Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Filipa
Binnenlocatie Limburg - omgeving Genk - Maasmechelen - Maaseik...
Hoi bruidjes en gommetjes,   Met nog 86 dagen op de teller zijn de meeste grote dingen wel al geregeld bij ons, en kunnen we beginnen kijken naar de kleine details... Nu ben ik al wel een paar dagen op zoek naar een binnenlocatie in de regio w...
Locaties - Fotografie Reacties: 10 27-4-2011 7:56:32

Mara
Vraag mbt inslaper en of slaapmedicatie
Hallo Bruidsjes en Bruidegommen,   Ik heb misschien een vreemde vraag, maar ga hem toch stellen!! Zijn er hier mensen die slecht slapen naarmate de grote dag dichterbij komt?! Ik in ieder geval wel..Pfff, geeuw geeuw ;-) Onze fotograaf gaf ...
Voorbereiding Reacties: 13 26-4-2011 23:27:22

tiffanie
zelf bloemstukken maken maar geen 'leverancier'
Hallo allemaal,   Mijn neef zal volgend jaar alle bloemstukken voorzien en zelf maken, ale dat was toch de bedoeling. Daarnet kreeg ik volgend mailtje van hem:   Hey hey,  ik heb slecht nieuws denk ik.  Ik ben vorig...
Bruidsboeket Reacties: 10 26-4-2011 23:15:23

karine
balonnen
hey, langs deze weg zou ik willen vragen wie er al ervaring heeft met ballonnen!! Voor ons huwelijk op 23 juli 2011 zou ik graag een ballonnenboog hebben, mijn papa zou die eventueel zelf kunnen maken maar kan dit een dag ervoor of zijn de ballonnen ...
Ideeën Reacties: 4 26-4-2011 22:59:09

kelly
binnen en buitenlocaties omgeving Lier
Hallo iedereen, Wij trouwen volgend jaar in mei en ben stilaan aan het rondkijken voor mooie locaties voor trouwfoto's. Hebben jullie mss tips. Alvast bedankt!!!  Groetjes Kelly
Locaties - Fotografie Reacties: 2 26-4-2011 22:54:25

kathleen
fotograaf
hallo iedereen weet iemand een goede fotograaf in limburg voor onze trouw op 19 mei 2012? mercikes alvast groetjes
Fotografie Reacties: 16 26-4-2011 22:47:55

kathleen
bedankjes
hey bruidjes en bruidegommen ik wil graag bedankjes hebben op de bruiloft voor onze ouders en getuigen, heeft iemand een idee? ook mooie teksten voor te bedanken zijn welkom. groetjes x
Ideeën Reacties: 4 26-4-2011 22:45:59

natasja
op zoek naar een leuke tekst voor ons gastenboek doos
Ben nog altijd op zoek naar een leuke tekst voor ons gastenboek doos. Hierbij komt ook nog dat we vragen kaartjes hebben gemaakt. Iemand die een leuk ideetje heeft? En ook een leuke bedank tekst voor de bedankjes.   x 
Ideeën Reacties: 3 26-4-2011 21:49:21

Evelien
Slechts een kleine klik
Hey bruidjes en bruidegommen,   Ik weet dat ik niet de eerste ben die hier naar vraagt, maar toch wil ik op jullie goedheid beroep doen. Je zou me zo blij maken door even voor ons te stemmen op onderstaande link http://challenge.goudengids.be/Co...
Voorbereiding Reacties: 0 26-4-2011 20:35:11

DEBORAH
kostuum bruidegom gevonden!!
Beste bruidjes en bruidegommetjes,   We zijn vandaag weest kijken voor het kostumm van de bruidegom en voor de suite. Ikzelf  had eerst een paar winkels gedaan om info te vragen betreft suite en bruidegom kostuum, maar uiteindelijk zijn...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 26-4-2011 20:18:31

Baci
Uitnodiging inspiratie
Hey alle bruidjes... Met nog 90dagen op de teller beginnen wij nu te denken aan de uitnodigingen... Wat zetten jullie erop ? Iemand leuke tekstjes ? Diegene die hun uitnodigingen op pc hebben staan... Is het mogelijk om deze eens te mailen ter i...
Uitnodigingen Reacties: 0 26-4-2011 20:18:19

Charlotte
VRIJGEZELLEN-DAG-AVOND....
Dag bruidjes,    Bj een trouw hoort een... :-)  Hebben jullie leuke ideetjes voor een vrijgezellen-dag-avond???  Omgeving Gent...   Grtjs, C 
Ideeën Reacties: 5 26-4-2011 19:00:50

Emily
recente ervaring Amiga Breda en JPC Antwerpen?
Hei bruidjes to be!   Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak bij Amiga in Breda, maar ben eigenlijk benieuwd naar jullie (recente) ervaringen? Heb op dit forum zowel uiterst positieve als minder positieve commentaren gelezen... Ik ben helemaal ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-4-2011 18:52:30

Sandy
waar blijft de bruidegom?
Hallo allemaal,   Even een vraagje over het volgende:   Voorlopig hadden we gepland dat ik in het appartementje de avond en nacht voor het huwelijk ging blijven en dat de vriend naar huis ging slapen om dan tegen 10 uur voor de deur te staa...
Locatie Reacties: 20 26-4-2011 18:50:08

Eveline
Bruidskapsel aan huis!
Ben jij kapster/kapper of ken je iemand die bruidskapsels aan huis verzorgt?! Place to be: Wichelen (Oost-Vlaanderen) Ik ontvang heel graag meer info/prijslijst/verwijzing naar site en noem maar op :-) Mss ook handig om al reeds bij te vermelden, t...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 26-4-2011 18:41:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...