Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
Trouwdatum
Dag iedereen,   puur uit nieuwsgierigheid: wie trouwt er nog allemaal op 21/04/2012? Zitten jullie al ver met de voorbereidingen of is het nog kalmpjes aan?    Groetjes! 
Voorbereiding Reacties: 7 20-12-2010 12:50:36

Tinneke
Fototoestel
Helaba,   Ik doe mee aan een fotowedstrijd van de Standaard en zou een heel goed fototoestel kunnen winnen. Aangezien elke euro die we nu hebben een aantal keer wordt omgedraaid omwille van onze trouw, komt een fototoestel voor het moment niet e...
Voorbereiding Reacties: 14 20-12-2010 11:44:06

deborah
irritante schoonzus
ik ben wss niet de enigste die zijn ergernis over een schoonzus( lees broer) hier kwijt moet. Sinds dat mijn schoonzus getrouwd is ( dit jaar in juli), kan ze het niet laten om mijn goed gevoel over de voorberiedingen de kop in te drukken!   ...
Voorbereiding Reacties: 9 20-12-2010 10:47:07

Charlotte
Enveloppenkist - afmetingen sleuf
Goeie morgen!   Dit weekend zijn we op zoek gegaan naar een enveloppendoos (onze feestzaal heeft enkel een kluis op de kamer voorhanden). Omdat we hier niet onmiddellijk onze (gemeenschappelijke) smaak in vonden, hebben de dan beslis...
Voorbereiding Reacties: 4 20-12-2010 9:59:20

Gitte
Ervaringen Dom. Republiek of andere warme bestemmingen?
Hallo,   Wij zijn op zoek naar een zonnige bestemming voor onze huwelijksreis begin juni. We denken aan de Dominicaanse Republiek, maar twijfelen dan tussen Punta Cana en Puerto Plata. Kan iemand ons tips geven? Andere warme bestemmingen mo...
Ideeën Reacties: 11 20-12-2010 3:50:35

Anika
visagiste essence of style
Hallo brides-to be   Voor onze trouw ben ik nog op zoek naar een visagiste. Heeft er iemand ervaring met essence of style? (http://www.essenceofstyle.be). Zij is de vrouw van onze fotograaf dus op dat vlak zou het wel handig zijn, maar ze heeft ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 19-12-2010 22:28:32

Anika
enkele praktische vraagjes
Hallo allemaal...   Hoe dichter het komt, hoe meer vragen er komen borrelen... Dus hier ben ik weer met een vragenlijstje voor jullie!   - Hoe brengen jullie de kerk in orde wat betreft bloemen en boekjes op de stoelen? Doen jullie dit zelf...
Voorbereiding Reacties: 13 19-12-2010 20:58:57

Kristien
gezocht fotograaf regio brugge - oostende
Hallo allemaal,   wij zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf regio brugge - oostende. Ben je of ken je iemand die ons zou kunnen helpen, laat dan iets weten!   Groetjes,   Kristien 
Fotografie Reacties: 8 19-12-2010 20:19:40

sabrina
Welke juwelen?
Hallo bruidjes, ik heb jullie advies nodig ! Ik heb een strapless kleedje, met een stola. De bedoeling is dat ik bij het avondsfeest de stola uitdoe. Nu heb ik van mijn grootmoeder mooie ooringen en hangertje gekregen maar dat is heel fijn. Ik v...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 19-12-2010 20:04:50

julie
Prijs uitnodigingen
Hoi, Wij zouden onze uitnodigingen laten drukken bij een drukker. We hebben al ons gedacht gevonden. 't is een dubbel geplooide A4 (kaart in A5 formaat dus) in het wit met een donker bruin, modern lettertype. vanvoor staan onze initialen en binnen...
Uitnodigingen Reacties: 8 19-12-2010 19:35:23

Benjamin en Sara
droogkuis
Hey allemaal, ik vroeg me af of er onder jullie bruiden zijn die hun jurk nog laten wassen voor je huwelijk? En zo ja, bij wat voor droogkuisen lten jullie dat doen? Ik zou al schrik ebbe dat achter te laten uit angst et stuk trug te krijgen enzo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-12-2010 19:32:05

sanne
Misboekjes
Hoi mede-bruidjes,   Na vandaag nog eens een hele dag gewerkt te hebben aan ons misboekje, zijn alle teksten klaar. Nu zit ik met een andere vraag, laten jullie je misboekjes bij een drukker maken, of doen jullie dit zelf? Een drukken is waa...
Voorbereiding Reacties: 9 19-12-2010 17:20:12

Sabrina
TE KOOP!! Bruidsjuwelen, ketting + oorringen (armband mogelijk bij te maken)
Hallo bruidjes,   Ik maak zelf juwelen van Swarovski, nu heb ik nog een setje over (een  armband en oorringen) die ik verkoop, moet zo snel mogelijk de deur uit dat ik aan een nieuw collectie kan beginnen. Een bijhorende armband maken is ...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 19-12-2010 14:58:27

Elien
Is een kerkelijk huwelijk de dag voor Pasen mogelijk?
Hallo,   Wij zouden graag trouwen op zaterdag 7 april 2012 maar bij nazicht blijkt dat dit de dag voor Pasen is.   Aangezien we graag het wettelijk en kerkelijk huwelijk op 1 dagen zouden zien plaats vinden vroegen wij ons af of het kerkeli...
Religie Reacties: 4 19-12-2010 13:57:27

Isabel
Trouwkleedje gekozen!
Ik ben ook bij de gelukkige bruidjes dat eindelijk haar kleedje gekozen heeft. Ik had vorige week vrijdag al een paar winkels gedaan maar wou dit nog even laten bezinken en gisteren heb ik het besteld. Het geeft een zalig gevoel en heb precies vlin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-12-2010 12:38:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...