Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jelly
vraagje gastenlijst
Ik zit met een delicaat probleem.  Een neefje van mij (17 jaar)  heeft al een tijdje een knipperlicht relatie met een meisje.  Als ze samen zijn druipt het eraf en is het liefde alom... Tijdens het overhandigen van de uitnodigingen on...
Uitnodigingen Reacties: 12 25-4-2011 22:04:31

Kim
Kaartjes bij uitnodigingen
Hallo iedereen!   Ik heb een vraagje, Bij onze uitnodigingen zouden we kaartjes willen steken wie voor wat mag komen. We hebben 3 groepen, receptie - avondgasten - dessertbuffet. Nu zoek ik dus tekstjes om op die kaartjes te schrijven, maar ben...
Uitnodigingen Reacties: 2 25-4-2011 21:57:56

katrien
thema voor de gasten. Hoe?
Hoi iedereen, Na lang zoeken hebben we eindelijk een thema gevonden voor de tafels van de gasten. Wat ik mij nu afvraag is hoe jullie de mensen duidelijk maken wie bij welke tafel hoort? Hoop dat jullie mij wat kunnen helpen. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 25-4-2011 20:07:19

ann
menukaart
hallo allemaal,   Heeft iemand van jullie een kort leuk tekstje voor op de menu? of een korte krachtige zin? Bedankt xx
Ideeën Reacties: 2 25-4-2011 19:52:57

jeff
event-support
Net weer een site ontdekt, die misschien voor velen kan interessant zijn. Verhuring van paraplu, rode en witte lopers; laurieren, parasols...... www;event-support.be
Voorbereiding Reacties: 0 25-4-2011 19:14:45

Bram
Laatste dans
Hallo iedereen,   Onze openingsdans hebben we al, onze Dj zorgt daarna voor de ambiance, nu zijn we alleen nog op zoek naar een liedje voor de laatste dans, iemand suggesties?
Openingsdans Reacties: 10 25-4-2011 17:43:53

Bram
Laatste dans
Hallo iedereen,   Onze openingsdans hebben we al, onze Dj zorgt daarna voor de ambiance, nu zijn we alleen nog op zoek naar een liedje voor de laatste dans, iemand suggesties?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 25-4-2011 17:43:05

Bram
Laatste dans
Ideeën Reacties: 0 25-4-2011 17:42:08

Sara
dilemma openingsdans
Hallo,   Met nog maar 25 dagen op de teller komt de grote dag zeer dichtbij!  We hebben alleen nog geen openingsdans gevonden. We twijfelen tussen drie liedjes: - Joe Cocker You are so beautiful  - Boyce Avenue Only girl - Michael Bub...
Openingsdans Reacties: 7 25-4-2011 15:05:00

Inge
hulp gevraagd
Hallo, Ik vond ergens op deze site hier een mooi gedichtje,er toen nog vanuit gaande dat we alles op de 17de gingen doen Nu zou ik dit tekstje een klein ietsje willen aanpassen tot een versie dat we voor de kerk staan want stadhuis is dag ervoor al M...
Uitnodigingen Reacties: 4 25-4-2011 14:48:47

Simone
Coverband, dj, zanger(es) of combinatie
Ik lees regelmatig (op diverse sites) dat een bruidspaar niet weet of men nou voor een dj moet gaan of voor een coverband. En dan wordt er natuurlijk ook gekeken naar het budget. Echter als je voor goedkoop gaat en voor alle muziek die je maar wenst,...
Muziek - Live Reacties: 5 25-4-2011 14:44:44

Simone
Ik lees regelmatig (op diverse sites) dat een bruidspaar niet weet of men nou voor een dj moet gaan of voor een coverband. En dan wordt er natuurlijk ook gekeken naar het budget. Echter als je voor goedkoop gaat en voor alle muziek die je maar wenst,...
Ideeën Reacties: 0 25-4-2011 14:40:34

Simone
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 25-4-2011 14:39:29

Lies
Alles in 1 thema?
Hoi, wij hebben op Pasen onze ouders net op de hoogte gebracht van onze plannen, en zelf ben ik al helemaal websites en boekjes in gedoken. De teller vertelt me dat we nog 481 dagen hebben. Maar als ik zo kijk naar zalen en dergelijke denk ik dat we ...
Voorbereiding Reacties: 8 25-4-2011 13:57:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...