Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sylvia
TRAITEUR
dag bruidjes!   Ik zoek een hele goei traiteur regio stabroek. ken enkel "de kabouter" in ekeren maar ook daar heb ik geen ervaring mee kan iemand mij helpen?   Thx,   Sylvia 
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-12-2010 15:07:39

Ellen
muziek kerk
Wij trouwen op 2 juli 2011 en zijn volop op zoek naar onze muziek voor tijdens de viering. Het is zo dat de fanfare waarbij ik zelf speel tijdens onze huwelijksviering de muziek zal opluisteren.  Zijn er nog mensen die een fanfare/harmonie in de...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 21-12-2010 14:58:41

caroline
PArtituur Dochters 'Marco Borsato'
Voor mijn huwelijksviering zoek ik partituur van het liedje "Dochters" van Marco Borsato.   Kan er iemand het aan mij bezorgen? carolinevermeiren@yahoo.com   Alvast bedankt.   Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 2 21-12-2010 13:25:30

caroline
Dochters Marco Borsato "Partituur"
Beste,   Voor mijn huwelijk van 16/07/2011 ben ik op zoek naar de partituur van het liedje dochters van Marco Borsato. Indien iemand dit heeft gelieve het dan even door te mailen aub. carolinevermeiren@yahoo.com   Ik weet dat het te v...
Muziek - Live Reacties: 0 21-12-2010 13:23:37

Jessica
muziek voor binnenkomen van de huwelijkstaart
Hey,   Weet er iemand een goed liedje waarbij we de huwelijkstaart kunnen laten binnenkomen? Meestal is dit een opzwepend muziekje die de stemming er al wat inbrengt voor het eigenlijke avondfeest. Ik had echt gedacht aan een liedje die d...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 21-12-2010 11:23:00

Lieve
Welke bruidswinkel - ruime keuze/vriendelijk/veel passen/mooie kleedjes?
Hallo,   Ik ben er nog niet uit wanneer we precies gaan trouwen, maar ben toch al aan 't dromen van een bruidsjurk.   In welke bruidswinkels heb je een ruime keuze, vriendelijke verkoopsters waarvoor niks teveel is, mooie kleedjes? &nb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 21-12-2010 10:24:11

Aurelie
Piek a boo picture!
Zoals velen weten, is mijn ventje hier toch niet op het forum... En ik ben een paar weekjes terug mijn kleed eens gaan passen. Daar werden foto's gemaakt ... Haha ik wil jullie wel 1 foto tonen ...    http://img375.imageshack.us/img375/866/...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 21-12-2010 8:00:30

TAMARA
trouwfeest in den orchidee te lokeren
he meisjes, heeft er al iemand een trouwfeest gehad in den orchidee? We zijn op zoek naar een zaal rond Zele, maar er ohzo veel al bezet we trouwen in sept 2011.
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 20-12-2010 22:49:01

Ife
Help?
Dag iedereen,   Ik ben op zoek naar iemand die mij een nummer op gitaar zou willen aanleren én het nummer zou leren correct zingen (omgeveing Torhout/Lichtervelde). We hebben namelijk een kampvuur na het dansfeest en ik en mijn ventje heb...
Voorbereiding Reacties: 2 20-12-2010 21:46:45

lies
Love song stress !!!
Hoi hoi,   welke liedjes gebruiken jullie tijdens de misviering? Ik raak er maar niet uit !!! Het enige wat ik graag wil... kippenvel !!!
Muziek - Live Reacties: 12 20-12-2010 19:54:01

Lobke
Traiteur
Hallo iedereen! Voor ons avondfeest (openlucht-tent) ben ik op zoek naar een traiteur (omgeving Gent) die een soort van "Vlaamse Kermis", "Boerenbruiloft"-thema wil aannemen. Bedoeling zou zijn dat er verschillende opties zijn zoals stoverij met frie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-12-2010 17:09:35

An
De paniekzaaiers
Onlangs heb ik mogen vernemen dat enkele familieleden en vrienden best wel konden figureren in de film van Gaston & Leo 'De paniekzaaiers'.   Een voorbeeld: Zaterdag zat ik, samen met de familie, rustig te genieten van 'n pistoletje en 'n ...
Voorbereiding Reacties: 2 20-12-2010 16:00:58

Jenny
foto op karton?
Dag bruidjes,   Mijn vriend en ik willen op een originele manier een foto nemen van de gasten die toekomen, per koppel of per groepje. Nu hadden wij in gedachten om onszelf uit karton/hout te laten snijden zodat er andere mensen rond kunnen g...
Ideeën Reacties: 14 20-12-2010 14:23:56

Tinneke
Mijn laatste 200 dagen als ongetrouwde vrouw
Effe laten weten, even komen delen...  Ik ga mijn laatste 200 dagen in!! Waaargh!
Voorbereiding Reacties: 14 20-12-2010 13:42:25

Sofie
Stress :-( - DJ laat het afweten
Hallo iedereen.   Even een berichtje om wat stoom af te laten. Net nu ik dacht dat het meeste in orde ging komen, horen we dat onze DJ op onze trouwdatum een feest in de familie heeft. We moeten dus opnieuw op zoek naar een geschikte DJ...  ...
Voorbereiding Reacties: 4 20-12-2010 13:09:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...