Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Erwin
bruidsboeket afhalen
hoi iedereen,   ik vroeg me eigenlijk af of je het bruidsboeket de dag voor het huwelijk al kan gaan afhalen.... kwestie stress van de dag zelf te verminderen
Bruidsboeket Reacties: 1 14-12-2010 17:04:00

Charlotte
Fotolocatie regio Roeselare - Kortrijk
Dag bruidjes én bruidegommen!   Iemand van jullie die een toffe fotolocatie kent in de regio Roeselare - Kortrijk, zowel voor binnen als buiten?   Momenteel schiet me er écht niets te binnen :-)   Thx!
Fotografie Reacties: 7 14-12-2010 16:56:00

Tineke
hartvormige cremekleurige paraplu's te koop
in september zijn we getrouwd de 2 paraplu's zijn sedertdien niet meer gebruikt. Op onze trouw nauwelijks (slechts een paar minuutjes)... Deze zien er dan ook splinternieuw uit en dat zijn ze ook ! Oorspronkelijk hebben ze 20 EUR per stuk gekost ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 14-12-2010 16:33:32

Inge
06/08/2011
Gewoon voor de nieuwsgierigheid... Wie trouwt er nog op 6 augustus 2011?  
Ceremonie Reacties: 11 14-12-2010 16:18:51

Ellen
Misboekjes
Hallo allemaal,   Is er iemand van jullie die zijn/haar misboekje even naar mij wil doormailen? ellentje_vg@hotmail.com Ik heb effe een "writer's block" en zoek wat inspiratie   Thx
Ceremonie Reacties: 1 14-12-2010 14:31:00

Dorien
hoe een alternatieve viering organiseren?
hoi allemaal,   Ik wil niet voor de kerk trouwen maar zou toch graag iets persoonlijks hebben. Zijn er mensen die ervaring hebben met een alternatieve viering of me op weg kunnen helpen? Wat moet je voorzien of waar kan je terecht?   ...
Ceremonie Reacties: 10 14-12-2010 14:26:32

Ellen
Chrysler limo rond Dendermonde?
Hallo   Mijn vriend en ik zouden graag een witte Chrysler limo huren voor onze huwelijksdag. Kent iemand een betrouwbaar limobedrijf dat een witte Chrysler limousine verhuurt? Wij wonen in Dendermonde. Het hoeft nu niet per se een bedrijf zijn...
Voorbereiding Reacties: 2 14-12-2010 14:12:54

joke
nieuwkomertje
Hallo iedereen,   hier weer een nieuwkomertje met huwelijksplannen. Ik ben duidelijk niet de enige die vol euforie aftelt naar de grote dag. Spannend hé. Heeft iemand van jullie een idee van prijzen per persoon bij een receptie? Wij h...
Voorbereiding Reacties: 11 14-12-2010 13:31:15

Kelly
Tijdsplanning
Hoi iedereen!   Ik ga in januari mijn trouwjurk passen, samen met mijn bruidsmeisjes. Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel tijd zo'n pasbeurt in beslag neemt... We zijn aan het twijfelen of we twee winkels op één dag kunnen doen of ze bete...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 14-12-2010 12:10:55

Sharon
eventje stilgevallen
Hallo allemaal,   Amaai, het was lang geleden dat ik nog een keer kwam kijken op deze site... De laatste maand ben ik zo een beetje stilgevallen. Ik was het een beetje beu, het leek alsof ik over niets anders meer kon praten en met niets ander...
Voorbereiding Reacties: 15 14-12-2010 11:22:05

Filip
trouwringen
Zaterdag onze trouwringen gekocht.  We zijn langs geweest bij juwelier Gallet Claeys in Sint-Michiels bij Brugge.  We waren zeer aangenaam verrast, zowel van hun grote collectie als van hun ontvangst.  Ze hebben er een zeer grote keuze...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 14-12-2010 10:22:28

Bert
Wie trouwt op 14/1/2011?
Hey,   Ik wou graag eens horen wie ook trouwt op 14 januari 2011...   Groetjes
Ideeën Reacties: 2 14-12-2010 9:33:20

jeff
Dessertenbuffet
Wij geven op ons huwelijksfeest, na de maaltijd ook een groot, luxueus dessertenbuffet.... Iemand een origineel ideetje om het te verwoorden op de menukaart???   Wij vinden de vermelding "groot nagerechtenbuffet" een beetje te alledaags! &nb...
Ideeën Reacties: 18 14-12-2010 9:27:17

Katleen
Jiehaa!!! Kleedje gevonden en besteld...
Hey allemaal Ben zaterdag nog maar eens gaan kijken voor een kleed. Het was de derde winkel. Op voorhand echt nachtmerries gehad, dat er geen enkel mooi kleed zou zijn, of dat ik een totaal fout kleed bestelde. Maar alle vrees is voor niks geweest.....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-12-2010 22:18:12

Elke
Planning namiddag voor de suite?
Hoi,   Bij ons kan je enkel in de voormiddag trouwen op zaterdag (Beveren-waas). Wij zouden daarna een lunch doen voor de suite en daarna onze foto's. Hebben jullie een "activiteit" ofzo voorzien voor de suite voor de uren tussen ...
Ideeën Reacties: 4 13-12-2010 21:42:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...