Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mieke
Save the date:-)
Dag lieve bruidjes,     Ik zou graag aan mijn save the date kaartjes beginnen maar ik heb totaal geen inspiratie. Ik weet ook nog niet hoe mijn uitnodiging er zal uitzien. Dus kan niet in dezelfde stijl gaan werken daar ik totaal nog g...
Voorbereiding Reacties: 5 14-6-2011 9:56:19

evy
klein versje
hey, heb weer jullie hulp nodig :) ik zoek nog een klein versje, mag uit een gedicht zijn of uit een liedje... het dient om op het voorblad van ons misboekje te zetten. op de laatste pagina hebben we " als ik morgen doodga van hans andreus' kunnen j...
Ideeën Reacties: 6 14-6-2011 9:31:08

Katrin
Fotolocatie overdekt Kalmthout-Kapellen-Stabroek-Wuustwezel-Essen en omstreken
Hallo bruidjes,   Ik trouw aanstaande zaterdag en het weer ziet er op dit moment echt niet gunstig uit. Wij hebben voorzien om foto's te maken in het Arboretum in Kalmthout. Helaas zullen we een alternatief moeten voorzien voor tijdens ...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 14-6-2011 9:19:37

dagmar
bedrukte paraplu's
hey bruidjes, omdat je hier in belgie nooit kunt zeker zijn van het weer wil ik toch paraplu's voorzien . ik zou graag enkele paraplu's laten bedrukken ik heb al eens aan het zoeken geweest en vind alleen plaatsen waar ik ze per 50 of meer kan be...
Voorbereiding Reacties: 2 14-6-2011 9:07:13

anna
welk lettertype is dit?
http://www.tutje-en-kiki.be/ENVELOPPENDOOS-HUWELIJK.html     we willen een enveloppendoos laten maken met het  als van Inez en stijn, maar we zouden het lettertype moeten vinden.... deze werd letterlijk overgenomen van de uitnodigi...
Ideeën Reacties: 4 14-6-2011 8:53:17

mieke
trouwjurk te koop
Hallo,   Ik verkoop men trouwkleed van marylise,ik ben net een maand getrouwd en vind het jammer om dit te laten hangen.Ik ben 1m68 en weeg 80 kg ik heb een smal taille en jurk valt strak naar beneden. Ik vraag 500 euro,als jullie interesse he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-6-2011 8:10:12

Cindy
Fotolocatie Herentals / Noorderwijk!
Kan iemand helpen met een fotolocatie rond Herentals! Wij denken aan: de golfplein in Noorderwijk, het kasteel in Grobbendonk, Brug over de Nete aan de wellens! Nog iemand betere iedeeën?? Dankuwel!! Groetjes!
Fotografie Reacties: 1 14-6-2011 7:57:06

Annelies
Eerste afspraak fotograaf
Dag Bruidjes,   Woensdagavond heb ik voor de eerste keer een afspraak met onze fotograaf Bart Meeus. (spannnnnend! :-D ) Iemand tips of zaken die we zeker niet mogen vergeten te vragen?   Dank je wel!
Fotografie Reacties: 3 14-6-2011 7:53:29

Stephanie
huwelijkskaars: praktisch van thuis naar kerk
Die details, die details! Hoe geraakt jullie huwelijkskaars van bij jullie thuis tot in de kerk? Doen jullie dit de ochtend zelf, of de avond ervoor? Wie brengt dit dan mee als het de dag zelf is? Mijn bridesmaids zouden er niet mee inzitten maar d...
Voorbereiding Reacties: 4 14-6-2011 3:18:57

Stephanie
Haar accesoire voor mama
Hallo bruidjes! Mijn mama zoekt nog een accesoire voor in haar haar. Iemand suggesties waar je dit kan vinden of kan laten maken? Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 14-6-2011 3:11:31

Liesbeth
Checklist
Beste mede-bruidjes Door onze zwangerschap en op 18 april ondertussen de geboorte hebben we onze datum van 16-4-2011 naar oktober verschoven. Nu onze dochter bijna 2 maand is en de datum dichterbij komt moet ik er wel eens aan beginnen. De zaa...
Voorbereiding Reacties: 1 14-6-2011 0:20:57

Sofie
Rode loper te koop?
Hallo Bruidjes,   Weten jullie waar we een rode loper kunnen kopen? Liefst regio Limburg ( Hasselt-kortessem-bilzen-sint truiden, ...) Ook enig idee hoeveel dit kost??   dank je wel!!!  
Locatie Reacties: 4 13-6-2011 22:55:03

kristel
check!
hey,   jeej, kan weer wat afvinken, vandaag heb ik mijn menu's en naamkaartjes gemaakt. weer iets afgevinkt! jeej
Voorbereiding Reacties: 1 13-6-2011 22:24:39

jessica
niet al te duure DJ gezocht.
hoi bruidjes   ik zoek nog een dj voor ons feest. liefst iemand die niet al te duur is , zelf wilden we geen feest omdat we maar een kleine familie hebben , maar daar is de familie dus niet mee akkoord . dus zoeken we nu iemand die wil spe...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 13-6-2011 22:15:52

virginie
decoraties ideeen?
Goede avond, heeft er iemand adressen of suggesties waar je aan mooie decoraties voor de kerk en zaal kan geraken en ook wat prijselijk? Mvg
Voorbereiding Reacties: 6 13-6-2011 22:03:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...