Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
opening alternatief gastenboek
Hallo iedereen ons thema is zon zee strand, waarin zowat alles met postkaarten is verwerkt (uitnodigingen, tafelschikking, bedankingen). Nu is ons idee om ook ons gastenboek met postkaarten te doen. Zo kunnen de gasten hun ding kwijt op de achterka...
Voorbereiding Reacties: 3 19-4-2011 21:55:06

Cynthia
stem voor ons aub !!!!!
Wij willen ons geluk bezegelen met een prachthuwelijk!!! Help ons om te winnen aub!!!! Klik op de link en je komt meer te weten over ons en daar kan je stemmen!!! http://challenge.goudengids.be/Couple/Detail?participantId=913   Bedankt!!!!! xxx...
Ideeën Reacties: 2 19-4-2011 21:36:19

Cynthia
Help ons onze droombruiloft te winnen aub!!!!
Hallo bruidjes,   wij zijn Nick en Cynthia, al 11 jaartjes samen en onlangs heeft Nick DE vraag op een superromantische manier gesteld! Toen we daarna de wedstrijd voor de gouden trouw zagen hebben we natuurlijk meteen besloten om mee te doen...
Voorbereiding Reacties: 5 19-4-2011 21:27:12

kelly
trouwdatum veranderen
heykes,   we zijn dus tot het besluit gekomen onze trouwdatum te verleggen we zitten met een communiekant in mei  en mijn zusje haar dochter ook haar communie dus denk dit wa te riskant is om ook in mei te trouwen want we weten nog niet wel...
Voorbereiding Reacties: 3 19-4-2011 21:08:11

Dorien
Zelf uitnodigingen maken
Lieve bruidjes   waarschijnlijk al vaak geposted (maar ik ben nog niet lang actief op dit forum), maar mijn vriend en ik zouden graag onze uitnodigingen zelf maken... Kan er ons iemand op weg helpen? Voorbeeldjes sturen? Ideetjes geven? Alvast ...
Uitnodigingen Reacties: 8 19-4-2011 20:30:15

lie
Onderrok / hoepelrok gezocht
Hello,    Kent er iemand nog adresjes (eventueel online) waar ze hoepelrokken of onderrokken verkopen? Of iemand die haar rokje wenst te verkopen? Ik ben op zoek naar een maatje 42 - 44.   Tips zijn welkom ;)   Groetjes, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 19-4-2011 20:13:21

Astrid
Kasteel van Loppem! Optie:-)
Dag bruidjes! We zijn vorig weekend gaan kijken naar het kasteel van Loppem ( het koetshuis ) en dit is me echt heel goed bevallen! Het is vrij van traiteur, net groot genoeg ( te groot vind ik ook niet goed ) en een supermooie zaal en&n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-4-2011 19:59:38

Lynn
Even invullen aub
Beste bruidjes   Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om 5 min tijd vrij te maken om mijn enquete in verband met een weddingplanner in te vullen? Het zijn maar een paar vraagjes en het zou me ontzettend plezieren!   http://www.enquetema...
Voorbereiding Reacties: 23 19-4-2011 18:37:06

liesje
3 juni 2011
Hey,   wie trouwt er nog op 3 juni 2011 en wat hebben jullie gedaan, moeten jullie nog doen de laatste weken?   groetjes!
Voorbereiding Reacties: 6 19-4-2011 17:44:30

liesje
babbelbox
Hey,   heeft er nog iemand van jullie al gewerkt met de babbelbox op een feest? ziet er leuk uit! xx
Video Reacties: 2 19-4-2011 17:40:36

ann
rode loper?
Hey Bruidjes,   Ik was eens aan het nadenken over de versiering aan het huis. Ik zou graag een rode loper willen, weten jullie waar ik dat kan vinden of eventuele referenties in de omgeving van Antwerpen. Ik had eens rondgebeld en blijkbaar k...
Ideeën Reacties: 5 19-4-2011 17:00:37

joke
boerenpet voor bruidsjongen gezocht
hey dames,     wauw de tijd begint vooruit te gaan, nog 115 dagen op de teller. Dit weekend weer een aantal dingen kunnen afvinken op mijn to do list, me happy hihi. Heb de kledij van mn bruidskindjes ook gevonden, onze dochter heeft ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 19-4-2011 16:44:15

Steven
binnenlocatie fotoshoot
Zo'n prachtig weer, hopelijk blijft het zo nog 2 weken, maar moest dit niet het geval zijn weten jullie een leuke binnenlocatie in de regio Boom waar wij onze fotoshoot kunnen houden?
Fotografie Reacties: 6 19-4-2011 16:10:44

Liza
Ceremoniemeester
Hallo,   Heeft er iemand van jullie al ervaringen met ceremoniemeester Steven Chys? Hebben jullie ook een idee van een gemiddelde prijs waaraan we ons mogen verwachten? 180 euro lijkt mij redelijk, maar eigenlijk heb ik totaal geen idee. &nb...
Ceremonie Reacties: 9 19-4-2011 15:09:58

Nathalie
Huwelijkskaars gezocht
Dag bruidjes,   Waar zou ik een huwelijkskaars kunnen vinden waar onze namen en de huwelijksdatum op vermeld kan staan?   Enige suggesties?   Groetjes Nathalie
Ceremonie Reacties: 14 19-4-2011 14:46:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...