Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stephanie
Schoenen bruid
Hoi dames,   Iemand ervaring met Elsa Coloured Shoes?    
Kledij - Accessoires Reacties: 8 4-6-2011 10:49:29

Stephanie
Bruidsjurk Demetrios
Hoi dames,   Mijn vriend en ik trouwen op 7/7/2012.  Nu was ik gisteren al eens op internet aan het kijken om ideetjes op te doen voor mijn jurk en heb ik mij enkele bruidsmagazines aangeschaft.   Gisteren bladerde ik met mijn mama in ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 4-6-2011 10:43:27

Sarah
Adressering enveloppen
Hallo allemaal,  Volgende week zijn onze uitnodigingen klaar en kunnen we ze gaan versturen, nu is het zo dat we van de drukker alvast de enveloppen hebben gehad en deze dus al kunnen schrijven.  Sinds ik een weekje geleden een redelijke...
Uitnodigingen Reacties: 6 4-6-2011 10:40:54

Nienke
Kapper of kapster gezocht
Hey   Ik ben nog op zoek naar een kapper of kapster voor de trouwdag. Het makkelijkste zou zien dat het iemand is die ook aan huis komt. Kennen jullie iemand die dit doet regio Arendonk-Retie (Turnhout)?   Bedankt iedereen.
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 4-6-2011 10:05:13

Nienke
Videograaf of niet?
Hey   Momenteel hebben wij enkel een fotograaf gereserveerd voor ons huwelijk maar van de week zijn wij op bezoek geweest bij een pas getrouwd koppel. Zij hadden enkel een fotograaf geboekt maar hebben op het laatste moment toch nog beslist om...
Video Reacties: 7 4-6-2011 10:01:27

annalisa
uitnodigingen
eii bruidjes had een vraagje wie is er zijn uitnodigingen ook zelf aan het maken ?  ik ben volop bezig met het voorbeeld te maken niet zo simpel , had het veel gemakkelijker gedacht . en wie heeft er een goeie site daarvoor ????
Uitnodigingen Reacties: 8 4-6-2011 9:46:46

A.
Wat gaat de tijd snel!!!
Nog maar 48 dagen.... de eerste keer dat ik hier kwam piepen stond er 286 dagen ofzoiets en toen ging het maar niet vooruit... eens de 100 gepasseerd gaat het enorm vlug!! SUPER gewoon... wat kijk ik naar onze grote dag uit!!!! Over 2 weken (18 juni...
Voorbereiding Reacties: 6 4-6-2011 9:40:58

Kelly
Bruidjes van in 2013
Hallo,   zijn er hier nog bruidjes die trouwen in 2013? Wij trouwen op zaterdag 13/07/2013 ...   Hihi, als ik dan beneden kijk, zie ik nog 769 dagen op mijn teller staan :-)   Hebben jullie al iets geregeld, zijn jullie al iets...
Voorbereiding Reacties: 14 4-6-2011 9:13:22

Caroline
Eventjes delen...
Hallo allemaal,   Gisteren een hele dag kriebels in mijn buik gehad niet normaal! Gisteren naar trouw van collega gegaan en het was super gezellig! Het koppeltje zag er geweldig uit, super mooie trouw mis, receptie in tuin perfect in orde,.... ...
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2011 9:03:21

Ellen
Spannend
Spannend, spannend! Zit te wachten tot ze mij komen halen voor mijn vrijgezelledagje! Ben echt heel benieuwd! Het wachten duurt dan wel heel lang :o)! Weer een stukje dichter naar onze trouwdag toe!   groetjes van een nieuwsgierig bruidje!
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2011 8:49:20

Maya
huwelijksreis
Heey bruidjes,   We zijn toegekomen aan een super leuk deel van de planning namelijk de huwelijksreis:)!! We willen heel graag naar Aruba gaan, ik heb al veel gelezen dat het er in Juli mooi weer en niet veel regen ( maar 6 dagen per maand ) ...
Huwelijksreis Reacties: 4 4-6-2011 8:38:35

maria
diner voor avondgasten
Hallo iedereen,   Graag had ik hier jullie reactie vernomen , heeft er iemand van jullie reeds op een diner KOUDE soep gekregen en wat vinden of vonden jullie hiervan? (Het zou gaan om een geglaceerde consommé ) Het huwelijk gaat door...
Ideeën Reacties: 7 4-6-2011 6:19:38

Sofie
vrijgezellen 4 juni
Hey,   Kent er iemand een stripclub waar mannen dansen? Omgeving Aalst liefst :)   Op google is dit nergens te vinden. Zou mijn vriendin graag mee daar naartoe nemen (valt wel te zien hoeveel dit kost!) En of iedereen dit ziet zitten.  ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-6-2011 23:56:13

Melodie
0 uren, 12 minuten ...
amai, na anderhalf jaar plannen is het binnen 12 minuutjes 4 juni. Onze trouwdag voor de kerk... fieuw. 't moet nog wat bezinken hoor.   vandaag al de nodige pech gehad. We hadden een camionette geregeld voor de bloemen te vervoeren, receptiet...
Voorbereiding Reacties: 8 3-6-2011 23:54:28

Grace
rent a priest
Hallo iedereen!   Ik vroeg mij af of iemand al gewerkt heeft met Ignace Coppens van rent a priest.  Hij is onze toegewezen voorganger en we zouden graag wat meer weten over hem.  Ook reacties welkom van mensen die al een ceremonie hebb...
Ceremonie Reacties: 2 3-6-2011 23:37:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...