Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
gezocht: grappige vragen!
Hello bruidjes   Ik ben bezig met de vragen voor het gastenboek maar ik zou er graag nog een paar leuke bijhebben! Volgende vragen heb ik: -voorspel onze toekomst! -geef 3 tips voor een geslaagd huwelijk -omschrijf het bruidspaar in 5 woord...
Voorbereiding Reacties: 37 15-6-2011 11:29:17

Ruben
Welke feestzaal te kiezen?
Wij zijn sinds vorige week verloofd en dus is de zoektocht naar een geschikte zaal gestart om ons trouwfeest in te houden. Ik heb al heel wat sites gezien en wat mailtjes verstuurd ondertussen naar een aantal zalen. We hebben al min of meer een selec...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 15-6-2011 11:19:52

Stijn
Fotolocatie's
Hallo allemaal; Ik ben nog op zoek naar leuke locatie's voor onze fotoshoot. regio Heist op den Berg, Putte, Bonheiden. Misschien ook ergens "overdekt" (we hopen wel op goed weer , maar het blijft België eh) Iemand leuke ideeën?  ...
Fotografie Reacties: 3 15-6-2011 10:53:43

nele
nog 15 dagen te gaan!!!
Dag bruidjes,    nog 15 dagen te gaan en het is eindelijk zover! Na 12 jaar gaan we de grote stap zetten! Stilaan begint de stress soms toch toe te slaan maar ik probeer me zo kalm mogelijk te houden. Het belangrijkste is geregeld maar het ...
Voorbereiding Reacties: 2 15-6-2011 10:53:41

Sarah
grappige vragen
Hello bruidjes   Ik ben bezig met de vragen voor het gastenboek maar ik zou er graag nog een paar leuke bijhebben! Volgende vragen heb ik: -voorspel onze toekomst! -geef 3 tips voor een geslaagd huwelijk -omschrijf het bruidspaar in 5 woord...
Ideeën Reacties: 5 15-6-2011 10:53:27

Jill
Nu kan het plannen beginnen...
Hallo bruidjes,   Nu onze datum zo vast als beton ligt, kan het plannen pas echt beginnen. Nu heb ik hier al heel wat rondgesnuisterd op het forum, en heb ik hier en daar al wat voorkeuren. Dus enkele vraagjes....   Fede di Oro: Hoelang op ...
Voorbereiding Reacties: 6 15-6-2011 10:44:59

Selena
Nog 2 dagen en 13 uur!
Hey Bruidjes! Wat gaat de tijd enorm snel!!! Alles is wel bijna gedaan, enkel nog een paar kleine dingen, zoals vandaag mijn kleed gaan halen :D, deze avond de hele overdag overlopen met de ceremoniemeester. vanalles gaan betalen... Spijtig genoeg zi...
Voorbereiding Reacties: 12 15-6-2011 10:40:08

Charlotte
Vandaag 1ste pas....
Dag bruidjes,    Strakjes is het zover! Mijn eerste pas...    Het is ondertussen een drietal maanden geleden dat ik mijn trouwkleed heb gezien, dus ben razendbenieuwd...    Spannend...............   Nog 16 ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 15-6-2011 10:30:54

Liselotte
Leveringstijd trouwartikelen.nl -- Ivoren paraplu's
   Dag bruidjes!   Kan iemand me zeggen hoeveel de leveringstijd bedraagt bij trouwartikelen.nl. Ik zou voor de zekerheid paraplu's willen kopen voor volgend zaterdag... maar als het meer dan een week duurt voor die er zijn, da...
Voorbereiding Reacties: 2 15-6-2011 9:52:33

Jill
Juij! De zaal ligt vast!
Eindelijk! Onze zaal ligt vast. We trouwen dus op 9 maart, en ons feest zal doorgaan in Maelstede te Kuurne. Ik had eerst onze optie geannuleerd, maar enkele dagen later er toch spijt van gekregen. Gelukkig was er nog niemand anders met "onze" datum ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 15-6-2011 9:42:50

Liselotte
Sinds deze morgen... 9 daagjes op de teller!
   WOEHOE!   Kwou dit gewoon eventjes kwijt!   Nog maar 9 daagjes en het is onze dag. Ik keek vandaag naar de weersverwachtingen en het ziet er niet zo goed uit. Ik wacht nog tot morgen en dan begin ik paraplu's te kope...
Voorbereiding Reacties: 8 15-6-2011 9:00:42

Kim
Première DVD - hierbij een fragmentje :) (Freddy VDC)
Hey bruidjes!   Gisteren zijn we naar onze trouwvideo gaan kijken. De DVD is echt 1,5 uur puur genieten en herbeleven! Traantjes van ontroering én van 't lachen. Hilarische babbelbox fragmenten ook! :)   Hier kunnen jullie een stukje ...
Video Reacties: 17 15-6-2011 8:24:08

marjan
Vrijgezellen
Hey mede bruidjes,   Ik zit momenteel een beetje in een dipje.. Mijn zus en een vriendin zijn mijn getuigen. Mijn zus woont in Frankrijk en moet dan ook 2 keer overkomen (1x vr de vrijgezellen, 1 x voor den trouw) op 1 maand. Zij vertelde mij...
Ceremonie Reacties: 11 15-6-2011 8:22:23

Jessica
goudkleurige fotokader voor huwelijksfoto's
Hey iedereen,   Iedereen kent ondertussen het concept om een grote fotokader te gebruiken om samen met je gasten op de foto te gaan,  Is er hier toevallig iemand op het forum die dit ook heeft gedaan en zijn fotokader voor een  ...
Fotografie Reacties: 3 15-6-2011 8:14:35

dagmar
nog eens een poging over de tip
  ik heb gisteren deze mail gekregen ivm met een fotolocatie voor wie nog op zoek moest zijn.... ik hoop jullie hiermee een plezier te doen   Beste Dagmar, Het is inderdaad mogelijk foto's te maken in en om het museum.  Je kan in al...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 15-6-2011 8:13:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...