Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jimmy
Couverke lichtaart
Hey,   heeft ze soms iemand al een feest laten doen of mee gemaakt dat door traiteur het couverke uit lichtaart verzorgd is? We zouden graag willen weten of deze goed is en ongeveer hoe duur deze is ?   Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 14-6-2011 20:13:57

dorien
aaahhhh muziek
Dag bruidjes   We zitten met een groot probleem met nog 24 dagen heeft net ons live bandje voor in de kerk afgebeld omdat een van hen in het ziekenhuis ligt. Nu moeten we opzoek naar een andere. Dit bandje was redelijk goedkoop en we konde...
Muziek - Live Reacties: 5 14-6-2011 20:12:25

Julie
Bedankingstekst ouders.
Hoi allemaal,   Kan er mij iemand helpen om een mooie bedankingstekst voor onze ouders te schrijven? Zou een tekst moeten zijn waarin op het laatste gezegd wordt dat ze zelf een grote foto mogen kiezen. Zouden die tekst dan inkaderen in een gr...
Ideeën Reacties: 1 14-6-2011 19:38:40

Stefanie
Kleuraccenten?
Hoi,    ik vroeg me eigenlijk af of jullie kleuraccenten gebruiken doorheen jullie huwelijk? Ik weet dat er koppels opteren voor echt een thema maar ik zou gewoon graag een kleur (of twee) gebruiken voor de decoratie, menukaartjes, naamka...
Ideeën Reacties: 17 14-6-2011 19:17:16

Saskia
Zaal dennenhof Tielt Winge
Hoi,   heeft er iemand ervaring met de zaal het dennenhof in tielt-winge. Heeft er iemand een idee welke mogelijkheden je hebt en hoe groot de zaal is? En hebben jullie een idee van de prijs?   Alvast erg bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 14-6-2011 19:14:27

Severine
Bruidskussentje voor ringen
Bruidjes,   kan er iemand van jullie vertellen waar ik in regio roeselare bruidskussentje kan vinden voor de ringen in de kerk? (da wordt toch aangekocht veronderstel ik) mercikes!
Ideeën Reacties: 4 14-6-2011 19:12:40

suzy
kinderschoenen bij linx?
   Hey weet er iemand of ze bij linx ook schoenen voor de bruidskindjes hebben? Mercikes!
Kledij - Accessoires Reacties: 1 14-6-2011 19:12:25

Sarah
Ervaringen Trouwartikelen.nl?
Hallo allemaal,  Ik vroeg me af of er bruidjes zijn die via deze website al eens wat gekocht hebben en het nadien ook weer hebben terug gestuurd (vanwege welke reden dan ook..) Ik heb eind mei daar een kousenband set en naamkaartjes besteld en...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 14-6-2011 18:14:19

Eline
Toch wel voor de kerk trouwen! Ventje overtuigd :)
Na lang nadenken is er hier toch beslist om voor de kerk te trouwen. Eerst wilden we dit niet, ik wilde helemaal geen klassieke trouw. Maar uiteindelijk wordt het wel een dag met alles er op en eraan; kerk, kleed int lang en int wit. Dit is mede ...
Ceremonie Reacties: 4 14-6-2011 17:10:30

Esther
Houten roosjes
Hey iedereen!   Heeft iemand van jullie ervaring met houtenroosjes.nl? 30 mei plaatste ik een bestelling, maar kreeg daar geen reactie op. Nog eens gemaild... geen reactie. Een heel aantal keren gebeld, nam niemand op. Word ik uiteindelijk ...
Bruidsboeket Reacties: 9 14-6-2011 17:02:02

Patrizia
Pas in januari afspraak met Pastoor/diaken...
Hallo...ik had graag jullie mening willen horen!  Ik heb enkele dagen geleden een mailtje gestoord naar de Parochie waar wij voor de kerk gaan trouwen, om een afspraak te maken met de Diaken of (indien er al een andere pastoor was) de pastoor ze...
Voorbereiding Reacties: 9 14-6-2011 16:57:47

Leen
Rode loper
Ik was op zoek naar party-stuf en botste op deze site met een goedkope rode loper, voor hen die interesse hebben...   http://www.feestartikelenlimburg.be/...
Ideeën Reacties: 3 14-6-2011 15:50:33

Jili
Nieuwsgierigheid
Gewoon uit nieuwsgierigheid..   zijn er nog bruidjes die trouwen op 12 mei 2012?   Groetjes
Ideeën Reacties: 15 14-6-2011 15:37:41

Sara
kapellen-zele-antwerpen feestzaal?
Wij zijn opzoek naar een klassieke en/of stijlvolle feestzaal, ik vraag mij alleen af waar we moeten zoeken. Wij wonen zelf in antwerpen, zijn familie is van Zele en mijn familie van Kapellen. Waar zouden jullie het feest houden? Iemand voorstellen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 14-6-2011 14:49:08

Shan
Hof ten Damme
Hallo iedereen,   Iemand ervaring met de partyformule van Hof ten Damme?   Thx
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-6-2011 14:48:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...