Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
witte schoenen?
Ik heb een ivoorkleurig trouwkleed... maar nu de schoenen nog... :) Ik weet echt niet of witte schoenen hieronder zouden gaan, ik heb een paar gekocht... maar ze zijn ook niet wit-wit, maar wel lichter dan mijn trouwkleed denk ik... ik heb ook e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-12-2010 16:30:10

Katrien
Iemand ervaring met De Met in Vilvoorde?
Hallo,   Heeft iemand ervaring met feestzaal De Met in Vilvoorde? De grote zaal ziet er op de foto's echt helemaal ons ding uit en de prijzen vallen op het eerste zicht ook heel goed mee, maar ik vind er jammer genoeg heel weinig (positieve of n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-12-2010 15:34:04

Ellen
Zaal ligt vast!!
Yes yes yes, na een paar weken serieus zoeken en puzzelen, hebben we eindelijk onze zaal vastgelegd. Het wordt de Kievit in Kalmthout. Heel mooie zaal met terras en tuin en wij vonden het qua prijs zeer goed meevallen (350 euro voor de grote zaal e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-12-2010 13:57:59

vanessa
kostprijs kerkelijk huwelijk
Ik had hier nog niet echt bij stilgestaan, maar nu hoorde ik dat je voor een kerkelijk huwelijk heel wat moet betalen. Heeft iemand hier een idee van?
Ceremonie Reacties: 13 12-12-2010 13:18:47

Maaike
Een goede maand getrouwd
Ondertussen is het bijna een maand geleden dat we ons ja woord hebben gegeven. Alles is super gegaan, het eten was om te smullen, de dj bracht ambiance, iedereen was aanwezig, mijn kleed heeft het heelhuids overleefd, de fotograaf heeft prachtige fo...
Voorbereiding Reacties: 4 12-12-2010 10:56:32

jeff
Glas graveren
Hallo   Weet er iemand in de buurt van AALST, een adresje waar je glas kan laten graveren? VB een bonbonnière? Als bedankje voor de getuigen?   Alvast bedankt jeff
Ideeën Reacties: 1 12-12-2010 9:58:52

Kim
Na de tegenslag ... super nieuws! nieuwe job!
Sommigen hadden misschien een tijd geleden dit bericht van mij gelezen: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=283458&subject=Tegenslag-gisteren-ontslagen   Wel, ik ben eigenlijk meteen aan het solliciteren geslagen en er was 1 job die...
Voorbereiding Reacties: 11 11-12-2010 23:23:02

kristoff
kapper in buurt van merelbeke
zou er soms iemand een goede kapper voor bruidskapsel weten in de buurt van merelbeke? alvast bedankt
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 11-12-2010 21:50:18

Widiii
Flower Wedding.. regio limburg
Hallo dames,   Het thema van mijn bruiloft, zal bloemen zijn! Heel veel bloemen, alles strak houden, en werken met véél bloemen haha. Nu vraag ik mij af, welke bloemisten kunnen jullie mij aanraden? Iemand die vanalles heeft (dus rui...
Voorbereiding Reacties: 5 11-12-2010 18:32:08

Lindy
Wij vinden geen wit kostuum!!!
Hallo   Aangezien ik in het zwart trouw, zijn we gaan kijken voor een wit kostuum. Deze worden blijkbaar niet verhuurd en deze kopen is dan ook zoooo duur... iemand een idee waar je nog mooie kostuums vindt en ook geen 2000€ kost. &nbs...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 11-12-2010 16:50:34

Anne-Sophie
Nieuwe fotograaf gezocht voor 7 Januari 2011 regio Kortrijk
Wij zijn nog dringend op zoek naar een fotograaf voor 7 Januari 2011...  Huwelijk is in Stadhuis Kortrijk, feest is in St-Martens Latem.. Wie kan mij nog aan iemand helpen?
Fotografie Reacties: 15 11-12-2010 12:26:49

sofie
iemand ervaring met nagimai?
iemand ervaring met deze bruidswinkel in roeselare???
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-12-2010 12:17:17

vanessa
Dringed ceremoniemeester gezocht regio Antwerpen (max 150 euro)
Hallo, Kent er iemand een goede ceremoniemeester met ervaring? Prijs zou max. 150 euro mogen zijn. Hij zou zelf over een jaquet moeten beschikken. Alle tips zijn welkom! Mailen mag ook naar vanessadirix@yahoo.co.uk   Onze trouw is eind mei....
Ceremonie Reacties: 4 11-12-2010 11:24:31

xxx
Fotograaf Glimshot: ervaringen graag :)
Heeft er iemand ervaringen met glimshot?
Fotografie Reacties: 3 11-12-2010 10:45:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...