Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
einddatum genodigden
Hallo allemaal!   Ik moet vanavond langs om mijn tekst van de uitnodigingen te bespreken. Nu vraag ik mij af tegen wanneer de mensen ons ten laatste moeten inlichten of ze kunnen komen al dan niet. Ik zou dit liefst een maand vooraf hebben ...
Uitnodigingen Reacties: 6 4-5-2011 12:18:54

Kim
Het weer ..
Oké, ik dacht "laten we toch al eens benieuwd zijn naar de lange-termijn-voorspellingen" .. http://www.meteovista.be/Europa/Belgie/Antwerpen/4053795   Dat ziet er niet echt goed uit eh :( Oh dat is echt het enige dat we niet zelf in de h...
Voorbereiding Reacties: 22 4-5-2011 11:43:43

Lynn
KAJOS Coiffure
Beste bruidjes   In mijn zoektocht naar de perfecte bruidskapper kom ik heel veel kappers tegen die toch wel veel vragen voor een bruidskapsel. Aangezien ik mijn bruidskapper 2x nodig heb (trouwen vrijdag voor de wet en zaterdag is de ceremonie ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 4-5-2011 11:32:35

Marjannie
Trouwdatum veranderd + voorbereidingen
Beste Bruidjes - gommetjes,   De datum waarop we gaan trouwen zal 4-8-2012 zijn.  Zatedag gaan we van start met een eerste met een eerste gesprek voor een offerte.  Heb men lijstje nog een beetje aangevuld met andere adresjes, iemand...
Voorbereiding Reacties: 0 4-5-2011 11:25:37

Vicky
Schoenen
Nog een vraagje... Wie weet waar ik bruidsschoenen kan kopen, regio Oost-Vlaanderen? Brugge mag ook, daar ga ik in het weekend toevallig heen :-). In de winkel waar ik mijn kleed besteld heb, hadden ze niet veel keuze.   Oeioei, de tijd beg...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 4-5-2011 11:23:12

Vicky
Menukaarten
Hoi bruidjes,   Ik zit met een probleem i.v.m. de menukaarten. Wij hebben donkerbruine vierkante uitnodigingen met foto (van mercard), maar wij vinden geen menukaart die daarbij past. Ik heb al op websites van mercard en buromac gekeken, maar...
Voorbereiding Reacties: 1 4-5-2011 10:56:20

renske
vreugde kreet!
woehoe ook hier eindelijk de 100 weg! begonnen met  meer dan 250 dagen en nu staat de teller op 99 geweldig gewoon :-) ook al zitten we vast met de voorbereidingen alles is al voorbereid tot in de details geweldig gewoon deze week enkel de misb...
Voorbereiding Reacties: 11 4-5-2011 10:55:54

Sofie
Broodjes lunch Mechelen - beetje wanhopig aan het worden
Hallo iedereen!!   Wij hebben gekozen voor een persoonlijke aanpak van ons huwelijk: we geven twee trouwfeesten (betekent wel dubbel werk ;). In juli trouwen we voor de wet, in Mechelen, en gaan daarna op weekend met de kleine familie en getui...
Locatie Reacties: 5 4-5-2011 10:50:28

Sarah
Ik wacht nog steeds op de vraag; Wil je met me trouwen?
Op 21 mei zijn we zes jaar samen en hij heeft me nu nog steeds niet gevraagd. Hij zeg wel af en toe eens "ALS we trouwen, wil ik zus of zo", waarop ik laat merken dat ik ook graag zou willen trouwen. En dochterlief (4j) helpt mij ook wel en vraag...
Ideeën Reacties: 14 4-5-2011 10:39:04

Caroline
Prijs DJ
Dag medebruidjes,   Wij zijn op zoek naar een dj maar ik heb er totaal geen idee van wat dat eigenlijk gemiddeld kost. Wij hadden nu iemand gevonden en die vraagt 400 euro tot 3u. en daarna 25 euro per bijkomend halfuur. Daar bovenop moeten we n...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 25 4-5-2011 10:25:07

nathalie
meerdere getuigen
Hallo allemaal, gisteren onze 1e afspraak bij de ceremoniemeester gehad. Hij legde ons uit dat het sinds enkele maanden mogelijk is om meerdere getuigen te nemen (voor het wettelijk huwelijk). Mij kwam dit heel goed uit omdat ik dan niet zou moeten ...
Ceremonie Reacties: 14 4-5-2011 9:58:51

Nathalie
Proefkapsel ... super!!
Hey medebruidjes,   De voorbereidingen lopen vlot. Vorige maandag nog proefkapsel gehad. Het wordt iets eenvoudig. Opzij wordt mijn haar een beetje opgestoken zodat het niet steeds in mijn gezicht valt en verder gewoon mooi gebrusht.  Mij...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 4-5-2011 9:41:36

Charlotte
Verpakking bedankjes - waar te vinden?
Hallo,   We zijn bezig aan de laatste waslijst 'details' met nog een mooie 27 dagen voor de boeg, dus het verpakken van onze bedankjes hoort daar ook bij. We hebben USB-sticks met ons logo op (in de vorm van een bankkaart). Nu zoeken we doorzi...
Voorbereiding Reacties: 12 4-5-2011 9:10:49

Baci
alternatieve viering tekstboekje
Hey bruidjes   Ik heb NOG een vraagje : D (ja het begint te korten en je schiet in actie!) Ik lees hier dat heel veel mensen een alternatieve viering gaan doen, maar ik zie nergens een voorbeeldje van een tekstboekje van een alternatieve...
Ceremonie Reacties: 17 4-5-2011 8:41:26

Aurelie
De laatste frustraties !!
Amai amai, 'we gaan er geraken'. Onder dit motto ben ik volle moed een 5de keer mijn suite en tafelschikking aan het doen!!    De laatste verwikkelingen:   Mijn stiefzus kon niet komen met haar vriend naar de suite want ze had plots ev...
Voorbereiding Reacties: 5 4-5-2011 8:05:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...