Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Hanne
Locatie tusseen Kortrijk en Ooigem
Dag bruidjes,   ik ben op zoek naar enkele locaties voor onze trouwfoto's. We zouden de fotoreportage doen tussen het stadhuis en de kerk. Dan rijden we eigenlijk van Kortrijk terug naar Ooigem. Handigst zou zijn als we daartussen enkele malen ...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 22-4-2011 14:17:19

natasja
afvallen
 nog 13 dagen en het is zover :-   maar ik moet 3 kilo afvallen tegen volgende week donderdag...   Tips ? Buiten gezond eten,want dat weet ik wel.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 24 22-4-2011 13:44:02

Bram
Speech Bruidegom
  Hallo Iedereen,   Op 9 juli 2011 ga ik trouwen met mijn Kelly, Ik ben al een tijdje aan mijn speech bezig, maar het wil mar niet vlotten, op google vind ik ook niks speciaals. Zou er iemand mij een aantal concrete voorbeelden kunnen door...
Voorbereiding Reacties: 1 22-4-2011 13:41:59

Bram
Speech Bruidegom
Hallo Iedereen,   Op 9 juli 2011 ga ik trouwen met mijn Kelly, Ik ben al een tijdje aan mijn speech bezig, maar het wil mar niet vlotten, op google vind ik ook niks speciaals. Zou er iemand mij een aantal concrete voorbeelden kunnen doormaile...
Ideeën Reacties: 3 22-4-2011 13:40:03

laura
De gouden trouw ;-)
Willen jullie stemmen voor mij?   http://challenge.goudengids.be/Couple/Detail?participantId=1847   Dank u ;-)
Ceremonie Reacties: 2 22-4-2011 13:04:10

mieke
kleedje
Hallo,   Met nog 21 dagen op de teller kom ik toch wat nerveus ze. Ik heb al een paar keer gebeld voor men kleedje en tis nu nog niet binnen. Ik was heel tevreden over Pierre Yves uit deinze,men kleedje word daar wel niet ingelegd,dus nu is he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-4-2011 12:11:52

Liesbeth
babysit voor 's avonds - 's nachts
Ik zoek nog naar opvang voor mijn dochtertje 's avonds op onze trouw. Zij gaat 18 maanden zijn en kan uiteraard niet tot het einde blijven. Ik zou graag hebben dat zij rond 21u - ten laatste 22u kan gaan slapen. Het probleem is dat alle mensen die...
Ideeën Reacties: 15 22-4-2011 11:27:29

Kim
Poirier in Antwerpen?
Na wat Googlen en zoeken hier op het forum denk ik dat ik maar eens kousen van Poirier moet passen ;) Iemand enig idee in welke bruidswinkels in Antwerpen ze deze hebben? Weet iemand of het Bruidshuis in Merksem dit merk heeft?
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-4-2011 11:22:51

deborah
nog 35 dagen!!!!!!!
joepie! nog 35 dagen en gisteren mijn trouwkleed gaan ophalen! voelde mij gisteren even weer een prinsesje met mijn kleedje aan, had spijt dat ik het weer moest uitdoen, maar met de gedachte dat t niet meer lang zal duren gaat t beter  :D  ...
Voorbereiding Reacties: 3 22-4-2011 11:01:58

Danielle
Dringend!!!!!!!!!!!!!
hallo iedereen,   Ik ben dringend opzoek naar een feestzaal in hoboken!!! help me aub!!!!   Danielle* 
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-4-2011 10:53:52

eline
Locatie fotoshoot regio Hechel
Hallo, zoals iedereen zit ik hier ook weer met hetzelfde probleem... een mooie lokatie voor de fotoshoot. We trouwen in Hechtel. Dus als iemand iets moois weet in die regio, mag ook Lommel, zijn of richting helchteren- Houthalen... Mercikes alvast vo...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 22-4-2011 10:39:07

Aprilbruid
de eerste foto's van onze trouwdag!!
Hier zijn ze de foto's van onze trouwdag!! Onze fotografe Leentje Schoofs doet werkelijk wonderen met kleuren. Ik vind het ook zo zalig om nu dit nog eens te "herbeleven" bij het zien van de foto's. Ik smelt terug helemaal weg. Bruidjes GENIET VAN ...
Fotografie Reacties: 27 22-4-2011 7:43:00

sofie
kapster regio Temse
Hallo,   kent er iemand een goede kapper/kapster voor bruidkapsels regio Temse- Sint-niklaas?   Wij wonen daar nog niet zo lang, dus alle tips zijn welkom!   Bedankt!   Sofie
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 22-4-2011 7:42:32

sofie
MAC
hallo,     heeft er iemand van jullie ooit gekozen door een visagiste van MAC? Als ik me niet vergis komen deze ook aan huis.   Zou graag willen weten wie van de visagisten jullie aanraden daar.   Alvast bedankt!
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 22-4-2011 7:38:09

Kim
Kousen, waar? ..
Ik zou toch graag eens voor kousen gaan kijken maar weet echt niet waar? .. De lingerie winkels die ik ken hebben dat niet (denk ik?) .. Ik heb al eens hold ups gekocht in de Inno: totale flop want trok echt op niets, veel te strak enz. Ik weet ook a...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 21-4-2011 22:49:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...