Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ingrid
Locatie foto's omgeving Lint, Duffel, Edegem, Lier
Hallo, We hadden als locatie Fort V in Edegem in gedachten. Vandaag zijn we daar eens gaan fietsen, maar het viel toch niet 100% mee. Welke mooie plekjes zijn er nog in de omgeving van Lint, Lier, Boechout, Edegem, Duffel? Alle tips zijn welkom. (o...
Fotografie Reacties: 3 1-5-2011 21:52:28

Sara
De verkeerde trouwring :s
Hey allemaal, gisteren, 2 maanden na het uitkiezen en bestellen van de ringen (we mochten pas begin mei teruggaan) mochten we vol spanning onze ringen gaan passen/halen. Eerst mn partner zijn ring, heel mooi met mooie gravure, perfect in orde. D...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-5-2011 21:52:18

Evi
30 april 2011: de mooiste dag van mijn leven
Na al een tijdje getrouwd te zijn voor de wet, zijn we gisteren voor de Kerk getrouwd. Onze dag was gewoon perfect! Een klein verslagje.   's Ochtends op 7 uur zat ik al bij de kapper om mijn haar te laten opsteken, een groot uur later was het d...
Ideeën Reacties: 10 1-5-2011 21:28:54

tania
Super gelukkig!!!!
Zaterdagnamiddag had mijn toekomstige een leuke verrassing voor mij. We hadden vroeger al eens onze kledij besproken en ik wist al een beetje op voorhand dat mijn vriend geen klassiek kostuum zou dragen op onze trouwdag want dat is gewoon zijn stijl ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 1-5-2011 21:06:15

Elke
Huwelijksreis naar AFRIKA
Hoi iedereen!! Even een nieuw vraagje; Wij zouden graag op huwelijksreis gaan naar AFrika , Kenia. Nu weten we nog niet goed waar we het zouden boeken en met welke maatschappij we vliegen.. Wat we graag willen is een week safari en een week all in...
Huwelijksreis Reacties: 11 1-5-2011 21:01:47

sandra
Nog enkele praktisch details
Beste mede - bruidjes,   Met nog 12 dagen op de teller was ik nog de laatste details aan het overlopen maar zit nog met een aantal vragen. Hopelijk kunnen jullie me helpen want het wordt heel dringend ;-)   We hebben voor onze ouders en...
Ideeën Reacties: 4 1-5-2011 20:08:55

natasja
Nog 5 dagen te gaan !!!
Hey iedereen, wat gaat de tijd toch snel... Binnen 5 dagen trouw ik met de man  van men leven... Op dit moment ben ik niet zenuwachtig. En er moet alleen nog kleine dingen gedaan worden   x
Ideeën Reacties: 4 1-5-2011 19:50:25

kelly
Vrijgezellenfeest
Vrijgezellenfeest Man man man , ik heb mij zo goed geamuseerd die dag !Er was voor gekozen om de dag samen te doen , en hier heb ik zeker geen spijt van ! Op 23 april kregen we bezoek van onze getuigen met een envelopje en twee tasjes... ...
Voorbereiding Reacties: 5 1-5-2011 16:51:14

Claudia
Cupcakes voor huwelijk
Hey allemaal,   Voor ons huwelijk ga ik als bedankje zelf cupcakes maken. Ik heb vandaag een probeerseltje gemaakt. Willen jullie even kijken en jullie meningen geven aub? Je kan ze zien op:  http://www.detaartenfee.be/forum/laat-je-taart-z...
Voorbereiding Reacties: 23 1-5-2011 14:34:27

Steffie
goedkoop prinsessenkleed gezocht
Hallo iedereen. Ik ben op zoek naar een goedkoop (outlet of tweedehands) trouwkleed. Dit moet echt een prinsessenkleed zij. :-) Ik zie hier verschillende winkels, maar ik geraak er niet aan uit in welke ik een kleed kan vinden van onder de 1000 e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 1-5-2011 13:32:59

rafa
mijn vrijgezellendag is voorbij...
hoi medebruidjes....   ik wou jullie toch eventjes mijn verslagje van mijn vrijgezelledag meedelen... want hij was reuzeleuk...   om half 11 moest ik bij mijn zus zijn, en zo goed als iedereen was al daar..met allemaal turkoise t shirt aan ...
Voorbereiding Reacties: 4 1-5-2011 13:19:40

ann
zegening van de ringen
Hey Bruidjes,   Wat zeggen jullie tegen elkaar tijdens de uitwisseling van de ringen?   Alvast bedankt!!!
Religie Reacties: 10 1-5-2011 13:05:09

Sarien
Feestzaal gezocht
Hoi hoi,   We zijn op zoek naar een leuke feestzaal ! Liefst in de regio Hasselt - Bilzen. Niet té traditioneel...waar we ook nog superveel zelf mogen kiezen en aankleden. Voor ons hoeft de hele avond niet zo " geleid" te worden door per...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-5-2011 12:51:27

Lien
Nog 5 dagen en 11 uren !!
Hey hey,     Even wat stoom af laten, het begint te naderen !! We zijn begonnen met 500 en zoveel dagen, nu nog maar vijf dagen. Er is veel voorbereidingswerk maar nu zie je dat alles waard is. Alles loopt op wieltjes (hopelijk blijft het z...
Voorbereiding Reacties: 3 1-5-2011 12:15:09

Kim
Ballonnen zelf doen OF winkel ???
Dag bruidjes,   Hier nog 68 dagen op de teller ... We vragen ons af of we onze Kerkversiering met ballonnen zelf zouden doen OF door een winkel laten doen.. Zijn er bruidjes die me wat meer info kunnen geven?? We zouden aan de stoelen klein...
Ideeën Reacties: 6 1-5-2011 12:12:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...