Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Julie
Dit weekend - alles kan soms zo snel gaan!!
Hallo bruidjes allemaal,   Sorry dat ik naar sommige onder jullie mijn foto's van de wensboom nog niet heb doorgestuurd.   Ik had zo een beetje mijne klop, ik was heel vorige week super moe en dit weekend ook nog!  Kei veel geslapen. ...
Voorbereiding Reacties: 16 26-4-2011 12:57:10

Katrien
catering Noorderkempen
Dag lotgenoten, Ik ben volop in gang geschoten om ons huwelijksfeest te plannen (16/06/2012).  We zijn ondertussen al enkele feestzalen gaan bezoeken en hebben interesse in een zaal die vrij is van cateraar.  Zijn er mensen die goede, maar...
Voorbereiding Reacties: 5 26-4-2011 12:06:23

evy
pfff misboekje een hel voor mij
hallo, met nog maar 66 dagen op de teller, moet ik dringend beginnen aan ons misboekje. we dachten eigenlijk twee weken geleden te beginnen, maar... mijn vriend is zo slim geweest om in de tuin vanalles beginnen te veranderen, padje weg, muurtje bijb...
Religie Reacties: 9 26-4-2011 11:47:05

Kelly
stress begint toch te komen
Met nog 38 dagen op de teller, begint de stress toch te komen. De eerste keer dat ik, na meer dan een jaar verloofd ben, enkele nachten onrustig heb geslapen omdat mijn to do list steeds in mijn gedachten ronddraait... Ookal weet ik, als ik echt "bew...
Voorbereiding Reacties: 11 26-4-2011 11:35:48

Elien
Trouwfeest Ter Oude Poste
Beste bruidjes.   Is er iemand die onlangs hun trouwfeest gaf in Ter Oude Poste in Haaltert? Wat was jullie ervaring?  De laatste keer dat ik er zelf ben geweest was bij mijn vormsel (ondertussen al meer dan 10 jaar geleden) en toen was...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-4-2011 10:23:33

Katrien
Trouwkleed, neeeeeeeeeee
Hallo,   wij zijn een lesbisch koppel die volgend jaar trouwen. Op gelijk welke site ik ga word ik overrompeld door de trouwjurken. Ik ben echter een mannelijk type en wil absoluut de mooiste dag in mijn leven niet in een trouwjurk slijten, dit ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 26-4-2011 10:20:23

stephanie
Even ventileren en wat vinden jullie - schoonvader & nieuwe partner
Hoi Bruidjes in spé   Mijn allereerste berichtje op dit forum... Gewoon even om mijn frustratie te ventileren (waar dit forum allemaal niet goed voor is) en ook een beetje om jullie raad te vragen.   De uitnodigingen zijn bij ons e...
Uitnodigingen Reacties: 9 26-4-2011 10:16:18

tine
Enveloppedoos
Ik heb hier een mooie enveloppedoos staan, maar ik zou er graag nog een (grappige) zin opkleven. Ik zag dat eens bij een andere trouw, en ik vond dat wel iets ludiek, en toch origineel. Ideetjes?? 
Ideeën Reacties: 1 26-4-2011 10:06:13

Ingrid
Dansbare muziek
Hallo, Nog 10 dagen op de teller en graag wat hulp ivm muziek. Onze DJ vroeg wat tips van muziek die we leuk vinden. Nu hebben we wel een gastenlijst met groot leeftijdsverschil (twintigers, veertigers, zestigers). Een nummer dat we bijvoorbeeld le...
Openingsdans Reacties: 5 26-4-2011 9:45:15

Lieselotte
Enkel trouwen voor de wet
Hallo,   Volgend jaar, op zaterdag 2 juni 2012, zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen. We hadden al lang plannen om te trouwen, zijn ook al een tijdje verloofd maar we vonden het toch allemaal te veel geld kosten dus hebben we die plannen niet ...
Ceremonie Reacties: 14 26-4-2011 9:33:39

Elke
heliumflessen
Weet iemand waar ik een heliumfles voor het opblazen van ballonnen kan huren in Belgisch Limburg?   In de AVA hebben ze van die kleintjes maar ik denk dat we met het huren van zo'n fles beterkoop weg zijn...   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 26-4-2011 7:53:05

veerle
paniek, paniek
Hey meiden, binnen 24 dagen is het zover.  Wij hebben enkel een burgerlijk huwelijk.  Dit vindt plaats op kasteel Cortewalle in Beveren.  Nu vraag ik me af wat jullie aan de kindjes geven die bloempjes af komen geven.  Ben dit tot...
Ceremonie Reacties: 10 26-4-2011 7:37:34

Lies
Volledig budget
Hoi, op vraag van mijn mama, ben ik nu op zoek naar het 'volledige kostenplaatje' van een huwelijk. Omdat onze ouders graag de kosten zouden delen... en toch een groot deel willen sponsoren. Maar natuurlijk willen ze dit graag van tevoren weten... ...
Voorbereiding Reacties: 25 26-4-2011 7:00:20

Kim
Winkel mooie fotokader?
Ik zoek nog 2 mooie kaders, niet al te groot, beetje cottage stijl .. Waar zou ik dit kunnen vinden regio Antwerpen? Is er een winkel in Wijnegem shopping center? Naar het schijnt is er ook een mooie winkel aan de kanten Herentals-Westerlo maar welke...
Voorbereiding Reacties: 7 26-4-2011 0:12:44

Kim
Suite al volledig aanwezig als bruidegom arriveert of niet?
Het wordt tijd om aan details te denken :) Bij ons is het zo dat mijn vriend samen met een deel van de suite vertrekt vanuit Essen. Mijn vriend zou dan eerst even langs de bloemenwinkel moeten (niet zo ver van ons thuis) en komt dan naar hier. Is het...
Voorbereiding Reacties: 9 25-4-2011 22:58:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...