Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Bruidegom arriveert bij bruid thuis ... wat gebeurt er dan thuis?
Beste mede bruidjes,   Klein dillema: wij trouwen om 10.30u op het gemeentehuis.  Mijn verloofde zou rond 9.30u bij ons thuis arriveren. Normaal zou iedereen van de suite (+- 20 mensen) dan al bij ons thuis zijn.  Wat moeten we ...
Voorbereiding Reacties: 7 22-12-2010 10:42:47

Sharon
Ringkussen
Dag iedereen,   voor alle bruidjes en gommetjes die nog een ringkussen zoeken kan ik je zeker de site http://www.ringkussens.com aanraden. Ik heb mijn kussentje er iets meer dan een week geleden besteld en heb het daarpas gekregen. En ik moet ze...
Voorbereiding Reacties: 4 22-12-2010 8:58:37

Lesley
Hulp nodig inleidend tekstje uitnodigingen!!!
Hoi hoi,   Ik ben volop bezig aan mijn huwelijksuitnodigingen, maar ik ben niet tevreden over mijn inleidend tekstje:                      &n...
Uitnodigingen Reacties: 4 21-12-2010 23:25:45

Mimi
kinderverhaal voor in misviering
hey, ik ben kleuterjuf en zoek voor mijn misviering nog een leuk en passend kinderverhaal. Aangezien de laatste jaren veel van mijn kleuterjuf-collega's zijn getrouwd en steeds het verhaaltje over kleine haas voorkwam , zoek ik dus nu een andere verh...
Ceremonie Reacties: 10 21-12-2010 21:31:29

Elke
save-the-date + kerstkaartjes
Hallo allemaal,   Wij willen op onze kerstkaartjes verwijzen naar de huwelijksdatum zodat iedereen dan zeker vrij is. Maar weet niet goed hoe ik dit moet vermelden. Heeft er iemand een leuke tekst/zinnetje om erbij te schrijven?   Alvas...
Uitnodigingen Reacties: 5 21-12-2010 21:21:59

lies
Wanneer muziek tijdens misviering...?
Dag mede brides to be, (en volgens t ventje soms bridezilla ;-))   wanneer spelen jullie muziek tijdens de misviering? Intrede is nogal evident, maar na welk deel dan nog? Want op den duur... amai men oren   Greetz,   Lies &nb...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 21-12-2010 21:14:06

Stéphanie
Tafelschikking
Hallo,   Spijtig genoeg hebben wij een paar probleempjes met de tafelschikking, kan iemand hierbij helpen? Waar zet je de hoofdtafel, en de dansvloer? en hoe doe je het met de rest van de tafels?   Groetjessss, ...
Voorbereiding Reacties: 7 21-12-2010 21:07:29

jeff
zelf knutselen
Voor wie enkele leuke ideetjes zoekt...vb een gepersonalisserde wijn etiket voor op een fles..bedankjes.... kijk eens www.party-gifts.nl Je kan er alles stap voor stap volgen, gemakkelijk om zelf te printen enz...en gratis -)   groetjes jef...
Ideeën Reacties: 4 21-12-2010 20:59:37

klabam
kleine bruidsschoentjes
Hallo iedereen,   Weet er iemand waar ik bruidsschoentjes kan vinden in maatje 33 of 34, ik heb namelijk enorm kleine voetjes, ben ook niet al te groot en zou dus graag schoentjes willen met een fameuze hak. Ik woon in west-vlaanderen maar desno...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 21-12-2010 20:40:58

klabam
bruidsjurk in het stadhuis?
Hallo iedereen,   Ik heb een klein vraagje: mijn vriend en ik trouwen in september voor de kerk en het stadhuis op dezelfde dag. Weten jullie of ik in het stadhuis best mijn bruidsjurk al draag of kies ik beter voor een ander jurkje? Wat zijn de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-12-2010 20:37:51

Nele
Dj regio Aalst
Hallo   Wij zijn voor ons trouwfeest nog op zoek naar een goede en budgetvriendelijke dj. Iemand tips?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 21-12-2010 19:58:41

julie
doodangst
ik heb een aantal dagen al een verschikkelijke angst da ik er nie ga geraken tegen mei, want ben nooit tevreden n wil altijd meer
Voorbereiding Reacties: 10 21-12-2010 17:01:48

Anika
prachtige uitnodigingen!
Hallo iedereen   We zijn net onze uitnodigingen gaan ophalen bij AVA en ik moet zeggen: ik ben er ontzettend gelukkig mee! Zowel mijn verloofde als ik vinden ze geweldig geslaagd! Nog mooier dan in de boeken...    Geeft echt een super ...
Uitnodigingen Reacties: 5 21-12-2010 16:36:38

lies
Bruidsparen Hof Van Nazareth (Lier) 2011
Hoi hoi,   voor zij die volgend jaar hun feest ook houden in het Hof Van Nzareth in Lier... Heeft iemand van jullie al de nieuwe prijslijsten gekregen? En weet iemand iets meer over het event op Valentijn?   xxx
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 21-12-2010 16:09:28

Kathy
Bevestigingsmail = contract DJ?
Hallo! We hebben onze DJ vastgelegd en hebben zonet een bevestigingsmail ontvangen met daarin datum, prijzen en wat in de prijs vervat zit. Telt deze mail als contract? We willen ten allen koste vermijden dat ze binnen een paar maanden afhaken, dubb...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 21-12-2010 16:04:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...