Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
evangelie
We zijn gisteren bij de pastoor geweest om ons misboekje te laten nakijken. We moeten een paar kleine aanpassingen doen en een ander evangelie zoeken. Ik had het stukje genomen van Matteus "Kom en wees deelgenoot...", maar de pastoor zei dat dit nie...
Religie Reacties: 15 9-6-2011 9:56:50

Liesbeth
Flinckheuvel?
Stilletjes aan zijn we op zoek naar een zaal...om echt rond te gaan kijken hebben we nog even geen tijd, dus ben ik hier al een tijd reacties aan het lezen.   De zaal waar wij eventueel aan dachten was Flinckheuvel...er zijn hier echter maar h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-6-2011 9:24:36

evy
Schitterende foto's met dank aan Ronny Wertelaers!
Wij hebben onze foto's gaan afhalen (alle foto's meegekregen op onze externe harde schijf en een selectie voor album op dvd). We zijn er echt héél tevreden over. Wij vonden deze fotograaf via dit forum en aangezien hij van Hasselt was (en ...
Fotografie Reacties: 2 9-6-2011 9:24:20

Kendra
Per ongeluk berichtje gewist ...
Er had mij iemand een berichtje gestuurd ivm onze fotograaf op ons huwelijk (c-photography). Zou je je berichtje nog eens opnieuw kunnen sturen want ben het volledig kwijt :( 
Voorbereiding Reacties: 2 9-6-2011 9:12:08

Evelien
fotolocaties in of nabij Hooglede
Hey,   Hoewel ik nog vrij veel tijd heb om alles tot in de puntjes te regelen, ben ik toch al even aan het denken voor fotolocaties buiten (en best wel binnen ook met het weer in België) in Hooglede of in de dichte nabijheid ervan.  ...
Voorbereiding Reacties: 6 9-6-2011 9:04:37

Sigrid
vleeshal van gool
hallo iedereen ik vroeg me af kent er iemand vleeshal van gool en zo ja hebben ze goed kwaliteit van vlees? We hadden graag een bbq gedaan voor onze trouw vandaar. Vleeshal van gool is gelegen in kalmthout. Al vast bedankt
Locaties - Viering Reacties: 2 9-6-2011 8:57:03

anna
oef dat is ook geregeld
deze ochtend onze gepersonaliseerde enveloppendoos en magneten besteld! kijk er al naar uit om het resultaat te zien!!
Voorbereiding Reacties: 2 9-6-2011 8:11:43

kaatje
feestzaal Vijverhof te Wevelgem
hallo,   wij hebben onze feestzaal gaan vastleggen in het vijverhof te wevelgem. We hebben beide zalen gereserveerd, zaal waterkant voor de receptie en zaal elzenbrouck voor het avondfeest. Iemand ervaring met deze feestzaal?   v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 9-6-2011 7:42:07

sofie
Zalen voor kleine groep
Hallo   Wij zijn op zoek naar een zaal voor een kleinere groep van max 60 a 70 personen. Blijkbaar is dit niet zo gemakkelijk te vinden. Heeft iemand tips voor een zaal regio Ledegem/Roeselare?   Alvast bedankt voor de reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 8-6-2011 23:26:09

Sonja
Morgen eerste pas van mijn kleed
Hey iedereen,   wat ben ik superzenuwachtig, mag morgen voor de eerste pas van mijn kleed gaan, zal wel wat groot zijn want ben afgevallen sinds vorig jaar november toen ik het bestelde. Zijn er nog die zich zo zenuwachtig voelen of voelden voor...
Voorbereiding Reacties: 6 8-6-2011 23:10:55

Eline
Onze trouw wordt een jaartje vervroegd, geweldig!!!
Hey iedereen,   Ik ben zooooooooo content!!!  We hadden dus het plan om in september 2013 te trouwen wegens financiële redenen. Nu was ik gisteren met mijn moeder aan het bellen en ze bracht zelf de trouw ter sprake. Of ik het niet leu...
Voorbereiding Reacties: 13 8-6-2011 22:53:40

Jana
Verrassing voor mijn toekomstige
Dag toekomstige bruidjes en bruidegommen! Nog 30 dagen... STRESS !!! ;-) Ik heb een sterk vermoeden dat mijn toekomstige een verrassing voor mij heeft op het avondfeest. Ik kan dus helemaal niet achterblijven en wil ook een verrassing voor hem hebb...
Ideeën Reacties: 8 8-6-2011 22:25:07

Baci
Bruidsjurk
Hey bruidjes... Ik ben vandaag de eerste pas gaan doen in le chapeau te antwerpen.... Wow... Zalig! Zo'n mooi kleed! Voelde mij helemaal op en top... :D ik had schrik er niet in te geraken, maar ze zat als gegoten... Happy happy happy !! Ik hoop...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-6-2011 22:23:34

Annelies
Ceremonie meester
Hallo Bruidjes,   Dan toch de beslissing genomen om een ceremoniemeester te nemen maar.... wie kan me helpen, omgeving tessenderlo??   Dank u!
Ceremonie Reacties: 5 8-6-2011 22:09:24

Katrien
Schoen met parel accent?
Hey bruidjes,   ik ben volop op zoek naar een perfect paar bruidsschoenen, echt simpel is het toch niet. Ben vandaag bij Chapeau nog eens gaan kijken, van loock, bruidsparadijs, maar daar vond ik mijn zin toch niet. Mijn kleed komt tot net a...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 8-6-2011 21:48:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...