Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nienke
Volkswagen Kever
Hey   Wij trouwen in het thema van Volkswagen Kever aangezien wij allebei grote keverliefhebbers zijn. Onze bruidswagen de suitewagens zijn geregeld. Voor de tafelnamen zouden we verschillende soorten kevers gebruiken en alle technische gegeve...
Voorbereiding Reacties: 7 10-6-2011 22:23:05

Nienke
Problemen met schoonzus
Wij hebben problemen met de schoonzus van mijn toekomstige. Zij zou op 22 augustus moeten bevallen van haar 2de kindje terwijl wij trouwen op 2 september. Nu zou zij dit kindje willen meebrengen naar de kerk en het avondfeest terwijl hun ander k...
Voorbereiding Reacties: 23 10-6-2011 22:19:58

Lindsay
Jullie mening over onze liedjes in de mis.
Hoi dames,   graag even jullie mening over de liedjes die we gekozen hebben tijdens de huwelijksviering in de kerk. Het is een cd dus het worden de originele uitvoerders en niet door een koor of zanger/es gezongen. Intrede: Bryan Adams - Whe...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 10-6-2011 22:00:17

Lindsay
Jullie mening over onze liedjes in de mis.
Hoi dames,   graag even jullie mening over de liedjes die we gekozen hebben tijdens de huwelijksviering in de kerk. Het is een cd dus het worden de originele uitvoerders en niet door een koor of zanger/es gezongen. Intrede: Bryan Adams - Whe...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 10-6-2011 21:59:47

bobo
Elegante bruidsjurk Marylise + bollero te koop (maat 34-36)
Ik verkoop mijn bruidsjurk; kleedje van Marylise - Cello, alsook een op maatgemaakte bollero. Zowel de jurk als de bollero zijn in dezelfde stof; zijnde wilde zijde. Ook de schoenen van Nina Fiarucci (Perle) verkoop ik. De jurk werd van een maatje ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-6-2011 20:51:43

lies
Aftellen geblazen!!!
Dag bruidjes,   met nog 21 daagjes op de teller kort het nu écht af... Zo leuk, maar soms toch ook wat stressen omdat er nu plots weer zoveel op je afkomt. Hetgeen me nu het meest zorgen baart is het feit dat er mogelijks nog een begrafen...
Voorbereiding Reacties: 11 10-6-2011 20:34:57

elien
droomjurk
hallo iedereen   ik denk dat ik mijn droomjurk gezien heb om internet....maggie sotero... maar ik heb dees nog nooit aangehad....(nog nooit een bruidsjurk eigenlijk). wat moet ik nu doen? gaan passen is toch nog vroeg é, tis nog1.5jaar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-6-2011 20:29:13

Lies
Nog geen vervoer!
Hey mede-bruidjes!   Wegens omstandigheden heb ik eigenlijk nog altijd geen vervoer voor ons huwelijk op 30/7/11. Ik had in mijn hoofd om 2 mini- busjes te boeken bij Dockx, en die te versieren met linten. Het moet voor ons niet te chique z...
Voorbereiding Reacties: 5 10-6-2011 20:25:48

jamie
huwelijksreis voor maart..mauritius??
Hejj bruidjss,   Wij zijn eens stilletjes aan aant kijken voor een huwelijksreis, we zouden het eventueel wel zien zitten om  naar mauritius te gaan wat zeer prijzig is maar ook een eenmalig bestemming, heeft er iemand ervaring met mauriti...
Huwelijksreis Reacties: 1 10-6-2011 19:10:18

Lise
Fotohoudertjes - tafelnamen
Hallo iedereen, heeft iemand soms een idee waar je grote fotohouders kan kopen om op de tafels te zetten? We gaan namelijk kaartjes maken voor onze tafelnamen, en zouden die graag op zo een fotohoudertje zetten (met een clipje), maar de enige die ik...
Voorbereiding Reacties: 12 10-6-2011 18:29:24

Tabita
Wauw effect ?
Hey Bruidjes,   ben vandaag eens gaan passen in het bruidshuis in Merksem...   Heb verschillende kleedjes aangehad. En twee combinaties vond ik echt wel mooi. Maar had nooit een echt wauw-gevoel...   Maar ik ben dan ook niet echt de pe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 10-6-2011 18:18:13

sjoeke
idee van prijs?
Hey bruidjes !   Wij trouwen al heel binnenkort maar willen nog een leuk dansfeest geven begin volgend jaar. We zouden een buffet willen zetten waar de genodigden de hele avond hapjes kunnen nemen, denk aan allerlei  broodjes, soep, dess...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 10-6-2011 17:40:17

Sofie
Makeupidee?
Dag dames   Is er hier iemand die ervaring heeft met makeupidee uit Kortrijk? Hun website www.makeupidee.be ziet er echt heel leuk uit. Hun prijzen zijn heel erg democratisch.
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 10-6-2011 17:12:00

Rebel
Wettelijk samenwonen met scheiding van goederen
Men leest veel dat gehuwden een contract hebben van scheiding van goederen. Bestaat dit ook voor wettelijk samenwonenden? Zijn de normen voor beide groepen (gehuwden en wettelijk samenwonenden) het zelfde of niet?
Juridisch Reacties: 3 10-6-2011 16:27:47

Wendy
Iemand ervaring met bruidswinkel Primo Piano in waterschei.
Hallo   Heeft er iemand ervaring met de bruidswinkel Primo Piano in Waterschei. Ik heb al gehoord dat die mevrouw het op de trouwdag zelf komt brengen naar je huis en je helpt met aankleden. Had graag eens gehoord als iemand hier al geweest...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-6-2011 15:54:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...