Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
Digitaal album laten maken
We zouden graag de trouwfoto's laten nemen door een bevriend fotograaf, die ze ons dan geeft op DVD. Ze maakt echter geen digitaal albums. - Is het moeilijk om zelf een digitaal album te maken als je niet veel kent van Photoshop? Moeten de foto'...
Fotografie Reacties: 3 15-6-2011 22:57:28

hanne
ballondecoratie Sint-Laureins/Eeklo/Gent/Brugge?
Hoi hoi,   we zijn aan het kijken voor de decoratie in de kerk. Graag hadden we de stoelen en de inkom met ballonnen aangekleed. We trouwen in Sint-Laureins, maar ik denk dat Gent of Brugge ook nog te doen is qua afstand.   Heeft er i...
Locaties - Viering Reacties: 3 15-6-2011 22:22:48

An
Vinken!
Een 'heilige schrik' heb ik van vogels!  Zelfs lieve kleine musjes of mooie zachte koolmeesjes doen me omhoog 'vliegen'.  En ook al kunnen ze nog zo mooi zingen... van vinken moet ik ook al niets hebben. (Voor de rest ben ik een echte diere...
Voorbereiding Reacties: 1 15-6-2011 22:17:59

Helene
Bemoeienissen van familie
Hallo,   wij trouwen binnenkort en ik krijg stillaan de indruk dat dit geen blijde gebeurtenis zal zijn. Het probleem: mijn familie. Ze bemoeien zich met alles en als wij niet akkoord zijn met wat hun mening, is het ruzie. Beide ouders leggen ...
Voorbereiding Reacties: 7 15-6-2011 22:05:41

Severine
zoekt Mini Cooper Miniatuur!!!
Wij zijn nog op zoek om ons thema op te vullen op de tafels, we zoeken nog (de échte) Mini Cooper in miniatuurversie. Enig idee waar ik deze nog kan vinden? Regio roeselare of waregem?
Ideeën Reacties: 6 15-6-2011 21:25:10

Stefanie
bijna 1 jaar getrouwd
Hallo,  wij zijn op 14 augustus 1 jaar getrouwd hoe vieren jullie dat? 
Ideeën Reacties: 4 15-6-2011 21:20:00

Severine
Gastenboek
Bruidjes,   zijn er onder jullie die tips hebben om een leuk gastenboek te creeëren? laat het me weten!
Ideeën Reacties: 6 15-6-2011 21:18:57

Léonore
Eigen berichten
Hallo iedereen,   Hoe kan ik mijn eigen geposte berichten terugvinden?   Alvast bedankt!   Léonore
Voorbereiding Reacties: 2 15-6-2011 21:02:57

Tinneke
Misboekje mooi binden
Hallo,   Ik ben wat op zoek naar een manier om het misboekje mooi te binden. Met een nietjesmachine geraak je niet zo goed in het midden, zonder de papieren te plooien en te kreuken. Ik zie het niet zo goed zitten om gaatjes te maken en er een...
Ceremonie Reacties: 12 15-6-2011 20:38:06

Veerle
feestzaal in Nederland: Jaiselings ...
Hoi! Heeft er iemand van jullie al eens gefeest in Wernhout (Nederland) in Jaiselings Royal Palace? Trouwfeest of ander feestje? Wat vond je ervan? Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-6-2011 20:26:42

kim
misboekje
hey, wij zijn bezig met ons misboekje voor ons huwlijkszegening, maar ik had niet gedacht dat het eigenlijk zo moeilijk ging zijn. Heeft er iemand soms ideeen voor ons? of misschien een voorbeeldje? dit zou heel veel helpen! Je kan dit sturen naar k...
Ideeën Reacties: 4 15-6-2011 20:21:23

Veerle
turqoise top en donkerblauwe rok
Dag bruidjes allemaal,   het wordt stilaan tijd dat ik aan mijn bruidsboeketje begin te denken. Alhoewel, een boeket zegt mij niet echt veel, ik zou liever een sober bloemetje of enkele sobere bloemetjes hebben. Mijn bovenstukje (top) is turqo...
Bruidsboeket Reacties: 9 15-6-2011 20:09:24

Cindy
Witte of Zwarte loper!
hoi,   weet er iemand waar je een zwarte of witte loper kan huren of kopen??? Danku!!
Ideeën Reacties: 5 15-6-2011 19:35:08

katrien
Bruidsjurk Linea Raffaeli te koop!!!
hey, ik ben getrouwd op 1oktober2010. ik verkoop hierbij mijn trouwkleed omdat ik het zonde vind dat het maar in de kast hangt. ik kan er misschien iemand anders er gelukkig mee maken ;-) hij is dag na huwelijk naar de droogkuis gegaan. merk: li...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-6-2011 19:34:47

Babs
Vrijgezellen
Hoi bruidjes,   Zaterdag is mijn vrijgezellen dag. Heb de instructies gekregen van een blauwe outfit en een rode outfit te voorzien. Voor de rest weet ik van niks, spannend!! Hopelijk is het weer wat deftig, maar vrees ervoor, ze voorspellen n...
Voorbereiding Reacties: 8 15-6-2011 18:33:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...