Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stefanie
Speech door de bruid :-)
Met nog 9 dagen op de teller... dringend tijd voor te denken aan een speech... aangezien mijn man een grote mond heeft nu maar waarschijnlijk op moment zelf die microfoon onder mijn neus zal schuiven, wil ik gerust de speech geven... maar hoe begin j...
Voorbereiding Reacties: 3 4-5-2011 21:22:44

chrisje
Ze zijn gekozen
Hallo,        Met nog 92 daagjes, brrrrrrrr, 92 daagjes op de teller zijn we eindelijk onze trouwringen gaan kiezen, super vind ik ze... We zijn hier bij ons geweest bij een goudsmit die ze zelf ontwerpt en zelf maakt in e...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 4-5-2011 21:22:05

lies
Leuke, hippe ideetjes gezocht voor gastenboek en enveloppendoos
Dag bruidjes,   hebben jullie leuke ideetjes voor en hip gastenboek en/of enveloppendoos? Ik ben namelijk op zoek naar een moderne versie, niet te klassiek... Iemand meer inspiratie dan mij ;-)   xxx
Voorbereiding Reacties: 17 4-5-2011 20:58:40

lies
Verrassing : lingerieshoot!!!
Dag bruidjes,   morgen is het dan zover! Om 15u heb ik mijn lingerieshoot als verrassing voor mijn ventje. Ik heb gezorgd voor 3 sexy lingeriesetjes, make-up,... en nu maar hopen dat het iets wordt ;-) Het wordt een pakketje van éé...
Voorbereiding Reacties: 12 4-5-2011 20:48:57

klabam
bloemen
Hallo bruidjes in spé!   Verlangen jullie ook zo hard naar DE dag!? Maar we moeten nog oh zo veel doen...   nu was ik eventjes aan het nadenken over de bloemen in de kerk, aan de kerk, in de busjes, het bruidsboeket en de corsages op d...
Bruidsboeket Reacties: 2 4-5-2011 20:45:40

Evelyn
stola te koop
Prachtige Vilten Stola van Marjan Rijckenberg te koop. Niet gedragen wegens mooi weer op ons huwelijk in April. Interesse? Mail mij: evelyndemeersman@skynet.be
Kledij - Accessoires Reacties: 2 4-5-2011 20:38:59

mama
Oranje bruidsboeket
Ik ben net begonnen aan de zoektocht naar ideetjes voor een bruidsboeket. Het zou een bruidsboeket moeten worden waar oranje bloemen in zijn verwerkt. Probleem is dat ik niet goed weet welke bloemen je in een oranje tint kan krijgen. De bloemen die i...
Bruidsboeket Reacties: 7 4-5-2011 20:11:43

Sandy
lijstje afwerken
Hallootjes!   Voor de bruidjes van de komende weken: wat staat er allemaal nog op jullie to do lijstje?   Ik ben eventjes aan het nakijken en mijn lijstje ziet er als volgt uit: * misboekjes drukken en plooien * kleding afhalen * huwelijksk...
Voorbereiding Reacties: 5 4-5-2011 19:56:06

samira
VIDEOGRAAF GEZOCHT, IEMAND SUGGESTIES?
Hallo   Ik zou graag iemand hebben die ons huwelijk filmt en blijkbaar moet je daar ook al snel bijzijn. Gisteren al contact opgenomen met iemand en helaas is die persoon al geboekt voor onze grote dag.    Vandaar mijn vraag: kan ieman...
Video Reacties: 5 4-5-2011 19:19:52

Kendra
Fotolocatie binnen Sint-Gillis-Waas, evt. Sint-Niklaas
De titel zegt genoeg denk ik. Dus ...   Ik ben nog op zoek naar een binnenlocatie voor als het regent. Iemand tips??? 
Locaties - Fotografie Reacties: 2 4-5-2011 19:05:52

Ien
Fotograaf Tim Huybrechs
Heeft er al iemand ervaringen met fotograaf Tim Huybrechts? Bedankt!
Fotografie Reacties: 2 4-5-2011 18:16:09

Sofie
Ballondecoraties in de buurt van Geel?
Hallo iedereen   Ik vroeg me af of er misschien in de buurt van Geel misschien een winkeltje is dat zich bezig houdt met ballondecoraties?  Let me now!!   Groetjes!!
Ideeën Reacties: 3 4-5-2011 18:09:21

Roosmarijn
Eet-feest locatie zonder vaste cateraar
Hoi,   Wij zijn op zoek naar een locatie om met circa 130 mensen te eten (buffet) en te feesten voor onze bruiloft. Maar graag willen we onze eigen cateraar en drank regelen. Het blijkt moeilijk zo'n locatie te vinden. Weet iemand misschien ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-5-2011 17:50:23

Melodie
Ringen!!
ohhh, de man van FDO was net hier met de ringen. OH MY GOD, echt gewoon prachtig. Maar goed dat mijn ring ondertussen te groot was (ben afgevallen en blijkbaar ook drie ringmaten kleiner geworden) want anders had ik hem ECHT niet meer uit willen doen...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 4-5-2011 17:19:03

Eva
Wachten op het trouwkleed
Anders dan de meeste hier heb ik mijn kleed in Engeland besteld via deze website http://gothicweddingdresses.webs.com/ en heb ik mijn jurk dus nog niet in het "echt" gezien of gepast. Sinds february alles geregelt (betaling gedaan maten doo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 4-5-2011 15:53:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...