Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
draaiboek
Met nog 25 dagen op de teller ben ik ons draaiboek eens op papier aan het zetten... Zijn er andere koppeltjes die hun draaiboek met ons willen delen? Heb het gevoel dat ik vanalles vergeet... uiteraard wil ik mijn versie dan ook wel delen dan... &n...
Voorbereiding Reacties: 2 13-6-2011 21:55:44

davina
maggie sottero trouwjurk te koop
hey, ik verkoop mijn trouwjurk, het is een maggie sottero, de annalise maat 38 (ik ben 1m74 en weeg 67kg) maar aanpasbaar door de vetersluiting op de rug, de nieuwprijs was 1890euro en ik verkoop hem voor 500euro, mijn hoepelrok met 3 hoepels verkoop...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-6-2011 21:34:05

Vanessa
Binnenlocatie foto's Regio Zwalm/Oudenaarde/Zottegem
Weet er iemand een leuke binnenlocatie voor foto's te trekken aub?
Fotografie Reacties: 0 13-6-2011 21:27:30

Daisy
Decoratie zaal te koop
Hey bruidjes,   Onze dag zit er al een weekje op en ben van plan om de decoratie die ik gebruikt heb in onze feestzaal te verkopen. Het gaat om 2 grote vazen die ik gebruikt heb op de onthaaltafel en 9 kleine die ik gebruikt heb om op de bar en ...
Voorbereiding Reacties: 7 13-6-2011 21:22:32

Liselotte
Ringen - Vrijgezellen
Woehoeeeeeeeeeeeee!!   Wij hebben een zalig weekend achter de rug!   Zaterdag om 7u30 kwamen ze onze ringen brengen. Toen ik mijn ring aandeed, dacht ik "wat heb ik toch goed gekozen"... Twas perfect. Mijn vriend zijn ring daarentegen was ...
Voorbereiding Reacties: 4 13-6-2011 20:59:11

evy
laatste pas + afhalen kleed
met nog 4 dagen op de teller, mag ik morgen men kleed gaan halen.. kijken of alles in orde is of er nog aanpassingen moeten gebeuren; Best spannend... we gaan in de voormiddag onze gadgets voor de tafels halen.   Slecht slape, overdag enkel kunn...
Voorbereiding Reacties: 2 13-6-2011 20:51:51

laura
Bedankjes merci op een postkaart
Hey,   Ben hier weer even aan het piekeren over de bedankjes, ik was aan het twijfelen over zo'n postkaart bij vistaprint en dan daar de merci op te plakken!   Had het ergens gezien, maar weet niet meer hoe ze dit presenteerde? Iemand e...
Ideeën Reacties: 6 13-6-2011 20:37:48

Sofie
Betaalbare trouwjurk gezocht
Hoi iedereen,   Ik ben op zoek naar een betaalbare trouwjurk. Budget is rond de 500 euro.   Alle tips zijn welkom...   Groetjes 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 13-6-2011 20:36:29

katrien
Lollies in hartvorm
Hoi iedereen, Weten jullie soms waar ik lollies met een hart kan vinden? Online te bestellen of een winkel regio West-Vlaanderen Zouden dit graag aan de kinderen geven als we buitenkomen in het gemeentehuis. Alvast bedankt iedereen voor jullie h...
Voorbereiding Reacties: 8 13-6-2011 20:18:09

Kathleen
Schoenen gezocht!
Hallo bruidjes,   Ik ben nog steeds wanhopig op zoek naar schoenen. Binnen 3 weken heb ik mijn eerste pasbeurt en moet ik dus schoenen hebben. In gewone winkels vind ik niets wat ik goed vind. Ik zou graag ofwel ivoorkleurige schoenen vinden of...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 13-6-2011 19:49:22

vanessa
verwittiging buren
Hallo allemaal,   Nog 18 dagen op de teller en we zijn aan de laatste voorbereidingen gekomen. Wij wonen in een klein doodlopend straatje.  Nu zijn ze vorige week begonnen met rioleringswerken en gaan ze (waarschijnlijk) net voor den tro...
Voorbereiding Reacties: 2 13-6-2011 19:27:26

Sarah
draaiboek
Hallo iedereen,   Nog een paar maandjes :-) Ik speel nu met het idee om een draaiboek te maken om onze dag zo vlot mogelijk te laten verlopen. Het hoeft niet perfect te zijn, dat kan ook niet maar het zou misschien helpen. Heb wat gegoogled en...
Voorbereiding Reacties: 6 13-6-2011 19:05:18

Melissa
Fotolocatie bij regenweer
Is er iemand die mij kan helpen aan leuke ideeën voor fotolocaties als het regent. Liefst regio Brugge /West -Vlaanderen/Cadzand/ Sluis   Alvast bedankt!!   Melissa
Locaties - Fotografie Reacties: 0 13-6-2011 18:55:55

melissa
wie heeft ervaring met de winkel APONI (in dilsen stokkem)
hallo   wij trouwen op 29 oktober . dus al volop op zoek naar een goedkoop trouwjurk of avondjurk . nu kwam ik op de site www.aponi.be . wat mooie jurken, maar zo goedkoop ! heeft iemand al een jurk gekocht hierbij?   groetjes melissa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 79 13-6-2011 18:34:31

an
Wat verwachten jullie van jullie getuige?
De vraag is al gesteld hierboven eigenlijk :) Ik hoor van iedereen op het forum dat zij hun getuiges bedanken enzo maar waarom eigenlijk?
Voorbereiding Reacties: 12 13-6-2011 18:11:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...