Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
Op zoek naar betaalbare fotograaf regio Leuven 30/07/2011
Hallo,   Wij trouwen op 30/07/2011 in het Wagenhuis in Holsbeek (regio Leuven) en zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf om foto's te trekken van ons op de locatie en om foto's te maken van gasten bij aankomst (2 à 3 tal uur schat...
Fotografie Reacties: 13 20-4-2011 10:26:44

joyce
kleed afhalen
hoi mede-bruidjes,   Met nog 9 (!!) dagen op de teller is vandaag eindelijk de dag aangebroken waar ik al zo lang op wacht. Deze middag mag ik mijn kleedje gaan afhalen! Ik ben zo benieuwd hoe het gaat staan na de retouches die ze in januari ...
Voorbereiding Reacties: 8 20-4-2011 10:19:57

Liesbeth
Op zoek naar DJ regio Leuven
Hoi hoi,   wij trouwen op 30/7/2011. Locatie: Wagenhuis te Holsbeek.   We zijn dringend op zoek naar een DJ om te draaien op ons feest. Mijn aanstaande is van Spaanse afkomst en we zouden ook graag wat Spaanse en Franse muziek tussen ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 20-4-2011 10:19:15

Evy
Welke openingsdans?
Welke openingsdans vinden jullie het mooiste?   Maria McKee - Show me heaven    of   Aerosmith - I don't wanna miss a thing
Openingsdans Reacties: 7 20-4-2011 10:11:49

Yves
Fotograaf Regio Aalst
Hallo   Op 27 augustus 2011 trouwen ik en mijn vriendin.  Wij hebben ondertussen een paar fotografen gecontacteerd en er was eentje die ons echt beviel. Maar ondertussen hebben we vernomen dat deze niet meer vrij is op onze trouwdag. ...
Fotografie Reacties: 9 20-4-2011 9:39:50

Evy
Ceremonie niet in de kerk?
Hallo allemaal,   Mijn toekomstige en ik waren van plan om voor de kerk te trouwen. Maar met die negatieve kijk op de kerk de laatste tijd zijn we toch aan het twijfelen geslagen... Wij willen dus wel een soort viering, maar zonder het "lam Gods...
Ceremonie Reacties: 4 20-4-2011 9:37:27

Nathalie
Nog 50 dagen ... voorbereidingen lopen goed! TIPS!
Beste medebruidjes,   Met nog 50 dagen op de teller, wordt het echt wel spannend. De tijd gaat zo snel, ongelofelijk. De voorbereidingen lopen vlot. We hebben volgende afspraken:   Vrijdag 22/4 VM: eerste pas kleed (ik was superbli...
Voorbereiding Reacties: 6 20-4-2011 9:36:18

Penny
trouwfilms
Hoi,   ik kreeg het idee om onze tafel aanduiding te doen met films die iets met trouwen te maken hebben. Zo dacht ik om de mijn ouders aan de "father of the bride" tafel te zetten, de vrienden aan "my best friends wedding". Kennen jullie n...
Ideeën Reacties: 12 20-4-2011 9:31:52

nele
dj gezocht regio aalst ninove
hey wij trouwen op 30/9/11 en zoeken nog een dj.. zelf horen wij graag studio brussel muziek, jaren '80, jaren '90 en wat alternatiever, geen typische trouwfeest muziek, gelijk le laq du dinges  (met de witte zakdoek in de handen) natuurlijk m...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 20-4-2011 8:08:57

virginie
enveloppendoos is aangekomen
onze enveloppendoos is gisteren aangekomen!!  me happy ze is helemaal zoals ik me had voorgesteld!!  tis identiek hetzelfde als onze uitnodigingen!        
Ideeën Reacties: 5 20-4-2011 7:58:10

eline
ehbo-kit
Hey meiden wat zit er in jullie trouw-ehbo-kit?   -kam + haarlak + speldje -lenzen + vloeistof + spiegeltje -ontschminker + watje -inlegkruisje -witte ballerina's -zakkendoek  -plakkers -pilletjes tegen hoofdpijn/slechte maag...
Voorbereiding Reacties: 7 20-4-2011 7:48:53

natasja
Aaah ik word een beetje gek van de dag planning te maken
Hey iedereen, wordt een beetje gek van de dag planning. Kan iemand wat tips geven aub? x
Ideeën Reacties: 4 19-4-2011 23:12:07

mona
Wat nu gedaan?
Wij gaan de uitnodigingen zelf maken en onze 2 zoontjes gaan de genodigden uitnodigen.  Vorige week hebben wij al proeffoto's gemaakt, qua plaats en grote foto en belichting en kleur. Op de pc zagen wij dat wij schaduw op hun gezichten was te z...
Uitnodigingen Reacties: 4 19-4-2011 22:57:57

Kim
Drukke week :)
Met 31 dagen op de teller zijn we terug wakker geschoten :) Deze week staat er heel wat op het programma dat te maken heeft met de trouw.   Gisteren heb ik een dagplanning opgesteld en een lijst met belangrijke telefoonnummers, aantal mensen opn...
Voorbereiding Reacties: 2 19-4-2011 22:21:50

davina
nog 16dagen
   hey, met nog 16dagen op de teller hebben we vandaag onze bedankjes toegezonden gekregen, wij hebben gekozen voor persoonlijke m&m's en we zijn super tevreden, vorige week maandag besteld en vandaag thuis gekregen, ook mochten w...
Voorbereiding Reacties: 3 19-4-2011 21:57:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...