Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maaike
Al 20 dagen getrouwd...
Wat vliegt de tijd! Zoals beloofd hierbij (eindelijk) een klein -ahum- verslagje.   Om 7u30 ging de wekker, zodat ik om 8u bij de kapper kon zijn. Zij heeft het echt super gedaan, mijn haar was echt heel mooi! Mercikes Kapsalon Exquisite in Me...
Voorbereiding Reacties: 10 6-5-2011 22:33:01

Orily
Nog enkele uren te gaan !!
Morgen is het eindelijk zover !!!!!!!!!!!!!!!! :D
Voorbereiding Reacties: 9 6-5-2011 18:52:04

evelyne
Een videograaf of niet?
Beste bruidjes,   Mijn verloofde en ik twijfelen of we een videograaf zouden nemen of niet. Eigenlijk is het vooral mijn verloofde die twijfelt. Ik zou er zelf héél graag eentje hebben! Gisteren had ik een gesprek met mijn tante hie...
Video Reacties: 7 6-5-2011 18:24:57

Bert
Zoektocht naar Feestzaal regie Zingem-Oudenaarde-Zwalm
Beste bezoeker,   Wij zijn van plan te trouwen op 31 maart 2012 en zijn nog volop op zoek naar een geschikte locatie. Heeft iemand ervaring met Het Eethuisje in Etikhove?   Zijn er andere aanraders in de omgeving van Zingem-Oudenaarde...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 6-5-2011 17:34:30

Larissa
Help !!! Onze feestzaal is failliet !!!
Hoi allemaal... Ik zie het niet meer zitten momenteel ! Onze zaal is failliet en we vinden moeilijk iets gelijkaardigs in de buurt... Is er nog iemand die The Steel Factory geboekt had? Hebben jullie al een nieuwe zaal gevonden?   groetjes....
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 6-5-2011 17:29:30

DEBORAH
Uitnodigingen versturen??
Hallo bruidjes,   Ben hier al terug met nog een andere vraag die ik heb betreffende het versturen van de uitnodigingen. Wij trouwen op 17 september 2011, nu is mijn vraag wanner ik het beste de uitnodigingen verstuur, daar de gasten moeten an...
Uitnodigingen Reacties: 10 6-5-2011 17:07:44

Els
cameraman
Hallo iedereen, wij zijn een maand geleden getrouwd en wij hebben onze huwelijksdag laten vastleggen op video door Freddy De Cauter.  Vorige week zijn we onze dvd in 'première' mogen gaan zien en hij is gewoonweg prachtig!! Freddy werkt...
Fotografie Reacties: 8 6-5-2011 17:04:01

DEBORAH
Kledij voor de 2 bruidskindjes
Hallo medebruidjes,   Deze week zijn we op zoek gegaan nr de kledij voor onze 2 bruidskindjes, eerst hadden we gedacht aan echte "feestkleertjes", maar als je dan achteraf bedenkt dat ze het nooit niet meer gaan dragen vinden we dit jammer! ...
Kledij - Suite Reacties: 7 6-5-2011 16:54:34

Hanne
Trouwringenen juweeltjes.
Hoi Bruidjes,   Ik weet dat ik nog heel veel tijd heb om trouwringen te zoeken, maar ik kwam een site tegen met wel heel mooie ringen op. Aangezien ze alles zelf ontwerpt denk ik dat er wel een aardig prijskaartje aanvast hangt. Heeft iemand v...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 6-5-2011 16:23:19

evy
amai wachten duurt lang *vrijgezellen*
man man, ben al hele dag aant uitkijken naar men vrijgezelle deze avond ist zo ver kweet enkel waar ik moet zijn   de minute kruipe voorbij nog 11min en terna kan ik weer verder aftellen tot trouw *42daagjes nu*   *zucht* wachten du...
Voorbereiding Reacties: 1 6-5-2011 15:49:57

stephanie
feestzalen omgeving herentals gezocht
hallo weet iemand nog leuke zalen in de omgeving van herentals? Het zou interessant zijn moest je er buiten kunnen. Heeft er ook iemand al ervaringen met de zalen *domein martinus *familia in nijlen *en feestzaal de lilse bergen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 6-5-2011 15:21:45

nancy
hallo bruidjes,ik heb een vraagje inverband met honeymoonshop
hallo bruidjes , wij treden in het huwelijksbootje volgendjaar 20.07.2012, en ben zo wa aan het rond zien voor men droomjurk :) nu heb ik al enkele site's gezien met bruidsjurken ,en kwam nu terecht bij honeymoonshop in amsterdame , nu is mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-5-2011 14:17:06

Sarah
1 of meer fotolocaties? En tips gezocht omgeving Turnhout/Kasterlee..
Hallo allemaal,  Op onze trouwdag hebben wij een 2uurtjes voorzien (incl verplaatsing) voor het maken van onze foto reportage. Wij hebben op dit moment nog maar 1 fotolocatie; het begijnhof in Turnhout, maar ik vraag me af of dat wel voldoende ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 6-5-2011 13:48:37

Evy
DJ Roger Ballegeer
Hallo allemaal   Ik heb op dit forum een aantal goede dingen gelezen over DJ Roger Ballegeer uit Sint-Niklaas, maar ik vind nergens zijn contactgegevens. En ik zou hem graag eens bellen of mailen voor meer informatie. Kan iemand mij helpen?...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 6-5-2011 13:02:59

Charlotte
ceremoniewagen witte en zwarte nieuwe fiat 500
Wij zijn nog op zoek naar een zwarte en een witte nieuwe fiat 500 voor 28 mei 2011. Bij verhuurmaatschappijen is het heel moeilijk om zeker te zijn dat het de juiste wagen zal zijn. Zijn er mensen die het zien zitten dat wij op die dag hun auto eens ...
Ceremonie Reacties: 2 6-5-2011 12:51:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...