Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Lied openingsdans! Help?!
Hallo,   Wij trouwen op 13 augustus en hebben besloten om danslessen te gaan volgen voor onze openingsdans. Woensdag is onze eerste les en dan moeten we dus een liedje gekozen hebben, maar we twijfelen zo hard... Misschien kunnen jullie help...
Openingsdans Reacties: 7 30-4-2011 13:55:16

Sharon
Tweede keer goeie keer
Joepie, eindelijk zijn de uitnodigingen gelukt! De eerste keer waren ze echt niet mooi en ben ik terug gegaan naar de drukker en nu zijn ze eindelijk OK :)! Maandag begin ik ze te schrijven!!! Want dit weekend hebben we opening van de nieuwe winkel ...
Uitnodigingen Reacties: 4 30-4-2011 13:44:44

Aurelie
Trouwringen binnen!
Zoals gezegd, we zijn daarstraks achter onze trouwringen geweest!    Súper gewoonweg ... Kon mij zelfs niet meer herinneren wat ik had gekozen en was écht benieuwd!   Ze zijn gewoon af! Wij zijn allessinds super gelukkig. Me...
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2011 13:30:42

Imke
Feest op een boot?
Wij wonen vlak naast het kanaal Dessel-Schoten en dachten dat het wel leuk zou zijn om een feest te geven op een boot, die vlak bij onze woonst is aangemeerd. We zouden graag een 50-tal mensen laten dineren op die boot. Geen avond-/dansfeest dus. We ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 30-4-2011 11:56:22

vanessa
kledij moeder van de bruid
Hallo allemaal,   Binnen 2 maanden is het eindelijk aan ons. De uitnodigingen zijn daarnet gepost! Alles krijgt zo stilaan vorm.   Mijn mama is echter nog altijd op zoek naar een gepaste outfit voor ons huwelijk. Iemand een idee waar...
Kledij - Suite Reacties: 7 30-4-2011 11:44:09

Sabrina
nog 5 dagen ....
nog 5 dagen en het is zover,vanavond is onze vrijgezelleavond gepland.... ben benieuwd,het wordt tijd dat de dag er is,dat het piekeren kan stoppen xxx 
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2011 11:40:51

Baci
Aaaaah. Help kapsel
Hey bruidjes... Ik trouw 30 juli om 11 u voor de wet... Mijn vaste kapper is in antwerpen... Maar wij wonen in Herk de stad Limburg... Ik heb dus geen tijd om even 90 min te rijden om mijn haar te laten doen en terug... Overnachten bij ouders is o...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 30-4-2011 11:16:06

Babs
Idee tafelschikking, graag jullie mening
Hey iedereen,   Even een vraagje, voor onze tafelschikking hadden we volgend idee. We zouden kiezen voor alle bijzonder plaatsen in Kortrijk, waar we elkaar leren kennen hebben en wonen. Zo zou de ere-tafel vb 'ons thuis' worden en de gasten...
Voorbereiding Reacties: 3 30-4-2011 9:59:41

Nathalie
8 weken voor de huwelijksdatum nieuwe feestlocatie moeten zoeken :-((
Lieve bruidjes,   Momenteel ben ik half zot aan het worden denk ik. Normaal gingen wij in open lucht trouwen op het domein Breivelde te Zottegem waar we ook ons feest gingen doen in het kasteel. Offerte werd in febr reeds opgemaakt door All E...
Locaties - Feestzaal Reacties: 21 30-4-2011 8:58:53

Astrid
Busverhuur regio brugge
Dag bruidjes!   Wij zoeken een bedrijf die bussen verhuurt regio brugge, mijn vriend zijn familie komt van portugal en we willen een ' goedkope' manier zoeken om al die mensen van de kerk naar de feestzaal te brengen. De suite komt mee met o...
Voorbereiding Reacties: 1 29-4-2011 23:56:10

Baci
tekst dagindeling
Hey   Wij gaan de dagindeling ( het verloop van de dag) in het kort op de uitnodiging zetten... Hoe doen jullie dit? Gewoon dagindeling : ?    groetjes Baci 
Uitnodigingen Reacties: 4 29-4-2011 23:00:48

Baci
Tekst uitnodiging
Hey Hihi zoals in vorige berichtjes... Knoeien met de tekst van de uitnodiging! Volgende probleem:   We willen in het engels zetten dat de das van de man moet passen bij de vrouw haar jurk... Dit denken we te doen als volgt:  men's tie...
Uitnodigingen Reacties: 2 29-4-2011 22:59:04

katrien
Graag jullie mening?
Mijn jurk is een soort halter model met een klein kraagje. Wat zouden jullie doen haar opgestoken of haar half los en opgestoken? grtjs
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 29-4-2011 22:42:40

Sara
Huwelijkskaarsen??
Hoi Hoi   Daarstraks schoot me iets door het hoofd, een huwelijkskaars, dat kan mss toch ook wel eens handig zijn :-) Maar ja, waar haal je zo'n ding? En wat kost het?   En even voor de duidelijkheid, we willen geen lange witte kaars :-) je...
Voorbereiding Reacties: 9 29-4-2011 22:05:08

Debbie
uitslag door de zenuwen!!!!
Dames, nu heb ik iets voor... met nog 27 dagen op de teller staat mijn rechterkaak vol maar echt vol met uitslag!!! Heb al vanalles geprobeerd, en vroeger hielp dit echt... maar nu dus niet!!! Hebben jullie tips van wat ik kan kopen om het te doen...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 29-4-2011 21:39:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...