Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Vijverhof Wevelgem
Hallo,   heeft er iemand ervaring met Het Vijverhof in Wevelgem. We zijn daar al op gesprek geweest en dat viel super mee. Heel vriendelijke vrouw en personeel. Graag had ik jullie ervaringen eens geweten. Zowel positief en negatief Alvast b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 22-4-2011 20:09:21

vicky
ondertrouw gemeentehuis
vandaag onze ondertrouw gaan doen op het gemeenthuis deze stap hebben we ondertussen ookal achter de rug
Voorbereiding Reacties: 1 22-4-2011 20:01:37

vicky
trouwkleed in de proefstof
gisteren heb ik mijn kleedje al eens mogen gaan passen in de proefstof kben echt wel supercontent met het resultaat kijk ondertussen al uit naar mijn eerste pasbeurt in de echte stof en die zal doorgaan in juli :) mijn superlieve schoonzus ging zelfs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-4-2011 19:59:45

Katleen
Mijn lieve mama...
Hallo allemaal   Eigenlijk wil ik jullie niet lastigvallen met mijn probleem, maar ik moet het gewoon ergens kwijt... Het is zo moeilijk om er over te praten in mijn nabije omgeving. Het neerschrijven voor een onbekend publiek voelt dus best b...
Voorbereiding Reacties: 20 22-4-2011 19:24:59

Elke
tekst kleine kaartje
hey mede bruidjes- en gommetjes,   ik heb een probleem.  Ik ben op zoek naar leuke en originele tekstjes voor de uitnodigingen van 1 de suite 2 de receptie 3 avondfeest 4 dessertbuffet.   De uitnodigingen zelf zijn reeds gemaakt met de...
Uitnodigingen Reacties: 2 22-4-2011 19:09:02

Roxanne
Haalspeld/ haarkam
Hallo bruidjes   Ik ben al lang op zoek naar een mooie haarspeld of haarkam... Ik heb al gekeken bij veritas, claire's, i am...  maar niets gevonden... :(   Weten jullie nog leuke adresjes? of leuke sites waar je dit kan bestellen?&nb...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-4-2011 18:56:29

Annelies
Zwanger!
Hoi bruidjes,   Ik ga tegen onze trouw 5 maanden zwanger zijn. Zijn er nog bruidjes die zwanger zijn op hun trouwdag? Ik ben een beetje bang voor de jurk die ik gekozen hebt, deze bestaat uit 1 stuk. 17 juni moet ik opnieuw gaan passen, ik h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 22-4-2011 16:29:30

Nele
Contract ceremoniemeester
Hoi   Wij hebben al een tjidje onze ceremoniemeester gekozen en vastgelegd, maar nu realiseer ik me dat wij geen contract hebben. Nu, ik vertrouw hem dat hij zal afkomen, maar zou dit (aangezien ik een perfectionist ben bij de voorbereidingen ...
Ceremonie Reacties: 1 22-4-2011 16:28:17

A.
huwelijkscontract - Notaris
Hey bruidjes,   Vandaag op de gemeente te horen gekregen dat we best op voorhand ook eens langs de notaris gaan voor een huwelijkscontract. Dus meteen telefoon gepakt en een afspraak gepland voor meer uitleg..   Meteen kreeg ik het ant...
Juridisch Reacties: 11 22-4-2011 16:03:38

frederica
Bruidjes met een Spaans kleed...
Dag Bruidjes,   Ik vroeg me af of er nog andere bruidjes zijn die trouwen in een kleed van een Spaans merk zoals Rosa Clara, Aire Barcelona, Pronovias en La Sposa... Ik heb een kleedje van Aire Barcelona gekozen.   Liefs,   Frederica
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 22-4-2011 15:51:04

Patricia
Aaaaaah al die mooie verhalen over de bruidsjurken
Ik lees hier verhaal na verhaal over "de eerste pas", de bruidswinkel, welke winkel kiezen enz enz enz... ik surf sites af met prachtige foto's en dit doet me alleen maar zin hebben om de winkels binnen te stappen MAAR er staan nog 406 dagen op de te...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 22-4-2011 15:33:18

Filipa
Cadeautje bruidskinderen
Hoi Bruidjes en Gommetjes,   Even jullie mening: op onze grote dag gaan we in kleine kring naar het gemeentehuis en naar de kerk. Van de mensen die erbij zullen zijn in de kerk, zijn er maar twee koppels met elk één kindje van 3 jaar...
Voorbereiding Reacties: 13 22-4-2011 15:31:15

Kirsten
trouwen - kinderen/zwanger
Hey medebruidjes,   is het bij jullie ook zo dat veel mensen in de omgeving spontaan vragen 'ben je zwanger?' als je zegt dat je gaat trouwen? En de steeds terugkerende vragen en opmerkingen dat er dan wel snel kindjes gaan volgen eenmaal je get...
Voorbereiding Reacties: 22 22-4-2011 14:59:53

Samira
Bruidsjurk met decolté
Hallo iedereen, Wie heeft er ook een trouwjurk met een decolté en een V hals? Ik heb mijn eerste pas gehad vorige week en ik was echt in de wolken maar nu ben ik wat aan het twijfelen want aangezien ik toch een volle D heb, is de decolté n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 22-4-2011 14:48:24

sarah
Foto locatie!!!
Hallo medebruidjes,   Wij zijn op zoek naar een leuke foto locatie in de regio Aarschot- Diest - Langdorp die kanten. Tips altijd welkom.   Groetjes Sarah
Locaties - Fotografie Reacties: 6 22-4-2011 14:46:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...