Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

f2011
Trouwschoenen Luca Renzi te koop
Prachtige trouwschoenen van Luca Renzi te koop. In Perlato Bianco/Ivoorkleur maat 38.5. Heb normaal gezien maat 39. Slechts 1x kort gedragen (huwelijk + foto's) Nieuwprijs was €170 Mag nu wel voor €80! Verzendingskosten €6...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 7-6-2011 13:28:38

Claudia
Vraag ivm intrede zaal
Hey allemaal,   Ik heb weer een vraagje. Voor het avondfeest starten we om 18u met een etentje voor de suite. Om 20u komen de gasten en is er een receptie die ongeveer twee uur duurt. Die receptie zal hopelijk buiten doorgaan (met goed weer). ...
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2011 13:13:28

nicky
wat vinden jullie van dit ideetje?
Hey   Omdat we een "jongeren" eretafel hebben, ouders zitten ergens anders, dachten we om de zaal binnen te komen met een dansje maar de helft zag dat niet zitten vandaar een ander ideetje...   Elke tafel heeft zijn liedje en bij het sp...
Ideeën Reacties: 12 7-6-2011 12:49:25

Emmy
??? fotograaf
Zijn er hier bruidjes die met de foto- en videograaf Ellegancia hebben gewerkt. Ze zijn van Mortsel.Wat waren jullie ervaringen? Hij is cameraman bij de Vrt, dus zal niet slecht zijn. We hebben onze 1ste keuze geannuleerd van fotograaf, na persoonli...
Fotografie Reacties: 10 7-6-2011 12:35:44

cindy
waar naamkaartjes laten maken...
de titel zegt het al;   Waar laten jullie de naamkaartjes maken waarmee de gasten hun tafel aangewezen krijgen?
Voorbereiding Reacties: 6 7-6-2011 12:23:29

Brenda
Heel moeilijke situatie met de getuige van mijn aanstaande...
Bruidjes,   Wij zitten al 5 dagen met een omkerende maag ivm de getuige van mijn aanstaande. Zij kennen elkaar al 20j of zo maar de voorbije jaren zijn we door een reeks omstandigheden (ze zijn zeer gevoelig voor opmerkingen) in een cool down...
Voorbereiding Reacties: 15 7-6-2011 12:15:12

Sara
Wanneer terug contact met de zaal?
Hoi allemaal   Wanneer heb je nu terug contact met de zaal? Iemand een idee?   Grtjs   Sara 
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 7-6-2011 11:59:16

Caro
Probleem met "Dit item opvolgen"
Ik weet echt niet wat ik fout doe, maar het lukt me dus niet om items te volgen. Ik druk op de blauwe balk "Dit item opvolgen" en dit wordt dan lichter van kleur. Toch krijg ik geen meldingen. Ik vond het bizar dat ik geen enkele melding ontving, d...
Voorbereiding Reacties: 11 7-6-2011 11:35:56

annelies
day by day gospelkoor
Goede middag dames!   heeft er iemand ervaring met dit koor? wij willen deze graag boeken maar moeten uiterlijk vanavond alles vastleggen en ik vind maar geen filmpjes of fragmenten van hen terug op het internet..   Mocht er iemand hen...
Muziek - Live Reacties: 20 7-6-2011 11:22:48

wendy
Dvd ontvangen!!
Gisteren onze DVD van ons huwelijk ontvangen!(heel rap, want we zijn nog maar getrouwd van 28mei!! :-) )  o, wat is hij mooi! Zo leuk om nog alles eens te beleven en om dingen te zien die je die dag niet opgevallen waren :-)   Grote...
Video Reacties: 8 7-6-2011 11:17:07

sofie
ceremoniemeester regio brugge
Hellow,   We hadden eerst gedacht geen ceremoniemeester te nemen, maar begin van gedacht te veranderen... Zijn er bruidjes of bruidegommen die ervaringen hebben met ceremoniemeesters regio Brugge? En vooral wat zijn zo de gangbare tarieven? Ik...
Ceremonie Reacties: 8 7-6-2011 11:14:37

carolien
linea raffaelli jurk te koop
hallo bruidjes,   Ik verkoop mijn linea jurk..wit met op de zijkant enkele bloemen...niet gedragen, hangt nog in de winkel....wou plots toch voor kort gaan!! Voor elk aannemelijk bod is het de jouwe! kompleet met juwelen, maat 40 maar kan nog...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 7-6-2011 11:11:02

rianne
lied bij binnenkomst kerk
Hoi,   Wie zou mij kunnen helpen aan een mooi lied bij binnenkomst in de kerk?   Groetjes
Muziek - Ceremonie Reacties: 12 7-6-2011 10:44:49

Kim
intrede-liedje
Hallo bruidjes en gommetjes,   Ik ben zo stilletjes begonnen met mijn viering in elkaar te steken en ik moet zeggen dat het eigenlijk heel vlotjes gaat!! We werken samen met een moreel consulente van het UVV, enkel haar tekst hebben we nog niet ...
Ceremonie Reacties: 3 7-6-2011 10:44:30

Leen
101 redenen waarom ik van je hou
Zoals al eerder gezegd heb ik op 2 dagen voor onze grote dag nog het initiatief genomen om een bundel te maken met 101 redenen waarom ik van Wouter hou (dit kwam ook voor in mijn trouwgelofte en ik was al even op zoek naar iets om hem te geven - Dank...
Ideeën Reacties: 24 7-6-2011 10:20:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...