Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

julie
een make up aan huis
bruidjes graag zou ik iemand van regio kortrijk vinden om thuis de make up de doen van ons, maar heb geen idee hoeveel dit kost en al ze dan doen wie kan mij helpen
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 9-12-2010 9:50:32

julie
originele bedankjes
hallo bruidsparen   we hebben al heel veel dingen maar we komen er nie uit voor de bedankingen, ik wil geen foto s maar wel iets leuks en origineel wie heeft tips   groeten
Ideeën Reacties: 8 9-12-2010 9:31:21

sven
gasten eigen drank doen betalen
Hey iedereen,   Wij gaan trouwen en onze trouw gaat ons een smak geld kosten, Tijdens het eten trakteren we onze gasten op wijn en frisdrank. Om deze kosten te drukken willen we dat de gasten die na het eten nog drank willen kopen, dat ze die ze...
Uitnodigingen Reacties: 36 9-12-2010 0:39:54

stefanie
Trouwfeest Eskimo fabriek Gent
Hallo!  Heeft er iemand ervaring met een trouwfeest in de Eskimofabriek in Gent?  We zoeken een speciale locatie die we helemaal naar onze smaak kunnen inrichten samen met een traiteur.   De zaal lijkt wel groot, we houden ons ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 8-12-2010 22:40:10

Liesbeth
Moeder als getuige?
Hey bruidjes, Is er iemand die haar mama als getuige heeft? Ik zou graag mijn mama willen vragen, maar mijn aanstaande vind niet dat ik dat moet doen, zij is al 'moeder van de bruid'. Wat vinden jullie?  Of wordt dat gewoon niet gedaan... Liesbe...
Ceremonie Reacties: 10 8-12-2010 22:06:26

Kirsten
website
 Hey,   ik ben eens benieuwd wie van jullie allemaal een website heeft en welke deze is...   groetjes, Kirsten
Ideeën Reacties: 10 8-12-2010 21:31:50

Kirsten
overnachten in kasteel
Hallo allemaal,   wij zijn eigenlijk op zoek naar een kasteel (of een andere sjieke locatie) ergens in Luxemburg of Duitsland (of eventueel ander land) waar we paar nachtjes kunnen lekker genieten... Dus echt een stukje huwelijksreis dat echt ge...
Ideeën Reacties: 0 8-12-2010 21:30:35

elke
getuige
hey wie kiezen jullie als getuige? een vriendin of een familielid?
Voorbereiding Reacties: 20 8-12-2010 21:24:06

elke
muziek in kerk
zijn er hier nog die géén live muziek doen maar met cd's werken??? de pastoor raadde ons dit af, dus wil ik eens weten; aan wie dit wel heeft gedaan, valt dat dan zo tegen?
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 8-12-2010 21:20:41

elke
muziek in kerk
zijn er hier nog die géén live muziek doen maar met cd's werken??? de pastoor raadde ons dit af, dus wil ik eens weten; aan wie dit wel heeft gedaan, valt dat dan zo tegen?
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 8-12-2010 21:20:29

elke
huwelijksnacht
hallo! waar brengen jullie je huwelijksnacht door? Is dat in een hotel of zo?
Voorbereiding Reacties: 19 8-12-2010 21:18:17

Lore
locatie ritueel in Leuven + inhoud ritueel
Hallo!   Mijn vriend en ik willen graag een ritueel doen ter vervanging van een kerkelijke trouw. Maar we vragen ons twee dingen af:   1) kennen jullie een geschikte intieme locatie in Leuven (voor 50 à 60 mensen)? De kapel van Arenber...
Ceremonie Reacties: 3 8-12-2010 19:34:53

Nathalie
Tekst / gedichtje uitnodiging
Beste mede-bruidjes,   Mijn zus gaat de uitnodigingen zelf maken. We moeten nu stilaan beginnen denken over de tekst en eventueel een gedichtje voor op de uitnodiging. Nu dit blijkt makkelijker gezegd dan gedaan.  Waar vind ik mooie, kort...
Uitnodigingen Reacties: 5 8-12-2010 13:25:06

Elke
lied na openingsdans
Hallo allemaal,   Na de openingsdans zal mijn vriend (dan inmiddels mijn man ) met zijn moeder dansen. Omdat mijn vader overleden is, had ik gedacht om dan met mijn grootvader te dansen. Maar ik weet niet goed op welk liedj...
Openingsdans Reacties: 8 8-12-2010 12:07:53

Katleen
Waar kan je suitekleed verkopen?
Hallo iedereen   Mijn schoonzus is in juli 2007 getrouwd. Mijn schoonmoeder heeft toen een redelijk duur suitekleed gekocht. Ze wil het graag verkopen om een nieuw suitekleed te kunnen kopen voor onze trouwdag. Ze is al in Antwerpen bij een gr...
Kledij - Suite Reacties: 6 8-12-2010 10:53:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...