Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

M.
tips ivm bruidskindjes
Hallo! Ik heb nog 6 dagen op de teller :-) Ik heb op D-day 2 bruidskindjes : jongetjes ( leeftijd 3 en 5) Wat zou ik ze geven om vast te houden ( de ringen gaan de getuigen bijhouden) vb een beer met onze namen erop, ... en ik heb al geen inspiratie ...
Ideeën Reacties: 5 11-6-2011 21:53:43

Valérie
Save the date
Beste,   Ik zou graag een origineel idee hebben voor save the date kaartjes of gadgets of andere dingetjes zodat mensen weten wanneer we gaan trouwen. Waar kan je zo'n dingetjes bestellen? Of komen? Heeft er iemand voorbeelden van zelfgemaakte...
Uitnodigingen Reacties: 5 11-6-2011 21:35:40

Sanne
Mensen die misschien komen...
De titel zegt het al: we zitten met een paar mensen die misschien komen... In het ene geval gaat het om een gezin die met 2 of 3 personen zullen komen, in het andere geval om iemand die nog niet weet of hij komt of niet (en eigenlijk ook niks aa...
Voorbereiding Reacties: 6 11-6-2011 21:23:40

Silke
Speech
Hallo,   Alles is is klaar, nog een paar dingen maar dat is voor vrijdag's. Enkel nog de SPEECH waar ik géén inspiratie voor heb. Kan iemand mij helpen of hun speech doorsturen ? eklis1990@hotmail.com  Dan heb ik een gedacht ...
Voorbereiding Reacties: 2 11-6-2011 20:50:04

rina
dringend opzoek naar een achterlicht voor toyota crown oldtimer
Hallo wij zijn dringend opzoek naar een achterlicht voor onze toyota crown Wij hebben zelf een toyota crown oldtimer en zijn deze aant opmaken voor ons vervoer voor op onze trouw Wij zijn al een tijdje opzoek naar een achterlicht maar tot nu toe is ...
Voorbereiding Reacties: 2 11-6-2011 20:11:11

A.
I LOVE MY DRESS!! :)
Na het iets mindere nieuws eerder deze week vandaag mijn 3de en laatste pas gehad. Normaal zou ik samen met m'n mama, papa en schoenmoeder gaan, maar op het laatste moment zei m'n schoonmoeder dat ze het "waauuw" effect pas de dag dat we tr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 11-6-2011 20:10:16

dorien
uren gemeentehuis - viering : jullie gedacht?
wij hebben contact met iemand van rent a priest nu kan hij op onze dag enkel nog maar om 11 uur of om 17uur  voor het gemeentehuis trouwen we om 12uur 30  wat zouden jullie doen??   ik denk misschien eraan om om 12uur30 in het gemeen...
Ceremonie Reacties: 5 11-6-2011 19:00:47

Astrid
Kaft misboekje?
Hallo   Wat doen jullie als kaft van het misboekje? In dezelfde lijn als de uitnodiging of iets anders? Een kleur? Iets met prenten / foto's of niet? ... Doen jullie met nietjes of een touwtje?   Wij zijn eigenlijk op zoek naar gla...
Ceremonie Reacties: 8 11-6-2011 18:52:36

Astrid
Hoeveel fotolocaties hebben jullie? Regio Lier / Herentals
Hoi   Hoe dichter de dag nadert, hoe meer ik begin te twijfelen aan vanalles en nog wat! Wij waren van plan zeker 2 fotolocaties te doen, maar aangezien we toch een aardig stukje moeten rijden naar de feestzaal is dat misschien toch niet mog...
Locaties - Fotografie Reacties: 10 11-6-2011 18:47:29

sarah
feestzaal den otter of de grote stove??
Hoi iedereen!! Volgend jaar trouwen wij maar we zitten nog in een groot dilemma wat de feestlocatie betreft. Na verschillende feestzalen te bezoeken, hebben we nu een selectie gemaakt van 2 plaatsen, Den Otter in Zedelgem en De Grote Stove in Zuienke...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 11-6-2011 18:42:27

schapie
vraagje aan bruidjes van regio Leuven - Werchter
Beste bruidjes,   Wij trouwen op 2 juli, voor de kerk in Kessel-Lo en daarna gaat het feest door in Wezemaal. Allemaal dus vrij dicht bij Werchter, en het festival is dus lekker bezig tijdens ons feest. Nu beginnen mensen die van wat verder kom...
Locatie Reacties: 5 11-6-2011 18:07:01

Debbie
Mooie ringen = gelukkig koppeltje
Hallo allemaal,   ik wou toch even mijn vreugde van vandaag met jullie delen. Wij hadden vandaag een afspraak bij de juwelier. Onze ringen hebben we al in December gekozen maar onze juwelier stelde voor of we erbij wilden zijn wanneer de ringen...
Voorbereiding Reacties: 5 11-6-2011 17:18:40

marcia
trouwjurk raffaelli te koop
hallo medebruidjes,   onze trouwdag was fantastisch en ik heb genoten van alle complimenten die ik over mijn trouwjurk kreeg, maar ik ben er toch niet zo aan gehecht als de meeste andere bruidjes. maat: 38 - 40 jurk in 1 stuk - ben zelf 1m7...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-6-2011 15:18:42

marcia
aanraders voor een fantastische trouwdag
hallo allemaal,   Net terug van onze huwelijksreis... Zie beneden dat de teller intussen al op 14 dagen gehuwd staat. Wat gaat de tijd snel... Onze huwelijksdag is fantastisch verlopen. Een aaneensluiting van fijne momenten. Voor de mensen d...
Voorbereiding Reacties: 0 11-6-2011 15:08:20

Ellen
Tafelschikking + Wie zit ad eretafel?
Dag collega's   Wie zit er bij jullie allemaal aan de eretafel? Waarom? Kiezen jullie in functie van eigen voorkeur? Of kiezen jullie volgens de wensen van je ouders? Ik zou bv. ook graag een ronde tafel hebben waar we met max. 10 man aan zi...
Voorbereiding Reacties: 9 11-6-2011 14:58:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...