Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
zaaltje te huur?
Kent er iemand ergens een goedkoop zaaltje? Wij dachten aan het chaletje hier in de wijk (75euro voor de dag) maar ze verhuren het niet in de maand december... Dus weet er iemand nog iets goedkoop en liefst in de omgeving van Heist-op-den-B...
Voorbereiding Reacties: 8 3-12-2010 11:34:22

Lien
Schoenen Gebrielli in Roeselare??
Hallo!   wie heeft er ervaring met schoenen Gabrielli in Roeselare? Ze zouden er een grote collectie bruidschoenen hebben en dit het hele jaar door.   Alvast bedankt voor de reacties!!   Groetjes Lien
Kledij - Accessoires Reacties: 6 3-12-2010 10:57:41

Ingrid
Huwelijksreis Santorini
Hallo, Kan iemand ons een perfecte locatie (hotel) aanraden voor onze huwelijksreid in Santorini? We twijfelen erg tussen enkele hotels (wel westkant eiland - omgeving Fira). Alvast bedankt.
Huwelijksreis Reacties: 3 3-12-2010 10:37:58

charlotte
Videograaf West-Vlaanderen
Hello, Zijn dringend op zoek naar een nog beschikbare videograaf regio Roeselare voor ons huwelijk op 30 april 2011.  Wie kan ons iemand aanbevelen? Grtz
Video Reacties: 9 3-12-2010 7:10:56

indra
getrouwd
tis voorbij nu hou ik mij niet zo vast aan materialistche dingen en wil ik mijn sissi kleed weg doen iemand ideeen hoe ik hier aan begin ? groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-12-2010 0:46:51

VAlery
Mooie tent gezocht!
Hallo! Wij willen graag volgende zomer trouwen in een prachtig natuurgebied boven Antwerpen. Hiervoor zijn wij op zoek naar een mooie tent, die voldoende groot is om >100 personen te ontvangen en liefst een ietwat authentieke look heeft (stijl ora...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-12-2010 23:51:48

davina
waar enveloppendoos kopen en kouseband?
hey waar kan ik een enveloppendoos kopen en dragen jullie een kouseband of is da ouderwets?? ik vond da wel iets tofs maar vroeg me toch af of da da nog gedaan word
Kledij - Accessoires Reacties: 15 2-12-2010 21:27:49

Celesta
trouwen op maandag?
Beste medebruidjes en buidegommen en al de rest,   Ik en mijn vriend zouden erst trouwen op zaterdag 29/10/2011, maar aangezien alle supercoole locatie voor ons feest op die dag al besproken waren denken we er nu over om de datum te wijzigen. ...
Ideeën Reacties: 11 2-12-2010 18:33:49

Sanne
DJ regio Zuid-Limburg
Hoi,   Wij zullen trouwen op 9 april 2011! Alles begint nu stilletjes in zijn plooi te vallen.. we zijn vooral nog op zoek naar een goede DJ (eentje die draait wat de klant wilt, en liefst ook goedkoop is :d). Wijzelf zijn van Tongere...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 2-12-2010 18:23:26

Kim
Michael Sas - Sas academy: voorbeelden & richtprijzen?
Kan iemand voorbeelden laten zien van zijn werk en richtprijzen geven?
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 2-12-2010 18:03:13

heidi
kapster- make-up aan huis
Voor mijn zus haar huwelijk zoeken we nog een kapster en iemand dat make-up aan huis doet, het hele gebeuren is in Opwijk, ook mag deze mijn haar en make-up verzorgen, we hadden al met iemand contact, maar ze houd ons zo wat aan het lijntje waardoor ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 2-12-2010 17:18:33

gaelle
cocktailkleedjes voor de suite
hallo!   ik zou graag niet de typisch suitekledij hebben op onze trouw, maar we zouden eerder in de stijl van cocktailjurkjes gaan... ik weet welke winkels in Oost-Vlaanderen kleedjes verkopen, maar ik zou graag nog wat meer adresse...
Kledij - Suite Reacties: 6 2-12-2010 15:20:52

nele
Twijfel tussen 2 kappers
dag iedereen,   Heeft er iemand al ervaring gehad of reacties gehoord van de volgende 2 kappers: * Erika Waumans * Kelly Lenhardt   Bedankt, Nele    
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 2-12-2010 14:58:31

Katrien
Zaal gezocht!
Hoi, Ik ben op zoek naar een zaaltje (liefst in de Kempen, mag ook Antwerpen of regio Leuven zijn) in de stijl van een fuifzaal. Dus geen eten o.i.d., enkel een tapinstallatie en een (klein) podium en goede acoustiek. We willen een feest met optreden...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-12-2010 14:02:26

Kaatje
Trouwjurk; check!
Dag beste bruidjes,   Al maanden schuim ik het internet af, op zoek naar DE trouwjurk van mijn dromen. Ik had dus enkele kleedjes in mijn hoofd, alvorens ik mijn eerste bruidswinkel binnenstapte. Mijn verloofde was heel content dat hij niet mee ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-12-2010 14:01:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...