Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
ooit al buitengejaagd geweest als je een winkel met trouwkledij binnen komt?
vandaag met een toekomstige schoonzus twee bruidskledij-winkels gaan bezien..   de eerste winkel waar we kwamen ... mmm ... we kwamen er nog maar binnen en werden meteen al gevraagd om naar buiten te gaan. toen we een boekje vroegen eventueel m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 15-6-2011 18:29:41

Sofie
trouwalbum aangekomen
Ik had zelf mijn trouwalbum gemaakt via een site, en ben het vandaag gaan afhalen op het postkantoor! Wat ben ik trots!!!   Had een bijhorende doos ook gekocht en het staat nu te pronken op onze dressoir.   Telkens als ik er voorbij wandel...
Fotografie Reacties: 8 15-6-2011 17:54:30

Esther
Versiering zaal
Mijn ventje en ik zijn op zoek naar een leuke aankleding van onze feestzaal. We willen vooral mooie versiering, die niet goedkoop oogt, maar wel budgetvriendelijk is. Iemand tips hiervoor?   xxx Esther
Voorbereiding Reacties: 6 15-6-2011 16:58:34

Nele
Trouwringen ...
Hoi iedereen !!!   Ik vroeg me af of je ergens "goedkopere" trouwringen kan vinden. Mijn vriend mag namelijk op zijn werk geen juwelen dragen en in mijn job is een ring al snel bekrast ... Ik heb dus echt geen zin om hier veel geld aan te...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 15-6-2011 16:35:27

Liesbeth
Hortensiahoeve Kapellen?!
Wij zijn vandaag twee zalen gaan bekijken, Flinckheuvel en Hortensiahoeve...   We hadden over Flinckheuvel al heel veel goeds gehoord, maar om eerlijk te zijn beviel ons de zaal niet zo...het is een mooie zaal maar past gewoon niet bij ons. He...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-6-2011 16:16:50

Lien
Maart - bruidjes?
Uit nieuwsgierigheid: zijn er nog bruidjes die op 24 maart trouwen?   Voor maartbruidjes in het algemeen: hoe ver staan jullie al? Gewoon om een idee te krijgen of ik een versnelling hoger moet schakelen of niet!   Wat er bij ons (nog...
Voorbereiding Reacties: 8 15-6-2011 15:17:00

Ci
Welke vorm van bruidboeket is het handigste?
Hallo,   zoals de titel al zegt... Je leet vaak vanalles over de vormen, Biedermeier, waterval enz. Maar wat is nu het makkelijkste om te dragen? Tenslotte heb je het heel lang in je handen en wil je niet dat het constant tegen je kleed wrij...
Bruidsboeket Reacties: 8 15-6-2011 15:10:01

Silke
Hoe datum beslissen?
Hallo iedereen,   Je ziet inderdaad al een datum staan om mijn account, maar dit was enkel omdat dit al moest ingevuld worden bij het registeren... Wij zitten namelijk met een "dilemma"... Een van onze 'favoriete' feestzalen heeft geen enkele z...
Voorbereiding Reacties: 17 15-6-2011 15:04:41

Baci
AAAHHH nog 44 dagen...
Amai, nog maar 44 dagen..Mijn trouw begint in zicht te komen... Ik begin al een beetje te stressen...   Zijn er nog bruidjes die 30 juli trouwen???   Hoe zijn jullie zenuwen gesteld???   groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 15-6-2011 14:45:22

Eveline
Ceremoniewagens - kosprijs & aanbod
Hallo allemaal, Onze datum + feestzaal ligt eindelijk vast. Het wordt zaterdag 15/9/2012. Echter zitten we nu met het volgende dilemma, nl. de ceremoniewagens. Ik zou zeer graag een aantal oldtimers hebben of een oldtimerbus voor ongeveer 15...
Ceremonie Reacties: 1 15-6-2011 12:53:28

sofie
Iemand ervaring met DJ van Vijverhof Wevelgem?
Hallo   Wij trouwen op 1/6/2013 in het Vijverhof te Wevelgem. Ze kunnen daar een DJ aanbieden aan €450. Hebben jullie ervaring met de DJ van het Vijverhof?   Bedankt voor de reacties!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 15-6-2011 12:39:04

bruidje
Jullie mening over de trouwsite
Hoi allemaal!   Onze uitnodigingen worden deze week gedrukt en uitgedeeld... Nu heb ik een trouwwebsite ontworpen (die we bij onze bestelling bijkregen!) Willen jullie eens kijken naar mijn eerste ontwerp en jullie mening geven? Zou ik dez...
Uitnodigingen Reacties: 11 15-6-2011 12:38:09

Ine
Brouwerij Liefmans in Oudenaarde
Wij trouwden afgelopen zaterdag in de Brouwerij Liefmans te Oudenaarde. Wat een aanrader! De zaal is prachtig, het eten enorm lekker en de bediening enorm professioneel! Er werd ook echt geluisterd naar onze wensen en het contact met de zaalverant...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 15-6-2011 12:11:24

steph
dieettip
Hallo   net zoals veel bruidjes ben ik een paar maanden geleden aan het diëten geslaan. Omdat ik het altijd wel nuttig vind om te horen hoe andere mensen het aanpakken (en het ook wel een beetje een hart onder de riem steekt) dacht ik mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-6-2011 11:46:23

kristel
nog 15 dagen! heb het gevoel dat ik vanalles vergeet
hey,   nog 15 daagjes op de teller en het is 1 juli, onze burgerlijke trouw, hiervoor is alles in orden, maar voor 2 juli, het kerkelijk huwelijk en het feest, moet ik nog het één en ander doen:   ik moet nog achter kousen, ...
Voorbereiding Reacties: 3 15-6-2011 11:37:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...