Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

julie
Feestzaal Maelstede - kuurne
Hey   Wie trouwt ook in Maelstede? Welke formules nemen jullie zoal? En in welke zaal? Wij in Symfony.   gr. Julie
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-12-2010 14:08:40

Tinneke
storm na de stilte
Het kleed was gekozen, de zinnen erop gezet. Alles kon nu effe wachten. Een paar maanden lang werd 'de trouw' in de frigo gezet. Maar stilletjesaan begint het opnieuw te kriebelen. Tot deze week voor het eerst de huwelijksstress begon toe te slaan. S...
Voorbereiding Reacties: 3 17-12-2010 14:02:44

Leen
Dj gezocht in streek van Brugge
Hallo Iedereen, Wij gaan trouwen op 18 juni en we vinden het moeilijktse van allemaal om een geschikte dj te vinden. We wonen in Brugge, dus het zou ook iemand van onze streek moeten zijn. Welke dj's bevelen jullie aan (degene die al hun droomhuwelij...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 17-12-2010 12:00:35

Nele
vervoer huwelijk
Hallo iedereen!   Wij zijn op zoek naar iemand met een posche, limo, oldtimer die die op 06 mei 2011 zou willen huren of lenen aan ons?   Of weten jullie in de kempen adresjes voor zulke auto's?   Mercikes   Groetjes &nbs...
Ceremonie Reacties: 2 17-12-2010 10:40:43

Nele
droomjurk gevonden
Hallo iedereen!   Ik heb gisteren eindelijk met mijn mama mijn droomjurk besteld bij Youniek. Ben super blij!!     Bedankt voor de voorbije reacties.     groetjes   Nele    
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-12-2010 10:38:57

natasja
aan de mensen die ook een feest in la grange geven
hey iedereen,   wij hebben voor de dansfeest formule gekozen.   wat zetten jullie op jullie uitnodingen?   want geraak er maar niet uit.   groetjes natasja
Uitnodigingen Reacties: 3 16-12-2010 23:18:36

Stephanie
openingsdans
Wij geraken er alvast niet uit. Een ingeoefende openingsdans of een spontane slow?? Soms komt het over bij een een ingeoefende openingsdans alsof het alleen maar ingestudeerd is en alsof je aan tellen bent. Ik vind ze alle twee hun voor en na...
Openingsdans Reacties: 12 16-12-2010 22:39:03

Leen
stadhuis Brussel
Hoi iedereen!   Wij trouwen in het stadhuis van Brussel op 5 november 2011.  Zijn er nog koppels die hier trouwen? Weten jullie soms vanaf wanneer je officieus in ondertrouw kan gaan? Want ik heb net via via vernomen dat er nog een koppel i...
Ceremonie Reacties: 5 16-12-2010 22:07:32

TINNEKE
muziek
Dag trouwers in spé,   Wij kijken ook al uit naar onze grote dag, 11 06 2011! We hopen uiteraard dat het een spetterend feest wordt met veel ambiance en goede muziek om te dansen. Wie heeft er nog tips van goede nummers die niet mogen o...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 16-12-2010 21:30:13

eline
Ter Eeste
Hallo allemaal   Wie van jullie trouwt er nog in Ter Eeste in Roeselare? En mijn nieuwsgierigheid zou ook graag eens polsen wat jullie nemen van menu tegen welke prijs.   Dikke zoen! Eline
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-12-2010 21:26:02

veerle
gezocht lokatie in Beveren Waas
Hey meisjes,   We zijn nog op zoek naar een locatie, liefst zonder cateringverplichting want dat willen we zelf regelen, in de buurt van Beveren.  Ik heb gehoord dat er ergens in de buurt van kasteel  "Cortewalle", op de grote baan, ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 16-12-2010 21:18:18

joke
traiteurs Hasselt lummen ..
hallo,     heeft iemand van jullie een feest gegeven in een gewone parochiezaal met een zelf gekozen traiteur? Zo ja , hoe viel dit voor jullie mee? Kan je me er eentje aanraden voor aan de kanten van Hasselt, Lummen?   greets
Locatie Reacties: 5 16-12-2010 20:39:56

joke
iemand ervaring met feestzaal st.-janshoeve te paal beringen
hoikes     heeft er hier iemand ervaring met de feestzaal st-janshoeve in Paal? Positief of negatief? Please let me know   groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 16-12-2010 20:36:55

kim
ervaring winkels
Hey bruidjes!   Hebben jullie soms ervaring met de winkels Jagré te Antwerpen en Pierre-Yves te Brussel ?   Groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 16-12-2010 19:11:52

Claudia
Grootte van ringkussen
Hallo,   Ik heb mijn ringkussen besteld via een online site. Het is een mooi wit ringkussen met onze namen en de datum op geborduurd. Enkel het kussen leek me aan de kleine kant. Het is 16cmx16cm, is dit een normale maat? 
Voorbereiding Reacties: 7 16-12-2010 18:33:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...