Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
prijs uitnodigingen
Dag iedereen!   Gisteren zijn we de uitnodigingen gaan bespreken. Volgende week komen de enveloppen al binnen (zal al kunnen beginnen schrijven) en het papier. Dan moeten we nogmaals langs gaan om de tekst door te geven, zodat dit kan gedru...
Uitnodigingen Reacties: 8 28-4-2011 12:39:59

Nele
Bedankingetje aan wie?
Hoi   Graag jullie mening. Wij geven als bedanking(etje) tijdens het feest een doosje in vorm van hart met daar in mini-chocolade-hartjes en enkele chocoladeboontjes met onze naam en datum op. Nu aan dat doosje hangt ook een strinkje. We zoud...
Ideeën Reacties: 14 28-4-2011 11:44:15

Kendra
Videograaf
Onze videograaf is van de aardbodem verdwenen, we proberen hem al een maand te contacteren en geen gehoor!   Begin nu toch lichtjes in paniek te schieten hoor ... 
Video Reacties: 6 28-4-2011 11:18:50

Els
Trouw voor de wet
Hallo allemaal,   Wij zouden graag volgend jaar trouwen op 20 april. We hebben al een zaal gevonden die ons gedacht is en die op die datum ook nog vrij is. We hebben een optie genomen en zouden dit graag vastleggen, aangezien we al vaak gehoor...
Voorbereiding Reacties: 11 28-4-2011 11:13:38

Aurelie
Nog een feel good berichtje!
Ondanks de grijze wolken en spetterende regen kan mijn geluk niet op ... Nog maar 14 dagen meer op de teller en ónze grote dag is aangebroken     Amai amai t'es allemaal zo vlug gegaan maar heb er zo'n vertrouwen in ... Als er nu ...
Voorbereiding Reacties: 8 28-4-2011 10:53:05

Stijn
Originele uitnodigingen gezocht
Hey,   Weet er iemand een drukker, site,.. waar je uitnodigingen kan bestellen?   De "gekende" hebben wij reeds bekeken : AVA Cartosrossa, vastaprint,..maar we hebben nog steeds onze meug niet gevonden.Hier vinden wij steeds de kaarten ...
Uitnodigingen Reacties: 15 28-4-2011 10:32:49

Merel
Trouwen op 2 verschillende dagen...
Dag bruidjes, gommetjes en iedereen die meeleest, Wij trouwen op 4 juni voor de wet (heel binnenkort dus, wiiiiiiii) en op 13 augutus voor de kerk. Ik begin een beetje te stressen, want ik loop een beetje achter met de zaken, maar ik ben dan ook no...
Openingsdans Reacties: 6 28-4-2011 10:29:17

joke
yoehoe uitnodigingen zijn gedrukt
Hey meiden   kmoet even mn vreugde kwijt, heb heel lang gewerkt aan de uitnodigingen om ze helemaal naar mn zin te krijgen,en jaa tis gelukt, ze zijn gedrukt en ik heb ze net in de enveloppen gestoken, nu nog schrijven en dan het fijne gedee...
Uitnodigingen Reacties: 2 28-4-2011 9:52:58

Brenda
Brugerlijke trouw : bruidskindjes of niet ?
Hallo,   Wij trouwen enkel voor de wet dus op 15 minuten is de hele ceremonie dan eigenlijk al achter de rug. Zelf hebben we geen kinderen maar mijn metekindje (dochtertje broer) is tegen ons huwelijk 9j en ik zou het wel fijn vinden als ze m...
Ceremonie Reacties: 7 28-4-2011 0:08:10

katrien
BRUIDSKAPSELS
hallo, hebben jullie tips of sites waar je mooie bruidskapsels vindt. grtjs katrien
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 28-4-2011 0:06:09

Anais
Franstalige mis in Vlaams brabant gezocht :(
Hey,    Daar mijn vriend Franstalig is en ik tweetalig, en we wonend zijn te Dilbeek had ik graag een kerk gevonden die een franstalige mis zou doen; regio Dilbeek/ Groot-bijgaarden of in dichte nabijheid. Afkomstig van Grimbergen heb ik de...
Religie Reacties: 13 27-4-2011 23:06:24

Maya
Leuke gadgets bruidjes
Beste Bruidjes,   Ik was eens op zoek naar leuke extras voor mlezelf en ik kwam op de website www.classiybride.com Daar kan je heel veel kopen met de tekst Just married of Bride etc! Maar kent iemand een winkel in Belgie of een bestelsite waa...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 27-4-2011 22:57:32

Mieke
Nog drie keer slapen..
Nog drie keer slapen en het is zo ver.. Ik heb er een jaar en een half naar toegeleefd en de laatste weken zijn gewoon voorbijgevlogen. Voor al degene die nog zoveel dagen zien staan op de teller hieronder, geniet er van, probeer ook al een gedacht ...
Voorbereiding Reacties: 15 27-4-2011 22:22:42

Elke
gedichtje/versje snoeppot
Ik heb jullie hulp nodig ...   Voor de tafelindeling hebben wij gekozen voor de snoepjes. Op elke tafel zullen wij een 'ouderwetse' snoeppot zetten. Hierop wil ik een gedichtje/versje plakken in de lay-out van onze uitnodigingen.   Waar...
Voorbereiding Reacties: 5 27-4-2011 22:04:10

Liza
Ceremonie vervoer - amai amai :)
Hoi allemaal,   Amai zeg... ik verschiet een beetje van de prijzen voor het vervoer van de suite... Ik dacht van een busje te huren, maar wij vinden het toch duur hoor. Om een beetje rekening te houden met ons budget gaan we in het vervoer toch ...
Ceremonie Reacties: 20 27-4-2011 22:02:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...