijn vorige post, nog een klein vraagje... Ik heb zeer ambetante voeten: hoge wreef, brede voeten, hallux valgus (scheve grote teen), te korte achillespees... Enfin, volgens de orthopedist kan ik 2 dingen doen:...
Voorbereiding Reacties: 8 30-11-2010 8:30:06

Tinneke
Wie het muiltje past...
Helaba,   Het kleedje hangt in de winkel op mij te wachten, ook de accessoires en de mooie gedachten aan ons dagje! Maar ik kan er maar geen schoenen bij vinden! Waar vind je zoal bruidsschoenen? Op het internet vind ik ook al niet echt iets... ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 30-11-2010 8:21:39

Kelly
Kapsel met tiara
Hey bruidjes, ik ben op zoek naar een kapsel met tiara. Heb halflang haar. Iemand ideetjes?   Groetjes Kelly
Verzorging - Kapsel Reacties: 13 30-11-2010 8:17:54

Sofie
kapsels
Hoi Medebruidjes, Kent er iemand een goeie website met leuke kapsels?  
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 30-11-2010 7:45:38

Janne
Fotograaf
Hoi iedereen,   Wij hebben vorige week onze fotograaf vastgelegd. Wij hebben gekozen voor Foto Willem uit Oostende. Een zeer vriendelijke man en betaalbare prijs, we hebben er een goed gevoel bij.   Heeft iemand nog ideetjes voor fotol...
Fotografie Reacties: 0 29-11-2010 22:18:57

An
Afkortingen
Gsm: global system for mobile communications... Wel, gisteren kreeg ik een nieuwe 'mobile' waarmee ik naar hartelust kon communicaten met mijn friends (om het op z'n Hollywoodvrouws te zeggen). Volgens mijn toekomstige had mijn oude gsm ondert...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2010 22:07:33

Mieke
Ik zoek voor m'n haar en makeup nog hulp
Hey,   Aangezien ons wettelijk huwelijk en feest op een andere dag zijn heb ik eigenlijk alles 2 keer nodig.   Voor wettelijk zou het regio Ninove moeten zijn aangezien ik van bij m'n mama vertrek. Dit is op 21/06/2011   Feest is op 25...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 29-11-2010 21:23:55

Jessica
ceremoniemeester Vlaams Brabant
Hoi medebruidjes,   kan er iemand van jullie mij een supergoede ceremoniemeester aanraden aan een degelijke prijs ? Laat maar horen, alle voorstellen zijn welkom ! Mercikes.   Groetjes, Jessica
Ceremonie Reacties: 5 29-11-2010 21:23:00

Ilse
Vrijdag trouwkleed gekozen !!!! :)
Supeeeergevoel gewoon. Ik heb vrijdag mijn trouwjuk gekozen in La Sposa, Roeselare. Ik ben er zeer tevreden van en ben blij dat ik uiteindelijk naar deze winkel teruggekeerd ben. Ik heb héél wat winkels gedaan en in La Sposa had ik onmidd...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 29-11-2010 20:27:13

janny
Kort trouwkleedje voor het dansfeest
Hallo medebruidjes, ik zit al even met het idee om nog een extra kort trouwkleedje te voorzien . Aangezien ik niet de meest eleganste persoon ben weet ik niet of ik mijn lange trouwjurk en ganse avond ga kunnen aanhouden. Daarom had ik graag een kor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-11-2010 19:40:55

Sarah
kostuum
Dag bruidjes,   Zijn er van jullie wiens toekomstige een pitteleer gaat dragen? En wat vinden jullie van de combinatie zwart kostuum gekleurde das. Wij twijfelen nog tussen pitteleer of te werken met zwart kostuum rode das. (thema Kerstmis) W...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 29-11-2010 19:17:17

Stefanie
Rent-A-Priest
Hallo iedereen!   Wij hebben beslist niet voor de kerk te trouwen. Rent-A-Priest vonden wij een heel leuk alternatief. Nu, ik had een telefoongesprek met Norbert Bethune en begin toch te twijfelen... Een dienst wil ik zeker, maar ik wel het graa...
Ceremonie Reacties: 8 29-11-2010 18:44:49

laetitia
Bus voor 20 personen
Hallo,   Ik ben op zoek naar vervoer voor 20 personen. We zouden graag met de suite in 1 bus naar de feestzaal rijden. Iemand ervaring met een goede maatschappij met aanvaardbare prijzen?   Bedankt!
Ceremonie Reacties: 12 29-11-2010 16:05:43

Aissata
Feestzaal Regio Limburg
Mijn verloofde en ik willen eind september 2011 trouwen, en we zijn op zoek naar een feestzaal in de regio Limburg, maar zonder traiteur. Kent er iemand mooie feestzalen zonder traiteur in deze regio? Mercikes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 29-11-2010 15:50:33

laetitia
Huwelijksreis - Colombia
Beste bruidjes,   Mijn vriend zou heel graag op huwelijksreis willen gaan naar Colombia. Naar het schijnt zou het een prachtig land zijn. Iemand van jullie daar al op vakantie geweest? Is het een aanrader voor een huwelijksreis?   Groet...
Huwelijksreis Reacties: 3 29-11-2010 15:17:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...