Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ineke
50 dagen op de teller + eerste pas
Vandaag staat er nog maar 50 dagen op de teller!   Dit was alleen niet het speciale aan vandaag!   Deze voormiddag heb ik mijn laatste proefkapsel laten doen, wat het uiteindelijk toch niet gaat worden. (zie vorige historie over mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 28-4-2011 20:10:21

eline
witte rozenblaadjes
Hallo   ik heb hierover al eens gepost maar ik had graag geweten waar ik (goedkope) rozenblaadjes kan vinden. Echte zullen wel te duur zijn (3 bruidskindjes) maar die zijden/papieren rozenblaadjes vind ik nergens (behalve op internet maar daa...
Ideeën Reacties: 18 28-4-2011 19:09:56

Filipa
Wie heeft er ervaring met Dorien's Frutsels?
Hoi bruidjes,   Ik was aan het rondsnuffelen op het net voor bruidsjuwelen en ik heb op de site van Dorien's Frutsels iets heel moois gevonden. Nu vroeg ik mij af of er iemand goede/slechte ervaringen heeft met deze site?    Alvast be...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 28-4-2011 18:26:59

Melanie
Is een speech verplicht?
Hello ladies,   Aangezien wij  niet voor de kerk trouwen, alles zelf betalen en al bijna 10j samenwonen vraag ik me af of het echt nodig is om een speech te geven? Meestal is dat dan een soort van bedanking naar de ouders toe maar in ons ge...
Voorbereiding Reacties: 7 28-4-2011 18:06:29

Nancy
trouwen
De laatste uren tikken....... we kunnen stemmen halen tot morgen 00:00u!!!!!! Met jullie hulp kunnen wij een trouwfeest winnen! Stem op ons en deel dit met vrienden. Ga snel naar ♥ ♥ VIA ONZE LINK ♥ ♥ en stem door te klikken ...
Ideeën Reacties: 14 28-4-2011 16:30:22

patricia
Trouwringen
Hoi weet er iemand waar ik de klassieke gouden trouwring kan vinden maar ....niet te duur !!! Heeft er iemand tips!! Alvast bedankt xxx  
Kledij - Accessoires Reacties: 9 28-4-2011 15:28:29

lieselot
veel te nieuwsgierig :-)
Hoi allemaal, Hebben jullie soms ook het gevoel dat er zoveel leuks achter jullie rug gebeurt?  Ik heb mijn vriendinnen er al een paar keer op betrapt dat ze foto's trekken van ons (voor spel op avondfeest denk ik).  Ook voor de vrijgezell...
Voorbereiding Reacties: 3 28-4-2011 15:16:32

Stefan
binnen fotolocatie
hallo allemaal weet er iemand een mooie binnen locatie voor trouwfoto's regio herentals   groetjes sofie
Locaties - Fotografie Reacties: 5 28-4-2011 14:34:23

Cindy
taxi's
Wij trouwen volgend jaar op ofwel 2 juni 2012 ofwel 9 juni 2012. Het hangt nog een beetje af van de zaal ;-) Wij wonen zelf in Nijlen maar zijn afkomstig uit Lier. Onze familie wonen dus ook allemaal in Lier en de meesten van onze vrienden ook. W...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 28-4-2011 14:21:28

Ann
Welke fotograaf ?
Hey,   Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede fotograaf voor ons huwelijk. Uiteindelijk valt de keuze tussen 4 fotografen. Ze hebben allemaal hun voor en nadelen. Dus de keuze is echt moeilijk.   Hebben jullie mss ervaring met &#...
Fotografie Reacties: 8 28-4-2011 14:08:06

kathleen
make up
hallo iedereen wij trouwen 19 mei volgend jaar maar ben toch al volop bezig met de voorbereidingen want er komt echt veel bij kijken om alles in orde te krijgen, nu was mijn vraag als iemand een schminkster weet die in de regio limburg werkt en die ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 28-4-2011 13:45:13

kathleen
uitnodigingen gezocht
hoi bruidjes weet er iemand van jullie waar we onze uitnodigingen kunnen laten maken? wij wonen in limburg. we zouden graag een uitnodiging willen met een foto van ons erop maar ik wil ook niet dat het te duur wordt. dus als iemand een goed adres we...
Uitnodigingen Reacties: 7 28-4-2011 13:40:20

Kim
Kleine ergernis - levering trouwringen ..
Vorige week zaterdag kwamen ze onze trouwringen leveren .. De mijne was veel te groot en gingen ze 3 kwart van een maat verkleinen en mevrouw zei dat we hem dan zeker volgende week terug hadden. Nu mailen ze net dat de levering op zaterdag 7 mei zal ...
Voorbereiding Reacties: 13 28-4-2011 13:37:24

Eva
Disco Amigo
Hallo iedereen!   Heeft iemand ervaring met DJ Bart Degraaf uit Knokke (disco amigo)?   Groetjes!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 28-4-2011 13:26:26

kathleen
ceremoniemeester b-lux
hallo iedereen heeft er iemand ervaringen met ceremoniemeester b-lux uit hasselt? groetjes
Ceremonie Reacties: 2 28-4-2011 13:17:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...