Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kirsten
tijd tussen kerk en feest
Hey medebruidjes,   wij trouwen in de namiddag voor de kerk en hebben dan savonds avondfeest en dansfeest.Wij hebben dus mensen die enkel naar de kerk komen, mensen die naar de kerk komen en naar het avondfeest (dat natuurlijk wel begint met een...
Ideeën Reacties: 7 10-12-2010 13:15:36

Stephanie
Vandaag 5 jaar samen & nog 6 maanden wachten op D-day!
Hallo,   Vandaag zijn we net 5 jaar samen en over exact 6 maanden zijn we bijna getrouwd :o)   Kei leuke vooruitzichten natuurlijk, alleen komt de schrik ook meer boven. Gaan we alles op tijd in orde hebben, niets over het hoofd gezien,...
Voorbereiding Reacties: 4 10-12-2010 11:36:58

Saskia
couture rachel
  Hallo,   Zijn er mensen die van plan zijn om een trouwkleed te kopen bij Couture Rachel in Temse of dit al gekocht hebben en nog moeten betalen? Gelieve mij eens een prive bericht te sturen.... Wegens het annuleren van mijn trouwkleed/...
Voorbereiding Reacties: 0 9-12-2010 23:25:43

ria
op zoek naar bellenblazers
hé iedereen,   We zouden op onze ceremonie, bij hopelijk goed weer, bellenblazerpotjes willen geven aan iedereen. Blijkbaar zouden ze verkrijgbaar zijn in speciale vormen oa huwelijkstaartvorm....  Iemand een idee waar ik ze kan kope...
Ideeën Reacties: 9 9-12-2010 21:25:35

An
DJ powerstation
Heeft iemand ervaring met de DJ's van powerstation?   Alvast bedankt,    An
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 9-12-2010 20:43:55

vanessa
fotograaf gezocht
Hallo allemaal,   Ik ben op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op 2 juli 2011. De fotograaf die we op het oog hadden , kan die dag niet meer. Liefst iemand uit de provincie Antwerpen. Kent iemand een goede fotograaf die niet al te ve...
Fotografie Reacties: 14 9-12-2010 20:18:30

sarah
Ervaring sparrenhof/Gasthof tervene Langdorp
Hallo mede bruidjes en gommetjes,   Zijn er onder jullie mensen die al ervaring hebben gehad met sparrenhof / Gasthof tervenne in Langdorp? Wat was jullie ervaring hiermee en goede of niet? Moet je een bruidstaart van hun nemen of niet?   G...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 9-12-2010 19:19:58

Jessica
locatie viering regio Tienen
Hey medebruidjes,     Ik ben op zoek naar een locatie om onze vrijzinnige plechtigheid te laten doorgaan. Wij trouwen begin Juli, normaal gezien is het weer dan goed, maar je weet maar nooit. Dus zouden we graag een locatie hebben waar w...
Locatie Reacties: 0 9-12-2010 18:52:50

Cindy
kapster aan huis regio gent
Hallo bruidjes in spe,   Wij gaan ook de grote stap zetten en treden in het huwelijksbootje op zaterdag 03 september 2011. Ik zou er natuurlijk graag goed uitzien op die speciale dag en ben dus opzoek naar een kapster aan huis in de regio Gen...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 9-12-2010 17:49:24

Mieke
Aanrader: Beekhoeve te Neerlanden
Wij zijn getrouwd op 30 oktober 2010 op de Beekhoeve te Neerlanden. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Al onze gasten, zowel van de receptie als van het avondfeest, waren in de wolken over de locatie, de zaal, het eten ... Zodra je daar aankomt, r...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 9-12-2010 17:11:13

Brecht
Trouw van de wet
   Gisteren is het exact 8 maanden geleden dat ik mijn vriendin ten huwelijk vroeg.  We trouwen op 2 juli volgend jaar voor de kerk, maar morgen is het al het burgerlijk huwelijk!  Het is voorbij gevlogen.  Door het vele reg...
Voorbereiding Reacties: 10 9-12-2010 16:12:45

Isabelle
Kapsel / Make up aan huis (Brugge)
Hey allemaal,   Voor mijn huwelijk op 7/5/2011 ben ik op zoek naar iemand die haar en make up kan verzorgen aan huis. Ik ben woonachtig te Brugge.. Hebben jullie hier tips voor? en wat zou dit ongeveer kosten (inclusief proefsessie),  ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 9-12-2010 14:48:26

Nathalie
een viering maar geen katholieke
Hallo allemaal,   Mijn vriend en ik zijn niet gelovig en trouwen dus ook niet voor de kerk. Wij willen graag wel een viering houden maar weten eigenlijk niet goed hoe we hieraan zelf moeten beginnen. Ik heb al iets gelezen van een unie van vrij...
Ceremonie Reacties: 10 9-12-2010 14:35:13

Griet
menging van metal en soft
Beste mensen, Mijn (toekomstig) ventje en ik hebben een totaal andere stijl van muziek.... Hij de 'hevy stuff' (rammstein, system of a down,.....die richting uit)... Ikke de 'softy' (licht klassieke muziek, nostalgische muziek-bv jaren 60 wi...
Openingsdans Reacties: 8 9-12-2010 14:28:03

elodie
bedankjes
welke bedankjes nemen jullie voor de gasten? en voor de getuigen en ouders? alle tips en ideeen welkom!!!
Ideeën Reacties: 8 9-12-2010 10:00:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...