Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

deborah
datum proef
hallo bruidjes in spe   even een klein vraagje: ik heb een kapper/visagiste gevonden die aan huis komt. nu komt mijn vraag: hoelang op voorhand moet je een proefkapsel/proefmake up laten gebeuren? Hoeveel tijd moet er zitten tussen je huwel...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 29-11-2010 14:18:20

agrina
ceremoniemeester
Hallo!   Ik ben op dit moment bezig ons huwelijksfeest te organiseren en vroeg me af het absoluut noodzakelijk is om een ceremoniemeester in te huren. Is het doenbaar om dit zonder c.m. te doen? Heeft er iemand ervaring op dat vlak?   alvas...
Ceremonie Reacties: 6 29-11-2010 14:02:44

Aurelie
Videograaf
Sinds 7 maanden en € 500 voorschot hadden wij onze video en fotograaf besteld. Deze blijkt opeens failliet te zijn...    Nu een nieuwe fotograaf vinden was vrij simpel, maar wij zouden graag toch een videograaf erbij hebben ook... Heb...
Fotografie Reacties: 2 29-11-2010 13:40:56

Aurelie
Videograaf
Sinds 7 maanden en € 500 voorschot hadden wij onze video en fotograaf besteld. Deze blijkt opeens failliet te zijn...    Nu een nieuwe fotograaf vinden was vrij simpel, maar wij zouden graag toch een videograaf erbij hebben ook... Heb...
Fotografie Reacties: 2 29-11-2010 13:40:51

Babs
Zaterdag afspraak voor trouwkleedje!
Hoi bruidjes,   Zaterdag heb ik mijn eerste afspraken om een kleedje te zoeken. Ik ga naar Pierre-Yves in Aalst en La Sposa in Roeselare.   Heeft iemand ervaring met deze zaken of tips hoe ik best te werk ga? Ik heb ongeveer een idee ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 29-11-2010 13:31:19

Evelien
nationaliteit getuige
Hey allemaal,   Ik vroeg mij af of je getuigen allemaal van Belgische nationaliteit moeten zijn?    Liefs, Evelien
Juridisch Reacties: 5 29-11-2010 12:50:35

laetitia
trouwjurk
ik ben zaterdag naar Scarpellini geweest om te kijken nr de trouwjurken, en ik heb er mijn droomjurk gevonden!!het was liefde op het eerste gezicht...eventjes bang dat het mij niet ging staan, maar toen ik hem aanhad, kreeg ik de tranen in mijn ogen!...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-11-2010 12:50:01

Niki
Kan een kerkelijk huwelijk voor een wettelijk huwelijk?
Hey!   Weet iemand of het mogelijk is om eerst voor de kerk en dan aansluitend voor de wet te trouwen? (Dus wel dezelfde dag he)   Mijn toekomstige wil graag vooraan in de kerk staan wachten op zijn bruid en mij daar voor het eerst zien in ...
Locaties - Viering Reacties: 10 29-11-2010 12:35:31

Kim
Bus van de lijn huren als vervoer
Hallo,   Ik heb nog een vraagje, er ligt al het een en ander vast maar we zitten nog met probleempjes voor ons vervoer. Ons budget is nogal beperkt dus proberen we het niet al te duur te maken. We zouden normaal gezien enkel een bruidswagen ...
Ideeën Reacties: 6 29-11-2010 11:18:45

Jana
Make-up
Wie huurt er iemand om haar make-up te doen op de trouwdag? En zo ja, hoeveel betalen jullie hiervoor?   Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 29-11-2010 11:11:26

Kim
hoeveel dagen klein verlet?
Hallo,   Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel dagen je klein verlet krijgt als je huwt. De ene keer lees ik 2 dagen de andere keer 3 ... Is er iemand hier die dit weet?   Alvast bedankt groetjes kim
Voorbereiding Reacties: 19 29-11-2010 11:09:26

Nathalie
Fotolocaties regio Overijse
Beste,   Wij trouwen op 10 juni 2011 en hebben vorige zaterdag onze fotograaf vastgelegd.  De fotograaf vraagt om ongeveer 3u tijd voor de foto's. Is dat niet erg veel? We moeten nu ook al op zoek naar locaties: zowel binnen als buiten. W...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 29-11-2010 10:55:32

Kirsten
website
Hey allemaal,   wie van jullie maakt eigenlijk een trouwwebsite? Doe je dit dan op voorgemaakte website of echt volledig zelf website maken? Steken jullie daar eigenlijk iets van beveiliging of zo op dat niet iedereen de website kan bekijken? Al...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2010 10:44:41

Liselotte
Kostuum bruidegom -- Mee gaan kiezen of niet?
   Dag bruidjes!   Ik heb vorige week zaterdag mijn droomkleedje gevonden! Ik ben met mijn zus en moeder gaan kiezen. Mijn vriend mocht niet mee, dat is de enige traditie waar ik me aan wil houden! Ik heb altijd gezegd dat als...
Kledij - Bruidegom Reacties: 15 29-11-2010 9:53:12

greven
aangifte huwelijk
hallo ik ben vandaag 29 november gaan aangifte doen voor ons huwelijk op 28/05/2011 en als ik vroeg voor een papier voor aan ons werk te geven om die klein verlet dagen te kunnen krijgen zij die vrouw mij dat ze dat niet doen heeft er iemand daar e...
Voorbereiding Reacties: 11 29-11-2010 9:41:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...