Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Rebecca
Bedankjes
Hoi lieve bruidjes ! Ik ben nieuw op dit forum en deze site... :-) Mijn ventje en ik zullen trouwen op 24 september 2011, er is al heel wat geregeld, maar ik blijf me toch suf piekeren over de bedankjes die we aan de mensen zouden kunnen meege...
Ideeën Reacties: 11 23-4-2011 14:17:59

Bruidje
Le Chapeau Antwerpen --> welke verkoopster(s)?!
Hoi lieve bruidjes, Ikzelf heb pas in augustus een afspraak bij Le Chapeau Antwerpen voor mijn trouwkleed. Door de gemengde meningen over deze winkel, vroeg ik me af of jullie mij een verkoopster kunnen aanraden? Mss kan ik dan bij haar een afspraak ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-4-2011 14:00:02

Sofie
bruidsauto: maserati quattroporte gezocht!
Hoi   We zoeken iemand die een maserati heeft en ons op onze grote dag wil rondrijden. Ken je iemand?   Laat het ons weten.   groetjes,   Sofie en Niels
Voorbereiding Reacties: 0 23-4-2011 12:55:33

Daisy
Aaah, even jullie mening
Hey iedereen,   K wil even jullie mening over iets. K ben gisteren na veel vertraging eindelijk mijn uitnodigingen gaan afhalen. In de eerste plaats al kei blij dat ze er eindelijk waren maar dan... K deed ze open en zag dat de tekst echt hee...
Uitnodigingen Reacties: 10 23-4-2011 11:28:36

veerle
Verjaardagsfeestje
Ik kom hier nog eens jullie raad vragen over iets helemaal anders dan trouwen. Wij organiseren namelijk een verjaardagsfeestje voor onze papa die begin dit jaar 50 geworden is. Nu willen we op de uitnodiging zo een zin zetten dat ze zeker geen drank ...
Uitnodigingen Reacties: 4 23-4-2011 11:18:57

Marijke
Tussen alles wat super gaat, toch die ene nachtmarrie...
Hoi medebruidjes,   alles in de planning verloopt prachtig goed, alles zit op schema. Zaal voor de receptie geboekt en in orde, feestzaal voor het avondfeest in orde, kledij in orde, bruidstaart in orde, bruidsboeket in orde, ringen, etc al...
Voorbereiding Reacties: 2 23-4-2011 10:12:12

nele
huwelijksreis
hey iedereen,   ik ben op zoek naar inspiratie om op huwelijksreis te gaan binnen europa, we zouden in oktober gaan en zoeken wel iets romantisch en toch wat cultuur maar tis vooral om ons volledig te ontspannen!! het moet ook betaalbaar blij...
Huwelijksreis Reacties: 14 23-4-2011 9:40:50

lindsay
kleedje gaan halen!!!!
gisteren was het zover, mocht mijn trouwkleedje gaan halen. wat een zenuwen!!! en ja hoor, ik was er meteen weer op verliefd, zo mooi!!  was wel vergeten hoe zwaar het kleed is, en uit hoeveel stof het bestaat, amai.   nu nog 19 dagen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 23-4-2011 6:26:48

mona
Op zoek
Een tijdje geleden heb ik iets gelezen over vlinders op de glazen van de gasten (zodat ze weten waar ze zitten). Maar ik kan het helaas niet meer terugvinden. kan iemand mij hierbij helpen aub.   Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 10 23-4-2011 0:16:28

Joyce
Misboekje
Hey iedereen,   Met nog maar 70 dagen op de teller, begin ik toch al kriebels te krijgen. Alle voorbereidingen zijn tot nu toe vlot verlopen...maar nu moet ik dringend aan ons misboekje beginnen. Kunnen jullie me hierbij tips en raad geven w...
Voorbereiding Reacties: 2 22-4-2011 22:44:14

sandy
muziek voor in de kerk
Hey bruidjes   Mijn vriend en ik hebben graag nederlandstalige muziek in de kerk. Wij vonden "het land van ons 2" van Sanne en "een tuintje in mijn hart" van Jan Smidt wel leuk. Wat vinden jullie hiervan? Misschien iemand andere suggesties? ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 22-4-2011 21:58:33

Els
proef haar en make-up
Met nog 48 dagen op de teller heb ik gisteren mijn eerste pas gehad van mijn kleedje en het zat gewoon super goed!!! 27 mei mag ik nog eens teruggaan. In de voormiddag ben ik ook voor mijn proefkapsel en make-up geweest. Iemand zin om zijn eerlijke...
Verzorging - Kapsel Reacties: 23 22-4-2011 21:58:16

jan
Kasteel van Lebbeke
Is hier iemand onlangs naar een feest geweest en wat vondt u ervan? Ik ben ter info gaan kijken en was meteen verkocht. Mijn verloofde ziet het echter niet zitten wegens te veel slechte commentaren op dit forum...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-4-2011 21:13:48

Selena
Good news!
Hey iedereen!   Ik ben afgelopen maandag voor mijn tweede pasbeurt gegaan. De grote schrik was ( bij het lezen van een aantal post op deze site) dat ik mijn kleed niet meer mooi zou vinden. Dit was uiteindelijk echt niet het geval! Toen ik het...
Voorbereiding Reacties: 1 22-4-2011 21:04:59

natasja
zoek een leuke tekst voor de gasten te bedanken en een leuke voor gastenboek
Hallo iedereen, zoals de titel reeds vermeldt. ik ben op zoek naar een leuke tekst voor de gasten te bedanken en een leuke voor gastenboek.   Hebben jullie ideetjes ?   x
Ideeën Reacties: 2 22-4-2011 20:45:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...