Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

francis
kunst bloemen
hallo weet jullie een goed adres voor mooi en niet te duren kunst bloemen  
Bruidsboeket Reacties: 6 5-6-2011 13:22:48

Lindsy
Jullie ervaringen met Jagré / La Tiara / Couture Rachel
Hoi dames,   Volgende maand zou ik graag al eens een paar winkels bezoeken, waarschijnlijk de drie bovenstaande. Wat zijn jullie ervaringen hierbij: positief, negatief, zaken waar ik specifiek op moet letten?   Alvast bedankt,   Lindsy...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 5-6-2011 13:04:10

liesbeth
licht aan het eind van de tunnel :)
Nu begint het toch vlug te gaan ze, ik dacht altijd dat het geen waar was als anderen hier op dit forum zeiden dat het snel gaat, maar heb klopt... Soms heb ik zelf schrik dat het té vlug gaat! :)  nog 61 dagen... We zijn gisteren de balonn...
Voorbereiding Reacties: 3 5-6-2011 13:03:29

Stephanie
Het Bruidsparadijs - Merksem
Hoi Dames,   Kort vraagje... Ik ga binnen een tweetal weken naar het Bruidsparadijs in Merksem met mijn mama.. Aangezien wij er een ganse dag voor uittrekken, vroeg ik mij of het de moeite is? Het is enkel voor ideetjes op te doen en te kijken w...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 5-6-2011 12:43:28

Stephanie
Uitnodigingen
Hoi dames,   Ik weet dat ik misschien wat vroeg ben voor de uitnodigingen maar ik ben momenteel gewoon ideetjes aan het opdoen, maar nergens vind ik iets waar ik van zeg : dat is het!   Ik wil nog meer ideetjes opdoen en daarom zou ik wille...
Uitnodigingen Reacties: 7 5-6-2011 12:40:30

chrisje
Lingerie
Hallo,          Vandaag en morgen grote stockverkoop grote merken rechtstreeks van de fabrikant, misschien iets voor de bruidjes onder ons of voor de bruidegommen ook uiteraard. Locatie is Deurne, Bisschoppenhofl...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 5-6-2011 12:28:14

tiffanie
Bekende bruidjes / bruidegommen
Gisteren heel wat BV-huwelijken en vandaag al wat foto's te zien. Hier mijn mening over het uitzicht :p - Stijn Stijnen: mooi kostuum en verrassend goed passende schoenen, toen ik het las dat hij sneakers aan had dacht ik oei oei, maar het viel goe...
Ideeën Reacties: 12 5-6-2011 12:17:50

Claudia
Het gaat toch allemaal zo snel vooruit...
Jaja, de tijd gaat snel. Ondertussen nog maar 67 dagen op onze teller! Gisteren hebben we een eerste gesprek gehad met de ceremoniemeester en vandaag is de videograaf geweest om de vragen voor de babbelbox op te nemen. Volgende week proef haar en mak...
Voorbereiding Reacties: 3 5-6-2011 11:28:08

Leen
28 mei 2011 - Wij zeggen JA!
Na een slapeloze nacht liep op half 7 de wekker af. Even ontspannen met een koffie en daar stond mijn beste vriendin die speciaal voor mij vroeg in de morgen was opgestaan om mij doorheen de voorbereidingen te loodsen! Kwart na 7: fotograaf en kapste...
Ideeën Reacties: 11 5-6-2011 10:10:14

elien
budjetplanning
goeie morgen...   ik ben bezig met een budjetplanning...had een paar vraagjes over wat redelijke planningen zijn: - trouwringen??800€ - kostuum man ?? 1000€ - uitnodigingen?? 300€ - bedankingen ?? 150€ - bloemen ??...
Voorbereiding Reacties: 16 5-6-2011 9:52:24

jamie
Kerkelijk huwelijk ja of nee???
Dag bruidjjs..   Ik en mijn toekomstige gingen normaal niet voor de kerk trouwen,  omdat wij alletwee eigenlijk niet echt gelovig zijn en mijn toekomstige vindt dit geldverspilling Nu ben ik gisteren bij zijn meme geweest .. zij zegt dat w...
Religie Reacties: 14 5-6-2011 9:40:37

Mara
Even mijn verhaal doen..
Halloootjes...   Graag wil ik even mijn verhaal doen.. Veel spanning en kriebels voor onze trouwdag..Slaaptabletten gekregen van de huisarts omdat ik me teveel zorgen maakte en dus niet kon slapen en een heel kort lontje had.. Nu een 3 dagen red...
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2011 22:56:04

elissa
Dj Ron van Dyck
Iemand al een feest gehad met dj ron van dyck? Hoe valt deze dj mee?
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 4-6-2011 22:33:56

Sindy
thema's tafels
Hallo iedereen   mijn vriend en ik geraken er maar niet uit over welk thema we gaan gebruiken voor onze tafels. Mijn zus heeft verschillende kleuren ballonnen gebruikt voor hare trouw, maar wij zouden graag iets anders hebben... Jammer genoeg ...
Voorbereiding Reacties: 8 4-6-2011 22:08:55

Sindy
muziek binnenbrengen bruidstaart
Hallo iedereen   welk liedje laten jullie spelen al ze jullie bruidstaart binnenbrengen?   Groetjes    
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2011 22:04:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...