Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stephanie
Misboekje
Hallo iedereen!!!    Wij zijn bezig met ons misboekje, niet gemakkelijk!! Daarom zou ik willen vragen als er geïnteresseerden zijn die ons hier mee willen helpen en ons hun misboekje zouden willen doormailen naar cicero-fancello@li...
Voorbereiding Reacties: 4 3-5-2011 0:05:09

monica
Luca Renzi
Hallo, Weet er iemand waar dat ik in Limburg of ergens kortbij Limburg  feestschoenen van Luca Renzi kan kopen. Ik heb er gezien op google, maar die schoenenwinkel ligt in Roeselaere. Liefst korterbij. Ik heb er een paar gezien dat ik naderhan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 2-5-2011 23:59:29

Orily
Zaterdag 7 mei :)
Eindelijk is het hier bijna zover !!!!!!!!! Nog 5 daagjes te gaan !!!!!!!!!!!!! :D   Hoe zit het met de stress van de andere bruidjes die 7 mei trouwen?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 2-5-2011 23:14:45

lies
Last minute op zoek naar een ceremoniemeester
Dag bruidjes,   de trouw komt razendsnel dichterbij... en net nu komen we tot de conclusie dat we misschien toch wel heel veel plezier zouden kunnen hebben van een echte ceremoniemeester. We willen dit liever door iemand buiten de familie of v...
Ceremonie Reacties: 2 2-5-2011 22:55:22

lies
Volgorde suite binnen -en buiten gaan kerk...
Dag bruidjes,   kunnen jullie me helpen met de volgorde om binnen en buiten te gaan bij de misviering? We doen het op z'n Amerikaans (bruid met papa) maar heb geen idee wie dan eerst binnen moet en ook weer eerst buiten gaat...   XXX
Ceremonie Reacties: 3 2-5-2011 22:53:01

Nele
Gaatjes kleiner dan perforator
Hoi   Heeft er iemand van jullie een idee waar ik een 'machine kan kopen' of 'een methode weet' die gaatjes prikt in papier, maar de gaatjes dienen kleiner te zijn dan die van een perforator.   Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 10 2-5-2011 22:40:38

Darline
voorbereiding
hallo,   Deze zaterdag heb ik mijn eerste pas en proef kapsel en make - up gedaan. Het was een hele leuke dag en gezellig dagje met mijn zus/getuige.   Voor mijn make- up had ik wel wat zenuwen want ik maak mij normaal gezien nooit op ...
Voorbereiding Reacties: 1 2-5-2011 22:06:14

Natalie
Make-up
Hoi,   wij trouwen binnen twee maanden en ik ben nog hopeloos op zoek naar iemand voor mijn make-up. Ik heb even gekeken op de site van Ellegancia en vroeg of iemand hier reeds ervaring mee heeft ? Andere tips zijn ook altijd welkom, belangrijk ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 2-5-2011 21:57:20

liesbeth
halsketting of niet bij een halterjurk?
Wat zouden jullie doen?  Mijn trouwkleed is een halterjurk met opstaand kraagje, op het kraagje zijn er pareltjes geborduurd, zouden jullie dan nog een ketting aandoen?  Ik dacht aan een fijn kettingske met een kristal of pareltje op het ui...
Voorbereiding Reacties: 8 2-5-2011 21:29:08

Mieke
Verslag van een onvergetelijke dag!
Het was gewoon onbeschrijfelijk!   Om iedereen nog eens extra te doen verlangen naar hun dag, schrijf ik hier kort een verslagje op.   vrijdag 29/04: toch besloten om niet apart te gaan slapen..  23u30: bed in.. Ik lig te woelen tot 3u...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 30 2-5-2011 20:41:49

Kim
envloppendoos-vraagje.
Hallo,   Ik heb misschien een stom vraagje hoor. Ik vroeg me af waar je de envloppendoos plaats op de trouw. Mijn vriend is nogal 'bang' dat die zou kunnen voetjes krijgen. Hoe dan jullie dit?
Ideeën Reacties: 6 2-5-2011 20:37:27

Vicky
bedankjes
Hoi iedereen,   Misschien een heel domme vraag, maar ik ga ze toch maar stellen... In mijn enthousiasme ben ik 14 dagen geleden begonnen met de bedankjes voor de kinderen en voor het avondfeest samen te stellen. Voor de kinderen vullen we zak...
Voorbereiding Reacties: 4 2-5-2011 20:29:39

Nina
Dansschool in Brussel
Hallo, Hallo! Kent iemand een goeie dansleraar/lerares/school in de buurt van Brussel of in Brussel? We hadden graag lessen gevolgd om onze openingsdans toch een beetje speciaal te maken. Bedankt!!    
Openingsdans Reacties: 1 2-5-2011 19:59:28

evy
happy happy
1 mei is gepaseerd, de data waartege iedereen moest verwittige. Iedereen komt wijt! zalig   regelmatig kunnen we weer zaken aanvinken als done! vant weekend de juwele, net gemeentehuis, vrijdag vrijgezelle, dinsdag daarop eerste pas hmm &nb...
Voorbereiding Reacties: 3 2-5-2011 19:48:52

Sigrid
trouwringen
Hallo,   ik heb een vraagje ivm de trouwringen hoelang moet je ongeveer wachten nadat je de ringen besteld hebt? (als deze ook gegraveerd moeten worden). Kan iemand mij daar een idee van geven. Ook had ik nog een andere vraag (die wat gierig ka...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 2-5-2011 19:47:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...