Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bianca
jurk
hey,   Wij trouwen in juni volgend jaar, vanaf wanneer zou ik op zoek moeten gaan naar een jurk?   gr 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 29-4-2011 21:12:55

evelien
Foto trouwringen
Hey allemaal Iemand een originele manier om een foto van de trouwringen te maken? Bvb: Liggend op een bloem, op een blaadje, waterlelie, ... En wat voor bloem past best hiervoor? Groetjes Evelien :)
Fotografie Reacties: 4 29-4-2011 20:00:47

lies
Eerste pas na 12 kilo gewichtsverlies
Dag bruidjes,   met een klein hartje ging ik vandaag naar de bruidswinkel voor mijn 1e pas. Na 12kg gewichtsverlies wist ik écht niet wat het zou geven aangezien ik mijn kleedje aangekocht had voor mijn noeste arbeid ;-) Wel, het komt pe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 29-4-2011 19:00:06

Claudia
Lied voor trailer
Hey,   Wij hebben voor onze trouw ook een videograaf. Die gaat een korte trailer van onze dag maken (zo'n 4 à 5 minuten) en dat wordt dan getoond op het feest. Nu moeten we hierbij nog een liedje zoeken. Ik dacht aan het liedje The time of ...
Voorbereiding Reacties: 3 29-4-2011 18:42:23

Ellen
Speech: wie wil deze eens nalezen?
Dag bruidjes   We hebben een speech geschreven. Nu vrezen we enerzijds dat deze te lang zal zijn. Aan de andere kant hebben we ook schrik dat we zaken vergeten te vermelden of mensen vergeten te bedanken.   Wie wil graag eens nalezen en...
Ideeën Reacties: 35 29-4-2011 18:38:43

mama
Bolero van kant
Ik ben op zoek naar een bolero van kant voor op mijn trouwjurk te dragen. Heeft er iemand een idee waar je dit kan kopen?     Groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 6 29-4-2011 18:30:56

joyce
nog 6 uur op de teller
Met nog een goede 6 uur op de teller komt eindelijk die dag dichterbij waar iedereen zo naar uitkijkt! Morgen is het aan ons, morgen ben ik 'mevrouw'. Na 7 maanden voorbereiden kijken we allebei ontzettend hard uit naar "ons" dagje, morgen. Alles is ...
Voorbereiding Reacties: 18 29-4-2011 17:49:27

Charlotte
corsages .... wie krijgt er eentje en wie niet?
Hey bruidjes & gommetjes,   Ik zit met een klein vraagje... misschien niet heel belangrijk. Het is meer etiguette dan iets anders, maar ik wil niemamd op z'n tenen trappen.   Wie krijgt een corsage (of zo'n ding dat ze in het knoop...
Kledij - Suite Reacties: 12 29-4-2011 17:31:15

veronique
Waar suitekleedje voor zwangere dames?
   Hallo allemaal,   Wij trouwen volgend jaar in juni, en mijn ventje zijn getuige en zijn vrouwtje willen binnekort voor een tweede kindje gaan. dus zal zij waarschijnlijk zwanger zijn wanneer wij trouwen. Ik vind dit ...
Kledij - Suite Reacties: 5 29-4-2011 15:12:29

Melodie
William & Kate
Hey bruidjes,   zijn jullie ook de trouw van William en Kate aan het volgen? Wauw, wat een mooi kleedje. Hoewel ik stiekem het mijne toch mooier vind :-). Zou zij ook zelf haar misboekje moeten maken hebben? maar goed dat wij dat wel zelf moge...
Ceremonie Reacties: 23 29-4-2011 14:52:24

Claudia
Uitnodigingen
Aan de bruidjes van augustus,   wanneer versturen jullie de uitnodigingen? 
Uitnodigingen Reacties: 16 29-4-2011 14:24:54

Inge
Uitnodiging zo goed als af :-)
Weer een dingetje dat ik bijna kan schrappen op mijn lijstje,de uitnodigingen maken. ik vind ze mooi geslaagd,moet enkel de het uur nog invullen wanneer de mensen verwacht worden in de zaal en en tot wanneer ze tijd hebben om te reageren. Maar daar...
Uitnodigingen Reacties: 7 29-4-2011 13:55:07

sofie
juweeltjes gevonden!
Tijdens mijn middagpauze eens vlug gaan kijken in een paar winkeltjes en gevonden wat ik zocht! De winkel waar ik mijn trouwkleed (bustiermodel) kocht raadde me aan om fijne parelketting te nemen en dat is het dus ook geworden. Ketting, arman...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 29-4-2011 13:53:58

Filipa
Probleem: cadeau ouders en cadeau getuigen
Hoi bruidjes en bruidegommetjes,   Pfff ik zit hier mijzelf al dagenlang suf te denken over de cadeautjes voor de ouders en de getuigen... Ik heb hier al zoveel  ideeën gezien, en hoewel ze wel allemaal leuk zijn, heb ik hét idee...
Ideeën Reacties: 9 29-4-2011 13:26:00

Kirsten
nog 13 dagen tot 13 mei
Hey medebruidjes,   even een berichtje omdat er vandaag nog mooi 13 dagen op de teller staan tot vrijdag 13 mei. Hopelijk is het een stralend dagje en verloopt alles naar wens. Morgen staat de tweede pas op het programma en het afhalen van de tr...
Voorbereiding Reacties: 4 29-4-2011 10:18:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...