Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessica
rode loper
Hey iedereen,   Iemand op het forum gaf een geweldige tip voor een rode loper op een limburgse site 7,99 euro voor een rode loper van 4.5 meter, nu, dat is wat klein voor bij ons. Mijn vraag is nu zou het mogelijk zijn gewoon twee afzonderlijk...
Ceremonie Reacties: 5 15-6-2011 8:10:19

dagmar
tip fotolocatie antwerpen
.ExternalClass .ecxshape {;} .ExternalClass p.ecxMsoNormal, .ExternalClass li.ecxMsoNormal, .ExternalClass div.ecxMsoNormal {margin-bottom:.0001pt;font-size:12.0pt;font-family:'Times New Roman';} .ExternalClass a:link, .ExternalClass span.ecxM...
Fotografie Reacties: 1 15-6-2011 8:09:56

ann
fotokader
Heeft iemand een leuk tekstje om in een lege fotokader te plaatsen in afwachting van een leuke trouwfoto? voor onze mama's en 2 vriendingetuigen kochten we een fotokader,links is een  pakkend tekstje op spiegel gedrukt dat begint met "mijn mam...
Ideeën Reacties: 1 15-6-2011 7:50:46

DEBORAH
suite probleem
Beste,   Vorige week heb ik een bericht na gelaten over een dilemma voor op ond huwelijk, daar is het volgende probleem alweer. Mijn schoonbroer en zus zijn vorige zaterdag gaan kijken voor het suite kostuum (die we willen bekosten), maandag...
Kledij - Suite Reacties: 9 15-6-2011 7:42:01

shana
nog juist een maand!!!!
met nog juist een maand te gaan, begin ik vol stress te zitten. ik vraag mij af wat we na het eten moeten doen, eerst dansen of eerst nagerecht? begin mij zorgen te maken over alles... dat het maar rap zover is!
Voorbereiding Reacties: 3 15-6-2011 7:37:06

Katrien
Vandaag bruidskapsel laten testen!
Om 11u vandaag ga ik mijn haar laten opsteken! Daar keek ik al zo lang naar uit om dat uit te proberen, hopen dat het lukt want mijn haar is toch redelijk in laagjes geknipt.. Ik had het graag redelijk klassiek en strak, spannend!  
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 15-6-2011 6:51:48

Angelique
Trouwkleed te koop
Hallo bruidjes   Ik ben vorig jaar getrouwd en het was super !!! Nu vind ik het zo zonde dat mijn kleed daar maar hangt dus daarom heb ik besloten het te verkopen .    Prachtig trouwkleed merk Forget me not.  Ik ben 1.60m groot ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 14-6-2011 22:22:52

Esther
Ringkussentje zelf maken?
Vroeg me af of het mogelijk zou zijn een ringkussentje zelf te maken. Ik kan wel met een naaimachine om en ben ook wel redelijk handig. Iemand een idee of hiervan patroontjes of zo bestaan? Of hoe ik dit het best zou kunnen aanpakken? Heb wel een pa...
Voorbereiding Reacties: 7 14-6-2011 21:47:10

Gwen
De Venkel
We zijn er eindelijk in geslaagd de feestzaal vast te leggen. De Venkel bleef onze favoriet en deze hebben we dan ook gekozen! Een super mooie zaal! Alweer een stapje dichter
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-6-2011 21:33:29

Evelyn
Verrassing voor mijn toekomstige
Hallo Bruidjes,   Zijn er onder jullie die ook hun verloofde willen verrassen op het trouwfeest? Hebben jullie leuke ideeën?    
Ideeën Reacties: 11 14-6-2011 21:22:18

sarah
bruidstaart
Pffft ; eigenlijk heb ik een pesthekel aan taart en mijn verloofde ook.Ons eerste plan was dessert en geen taart ; maar minicakes die we zouden meegeven + een cutting cake.    Maar omdat het verwacht wordt, sociale druk, hebben we toch...
Voorbereiding Reacties: 16 14-6-2011 21:14:57

lies
Tekstje gastenboek... inspiratie iemand?
Dag bruidjes,   het kort nu lekker af met bijna 16 dagen op de teller en dus het moment om ons op de details te storten. Het gastenboek heb ik gekocht maar nu laat mijn inspiratie me in de steek wat betreft het tekstje om erin te zetten... Iem...
Voorbereiding Reacties: 4 14-6-2011 21:07:13

Griet
Happy, Happy, Happy !!!
Hey bruidjes,   Dit wil ik even met jullie delen... Wij trouwen op 21 april '12. Mijn toekomstige en ik zijn natuurlijk héél gelukkig, maar mijn dochtertje van 9 is bijna nog gelukkiger! Het is zalig om te zien hoe ze elke morgen als z...
Religie Reacties: 6 14-6-2011 20:56:56

Sara
disney trouwjurk
ik heb al gezocht op het forum maar ben het niet tegengekomen. Iemand enig idee of de disney trouwjurken in belgie/nederland/europa verkocht worden? Ik vind er sommige wel mooi van   link:  http://www.disneybridal.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 14-6-2011 20:39:51

Eline
DJ ligt ook vast... Studio Happy Music
Omdat ik hier zoveel goede commentaren over hen hadden gelezen, hebben we beslist om Studio Happy Music voor ons huwelijksfeest te vragen als DJ. Ze zijn gelukkig nog vrij op onze datum. Hopelijk wordt het echt een knalfeest! Ik heb er alvast ve...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 14-6-2011 20:24:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...