Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Greet
boekje gebedsdienst
Hallo iedereen,   wij gaan een gebedsdienst houden (geen eucharistieviering) en ik zou willen beginnen met het ineen steken hiervan maar weet echt niet hoe eraan te beginnen. Kunnen jullie mij voorbeeldjes bezorgen zodat ik weet wat er allemaa...
Ceremonie Reacties: 3 5-12-2010 15:39:57

Melanie
Betaalbare mooie zaal regio Kortrijk-Roeselare-Ieper
Hallo,   Wij zijn van Geluwe en zoeken een gezellige en mooie zaal in de buurt van Kortrijk, Roeselare,Ieper....Aangezien er ook volk van Gent komt liefst ergens rond Kortrijk. Nu heb ik eens gekeken op de site van Lindenhof in Deerlijk en de fo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 5-12-2010 14:54:47

annemie
misboekje
Hallo allemaal,   Kunnen jullie me aub jullie misboekje doorsturen? Heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp :)   annemie.houben@live.be   dank je wel!!!!!!!!!!!!!!!!
Ceremonie Reacties: 3 5-12-2010 14:49:57

Wendy
17 dagen en nog geen trouwjurk!
Weet er iemand een winkel in antwerpen die trouwjurken/suitekledij verkoopt tot 100 euro? Ik heb van iemand al te horen gekregen voor een winkel in de Carnotstraat maar daar hebben ze mijn maat niet. Ik heb zo rond de maat 50. Iemand die een winkel w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 5-12-2010 14:16:45

Sarah
gastenboek
Hey,   Schrijven jullie zelf een persoonlijk tekstje op de eerste bladzijde van jullie gastenboek? Nemen jullie een gedichtje of enkel een foto? Eerst wou ik werken met een soort wensboom, maar heb niet direct een idee wat ik achteraf met de k...
Voorbereiding Reacties: 4 5-12-2010 14:07:02

MELANIE
Inspiratieloos
Hallo allemaal, eventjes iets wat niet echt met trouwen te maken heeft maar wel leuke ideetjes voor iedereen kan opleveren. Wij vieren oudejaarsavond samen met onze getuigen en nu was ik aan het denken om hun cadeau verschillende malen in te pakken e...
Ideeën Reacties: 2 5-12-2010 13:36:16

kelly
Kaap 200 dagen !
Woehoew vandaag staan er nog 200 dagen op mijne teller. Dat wil zeggen dat er morgen een 1 verschijnt vooraan...  Jaja , loopt allemaal vlotjes hé !  Ondertussen geen enkel vuiltje aan de lucht , geen zenuwen , alles loopt gesmeert.&n...
Voorbereiding Reacties: 3 5-12-2010 9:49:40

Ilse
huwelijksdatum kiezen
Hallo,   Vandaag heeft m'n vriend mij ten huwelijk gevraagd! Joepie!!!   Maar we hebben nog geen datum in gedachten. We hebben 2 kindjes (van bijna 3 en 13 maand).....dus willen we eigenlijk nog wat wachten tot de jongste wat zelfstan...
Voorbereiding Reacties: 8 4-12-2010 23:14:24

Patricia
DISCOBAR DISCOVERY
Hallo bruidjes,   Wij trouwen in de feestschuur De Architect op 06-08-2011. De DJ van de zaal is Discobar Discovery (Johnny Van Der Steen). Heeft iemand al enige ervaring met deze Dj en zijn jullie tevreden over hem?   Thanks! Patricia x
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 4-12-2010 22:46:18

davina
trouwkleed gevonden
   hey, vandaag naar koonings geweest voor mijn trouwjurk ze waren super vriendelijk en behulpzaam ze nemen super de tijd, want kheb toch 10jurken gepast. ik had ene van het merk affinity in mijn hoofd en het is toch maggie sottero gew...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-12-2010 22:18:25

Jos
DJ gezocht
Hallo allen,   ik ben nog op zoek naar een DJ voor juni 2011 voor regio Diest. Wie hebben jullie gekozen als DJ, wat spreekt je aan in hem en wat is de prijs? Alle info is welkom, hetzij via pm hetzij hier op het forum. Hartelijk dank voor all...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 4-12-2010 17:13:49

Tamara
Trouwkleed gevonden!
Ja ik was er al een tijdje zeker van dat mijn trouwkleed een linea raffaeli ging worden en wauw ik vond me er echt een prinses in, ik kan  niet wachten om het te dragen.  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 4-12-2010 16:53:39

Linda
Trouwalbum
   Hallo allemaal,   Even een vraagje, ik ben op zoek naar een mooi trouwalbum voor veel foto's. GEEN DIGITAAL!!! Weet iemand een lueke site waar ik die kan vinden??   Het liefst wil ik er een laten maken met als voorkan...
Fotografie Reacties: 2 4-12-2010 15:02:44

sharon
Whoehoew kleed besteld!!!
Na een zoektocht in 5 winkels waren er 2 jurken die mijn voorkeur hadden. Cony in Aalter heeft de 2e jurk ook binnengehaald zodat ik mijn 2 twijfelgevallen vandaag direct na elkaar eens kon aandoen.   Ik vertrok al met een voorkeur voor 1 klee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-12-2010 13:47:31

Ellen
Saillart
Hallo allemaal. Iemand ervaringen met catring-bedrijf Saillart? Ben gisteren met hen naar een locatie gaan kijken, die viel al reuze mee! Nu gingen zij een offerte maken qua catering (gewoon hapjes en dessert). Ik ben benieuwd wat het prijskaartje za...
Locatie Reacties: 3 4-12-2010 13:04:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...