Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Grace
bedankjes
Hallo bruiden en bruidegommen!   Kent iemand een leuke Belgische site waar je bedankjes kan bestellen?  Tot hiertoe genoeg Nederlandse sites tegengekomen maar is er ook een Belgisch bedrijf die dat doet?   Grace
Ideeën Reacties: 1 6-6-2011 16:26:22

Valérie
Help, Verloop dag trouw!
Wij zijn volop aant nadenken over onze trouw. Zou graag de uren van de gemeente en kerk vastleggen maar twijffel aan onze dagindeling. Kan iemand mij helpen. Dit is ons verloop:   8u00-10u: klaarmaken bruid en bruidegom: kapper – make-...
Voorbereiding Reacties: 12 6-6-2011 16:18:00

Ellen
Meedelen huweljiksaanzoek via SMS aan vrienden
Hey   Liefst van al zou ik persoonlijk tegen iedereen willen zeggen dat we trouwen, maar dat zijn er veel te veel om rap genoeg te zijn. (want owée als er dat enkel weten gaat dit rap de ronde :-) ) Daarom zou ik via SMS aan de vrienden ...
Ideeën Reacties: 6 6-6-2011 16:16:00

Emily
Wegwijzers
Hei bruidjes-to-be!   Ik heb een mss stom vraagje, maar het schoot me plots te binnen: waar kun je van die bordjes halen/bestellen met je namen op om de weg naar de feestzaal aan te geven? (Je ziet het altijd in de afleveringen van 'zo zijn wij ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 6-6-2011 16:15:35

Sarah
Wat verstaan jullie uit deze tekst?
Hi meiden   Onze uitnodigingen zijn bijna klaar (ik maak ze zelf), maar nu begon ik (zoals het een een echte bruid betaamt) plots te twijfelen aan de duidelijkheid van de tekst. Als jullie een uitnodiging krijgen met deze tekst op:   ...
Uitnodigingen Reacties: 12 6-6-2011 16:03:33

Jill
Bruidsjurk halter
Beste bruidjes ... Ik ben net terug van mijn 1e pasbeurt en ik weet niet zo goed waar mijn hoofd staat.   De 1e x was ik veel positiever en had mijn kleedje echt een "wauw factor" voor mezelf... Nu was dit niet meer zo! Ik voelde me super on...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 6-6-2011 15:25:56

mieke
Geld vraagje:-)
Dag bruidjes,     Ik moet binnenkort naar een receptie van een huwelijk. Het jonge bruidspaar vraagt een envelopje..... Ik vroeg me af hoeveel men geeft om naar een receptie te gaan:-) Ik heb er echt totaal geen idee van Wie kan mij ...
Ideeën Reacties: 14 6-6-2011 15:19:03

Stephanie
Save The Date
Hoi Dames,   Onze Save the date kaartjes zijn klaar! Ik ga ze versturen!! Maar eerst wil ik toch jullie meningen eens horen!!   http://imageshack.us/photo/my-images/135/savethedate.png/     
Uitnodigingen Reacties: 13 6-6-2011 15:01:19

elke
kapster en make up aan huis (Stabroek)
Ik ben op zoek naar een kapster die aan huis komt voor onze trouw. Kunnen jullie iemand aanbevelen? Ik ben van regio Stabroek    
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 6-6-2011 14:03:36

Patrizia
Check, check, check... :-)
Hier ben ik dan weer! Vandaag weer wat gedaan voor onze grote dag  dezemorgen naar het gemeentehuis gegaan om onze datum vast te leggen.  (we trouwen op 2 verschillende dagen kerk-gemeente) dus word het nu 20 april 2012 om15u30!!! Op mijn v...
Voorbereiding Reacties: 2 6-6-2011 13:48:12

dorien
hebben jullie jullie stappen van voorbereiding allemaal op pc staan?
je mag het gerust eens doorsturen naar doriendekock@hotmail.com ... heb de indruk/gevoel dat ik veel vergeet te doen   alvast bedankt ... zo kunnen verder nog ideeën naar boven komen :)
Voorbereiding Reacties: 6 6-6-2011 13:10:14

kaatje
videograaf gezocht aan een redelijke prijs!!!
hallo,   wij zijn op zoek naar iemand die ons trouwfeest zou willen filmen, dit gaat door in de regio West-Vlaanderen ( Roeselare). dit mag gerust iemand zijn die dit als hobby of in bijberoep doet, waardoor de prijs dan weer wat goedkoper z...
Video Reacties: 3 6-6-2011 13:03:34

Ellen
Vrijgezellendag 4juni
Hoi allemaal, Zaterdag heb ik mijn vrijgezellendag gehad! Het was echt super! Een paar vriendinnen en mijn zus hebben hem in elkaar gestoken en heb de eerste tot de laatste minuut genoten! Mijn zus kwam me thuis ophalen rond half 11 en dan zijn we...
Voorbereiding Reacties: 1 6-6-2011 12:37:29

Hanne
1ste afspraak met priester
Hoi Bruidjes en bruidegommetjes,   Nu zondag hebben wij onze eerste afspraak bij "meneer pastoor". Nu moet ik zeggen dat ik daar toch al wel wat zenuwachtig en nerveus van word!! Ik heb eigenlijk geen idee waar ik me aan moet verwachten!! &...
Religie Reacties: 8 6-6-2011 12:20:55

Selena
Tafel thema
Hey bruidjes   Wij hebben als tafel thema: NBA logo's (basket is wat mijn verloofde en ik gemeen hebben). Ik ga de logo's laten printen op A4 en deze ook laten plastificeren. De vraag is hoe ik deze A4 logo's op de tafel zichtbaar maak zodat ied...
Voorbereiding Reacties: 4 6-6-2011 12:00:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...